Gå til innhold

Million Dollar Baby


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Visst är det spännande att se hur barnet kommer att se ut - särskilt när mamma och pappa har olika färg och form.

Vår son har definitivt fått sin pappas kropp, men mina blåa ögon och ljust hår (mörkare än mitt men definitivt inte i närheten av pappas svarta).

Lycka till på UL i morgon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svimle

Masse lykke til i morgen, Epica! :klem:

Forøvrig lærte jeg i naturfag på vgs at dersom en er heterozygot brun/blå (øyenfarge altså :ler:) så er det blå dominant.. