Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #101 Del Skrevet 15. mars 2006 IdaC Gjør godt å høre når folk sier at jeg nok ikke trenger å bekymre meg. Man vet jo aldri, men er dumt at jeg skal tenke på SA konstant.. Har tenkt å trene ca 2 ganger i uka på jobben til sambo. Kanskje jeg skal lokke han med på trening imorgen. Er formen bra? Gleder meg og håååper jeg får oppleve å se magen vokse.. Det må være så spesiellt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. mars 2006 #102 Del Skrevet 15. mars 2006 Vet hvordan du har det med tankene dine... Håper du etterhvert klarer å tenke positivt! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #103 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg håper det *MissS* Jeg nyter det også, helt klart! Når jeg begynner å tenke på at magen skal vokse.. Og at jeg og forloveden skal få en liten baby til jul.. Da får jeg nesten tårer i øynene. Håper kvalmen er borte idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #104 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Er så lykkelig... Men virker som noen av venninnene mine er litt misunnelige.. Siden de ikke nevnte noe igår, etter de nettopp fikk høre at jeg var gravid. To av de sa gratulerer, da vi kom på foreningen. De andre kom etterpå og nevnte ikke et pip om det... Rare venninner.. Men vet hun ene ønsker seg sårt barn. Uansett, hadde det vert MEG hadde jeg spurt masse og gledet meg på andre sine vegne.. Rart. Ble litt lei meg.... Endret 15. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 15. mars 2006 #105 Del Skrevet 15. mars 2006 Du fortalte at du er gravid, og fikk ingen reaksjoner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #106 Del Skrevet 15. mars 2006 De jeg sa det til når jeg kom, de sa Gratulerer & smilte osv.. Men spurte ikke om termin eller noe mer. De andre venninnene kom senere, og sa ikke et pip! ... De visste om det fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. mars 2006 #107 Del Skrevet 15. mars 2006 Håper dei tankene dine forsvinner etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #108 Del Skrevet 15. mars 2006 De var nok litt sjalu kanskje?? Men leit at de ikke kunne vise litt glede og entusiasme for deg!!! Jeg kan hoppe for deg jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. mars 2006 #109 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Hei vennen! Håper dagen din blir bra! Ikke tenkt på de venninnene dine, de blir nok mere engasjert ettersom magen din blir større, og det er litt mer synlig og sånt. Og der fikk jeg postet innlegget før jeg var ferdig ja... Får vel fortsette her da Skjønner at du syns det er vanskelig å la være å tenke på å miste.. Tenkte mye på det til å begynne med jeg også, men det har heldigvis roet seg ned litt nå. 12 uker er ikke så veldig lenge, og snart er det jo bare 7 uker igjen til du kan puste lettet ut. Høres deilig ut å trene, skulle gjerne beveget kroppen min litt mer jeg også kjenner jeg, men før kvalmen blir litt bedre tror jeg nok jeg skal holde meg litt i ro.. Endret 15. mars 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 15. mars 2006 #110 Del Skrevet 15. mars 2006 Villa bare komme å gi deg en stor Og ja, de første ukene går tregt litt trist å si det egentlig, men sånn er det bare! Det som hjalp meg gjennom de ukene var faktisk å prøve å tenke så lite som mulig på det... Leve mest mulig normalt, og bare tenke over hva jeg spiser. Det går helt sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #111 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Takk Cathie Ja, det går sååå tregt.... Å, jeg håper denne spiren blir en baby.. Du aner ikke hvor mye jeg ønsker dette barnet. Blir så glad hver gang jeg tenker at det er noe i magen min.. Hvordan går det? Formen bra? Mailte med ei venninne nå.. Uff .. Tror hun ble litt sint.. Jeg tok opp at jeg ble litt paff ang igår osv.. Men hun visste ikke om jeg ville snakke om det & om de som var på foreningen før de kom, visste det.. Jaja, ser ut som de ikke mente noe vondt. Hun ene er det nok litt sårt for siden hun har hatt lyst på baby lenge.. Rart de ikke gratulerte meg face 2 face (Hun ene kun på mail).. Men.. Det blir vel mer normalt å snakke om etterhvert, hvis jeg ikke mister, og magen vokser Endret 15. