Gå til innhold

Million Dollar Baby


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Klokka er 1435 og jeg innser at jeg har vært på KG siden 0800 idag!! :overrasket:

:ler:

:sjenert:

Alltid så koselig med besøk fra deg Jettes

:klem:

:sikle: Kjøpte Stimorol Fusion nettopp..

Rart med kollegaen min her..

Hun ler ca 85% av tiden hun er her.. :ler:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare så utrolig godt når man vet at man er "ferdig" med å være røyker! Nå er det litt over ett år siden jeg slutta, og det er så deilig!! Det er forresten sant med de tre første ukene, etter det er det kun det psykiske igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det er deilig Missbumblebee ;)

Vite at man er kvitt røyken & ikke er avhengig av den lenger.

Bare pengene jeg har brukt og ville brukt på den kreftpinnen! :overrasket:

Håper det blir bedre om 3 uker ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:kyss: Jettes :kyss:

Jeg skal ta en ny test idag...

se det blå krysset lyse mot meg igjen.. :hjerte:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med graviditeten!

Kjedelig at venninnene dine ikke virket så interessert, men det kan jo være at det er veldig tidlig. Men jeg vet hvordan det er. Man har veldig lyst til at andre også skal være interessert og bry seg, men det er sikkert ikke så lett hvis man ikke er gravid eller har barn selv. Jeg merket det på mine venninner. De som brydde seg mest var gravide eller hadde barn. Men det kan jo hende det endrer seg litt, når graviditeten blir mer synlig for andre også!

Spennende er det i allefall! Håper alt går bra og du har utrolig mye fint å se frem til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå... blir så glad på dine vegne! Blir spennende å følge med her ja!

Kooooos deg i gravidhimmelen!! ( :sjenert: vil gjerne bestille hotell i den himmelen jeg også, og hoppe rundt på skyer sammen med deg.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dobbelt* ...veldig mye surr med innleggene mine om dagen..de forsvinner, og dukker opp igjen..

jaja :klem:

Endret av cons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Tusen takk April ! :klem:

Koselig du stakk innom ;)

Du har rett. Hun som ringte meg etter jeg sendte sms om nyheten, har barn, og var helt i hundre, og spurte masse og var så engasjert. ;)

Hun ene på foreningen lyste opp da jeg fortalte det, hun som allerede har to barn.

De andre var mindre engasjerte :ler:

Hvordan var formen din da du gikk gravid?

Jeg er i uke 5 på fredag & lurer på om jeg får flere symptomer da..

Nå er jeg bare veldig sulten, men har kanskje noe med at jeg har stumpa røyken etter ca 10 år.

Håper jo ikke jeg blir kvalm men hadde vert godt å FØLE seg mer gravid.

Jeg kommer til å være så takknemlig hvis jeg ikke mister & får gleden av å se magen vokse.

Gleder meg såmye.. :hjerte:

Nok om meg!

Hvordan går det med deg & lillegullet? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja det hadde vert så kooselig om du kunne komme opp her, og hoppet rundt på skyene og sett denne fantastiske rosa himmelen med meg cons! :kyss:

Blir spennende å se når du kan starte en dagbok i nabolaget!

Hold meg oppdatert om tantebesøk og alt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Jeg kjenner så godt igjen følelsen av å være i den syvende gravidhimmel og GLEDER meg til den dagen jeg er der igjen!! Jeg har akseptert (og er nesten) SAen. For den kom fordi spiren ikke var frisk! Og jeg vil heller ha en SA en et multifunksjonshemmet barn for å si det sånn..

Hold av plass til meg i den himmelen i mai!! Da kommer jeg etter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

iss :kose:

Det kan ikke ha vært lett for deg vennen.. :klem:

Du fortjener sååå en plass på skyene, og du SKAL komme her nå!! :sjarmor:

Gleder meg til dagen du får 2 blå! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snuppa.. Nei, har ikke vært lett.. Men jeg trøster meg med at to blå kommer min vei snart igjen!!

Og da skal jeg sveve!!! Kose deg som gravid epica...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

finner deg over alt her :ler:

nå skal du slappe av litt og nyte hver dag du har lille spiren i magen din,den skal vokse og bli stor og sterk og komme ut og smile til deg i november,jeg leser at du er litt engstelig,jeg skjønner deg veldig godt,

når jeg ble gravid så tenkte jeg på å slappe av og ikke gjør ditt og datt osv,men så tenkte jeg på de som har 2-10 unger å ta seg av mens de er gravid.....skjønner?

lev som normalt,ikke løft for tungt maks 10- 15 kilo har jeg hørt?

du er jo kjempe flink som har klart å kutte røyken,drikken,kaffe.veldig bra gjordt :klem:

jeg må bare fortelle en ting også,samboeren min la hodet på magen min i sted og sang bæ bæ lille lam,og hver gang han stoppet så spente hun,så etter 3 ganger hadde han en alvors prat med henne :ler:

kos deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Tok en ny test.. En enda sterkere strek..

:hjerter_rundt:  :hjerter:

Jeg er helt i syvende gravidhimmel for tiden  :ler:

Åh... du er så søt! Og så gravid! :hoppe:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...