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #112 Del Skrevet 15. mars 2006 Ja hopp for meg iss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #113 Del Skrevet 15. mars 2006 Ja, det blir nok mer virkelig for de når magen vokser Missbumblebee Jeg er faktisk litt nervøs for å trene.. Merker jeg er overstressa (hvis det er noe som heter det? ) at jeg kan skade babyen.. Har kutta ut alkohol og røyk selfølgelig. Og går bare i koffeinfri kaffe.. Drikker ikke cola lenger. Og tar folat & Omega 3. Noe annet jeg bør holde meg unna?.. Håper du har en fin dag & er i god form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 #114 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei på deg snupp!! Du er så gravid atte!! Lyser gravid av boka di!! Du er akkurat som meg du! Men fant fort ut at det ble litt slitsom for min stakkars hjerne På matportalen.no tror jeg det var,at de har en sånn oversikt over ting man helst bør holde seg unna! Men det er mest bare om å gjøre å tenke fornuftig og hygienisk og spise det man vil! Og de første ukene snigler avgårde.........Man blir overstressa av det!! For man vet ikke hvor man skal snu seg for at tiden skal gå litt fortere! Trodde jeg skulle bli sinnsyk til tider!!! Men vettu hva?? Nå er jeg halvveis og fatter bare ikke hvor de ti siste ukene har blitt av Og jeg er sykemeldt og hjemme hver dag! Men enda går tiden så fort plutselig! Så det kommer seg etterhvert! Mine venninner er så forskjellige at jeg blir nesten svimmel! Men så har jeg ørten venner som er på ørten forskjellige stadier i livet så det er ikke rart det blir krasj! Jeg ønsker også at mine nærmeste kunne vært litt mer engasjert til tider,men har funnet ut at jeg orker ikke tenke på det! Nå skal jeg bare være helt normal og ellers niiikose meg med alle ine fanastiske kgvenner samt sose rundt i min egen babyverden når jeg vil det Der var det litt av mine erfaringer!Håper det hjelper litt å lese om andre,det syns i allefall jeg! Ha en strålende dag nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. mars 2006 #115 Del Skrevet 15. mars 2006 De turte nok bare ikke si så mye i går fordi det er tidlig og fordi de ikke visst om de andre visst! Kommer nok til å bli såååå glade på dine vegne! Håper du har positive tanker i går, du ser hvor langt jeg har kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #116 Del Skrevet 15. mars 2006 Skytte Jeg må bare få si, jeg LIKER deg! Du virker bare så kul! Jeg håper etterhvert som dagene sniiigler seg avgårde, at de begynner å raaase avgårde litt også ja Må være sprøtt å lure på hvor ukene ble av, og sitte der med en stor mage. Hvordan er det, å være såpass langt uti svangerskapet? Tenk, nå nærmer det seg! Ja ikke sant det kan være sårt når de ikke er så engasjerte? Men.. Ikke noe problem.. Jeg skal nemlig plage alle KG'ere med babysnakk & voksende mager! Hjelper absolutt å lese om andre. Forstår kanskje litt bedre da! Har du en fin dag & bra i formen? Du skal være mitt forbilde hver gang jeg tenker negativt *MissS* Er så flott at du kom forbi de 3 første mnd! Husker at du var bekymret også.. Det er som tiden står stille.. Dagene går så sent.. Nå skal jeg bli mer positiv! Hvordan er det med kvalmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. mars 2006 #117 Del Skrevet 15. mars 2006 Bare fordi du er så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #118 Del Skrevet 15. mars 2006 Missbumblebee Skjønniss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #119 Del Skrevet 15. mars 2006 Nå har jeg vært ute en kjapp tur, og fikk kjøpt Triomar (Omega 3 tilskudd) & Gravitamin. Merker kroppen reagerer litt på at det er slutt med røyk.. Sikkert psykisk. Det henger igjen ca 3 uker etter har jeg hørt.. Men skal aldri begynne igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. mars 2006 #120 Del Skrevet 15. mars 2006 Spennede og følge med her inne altso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg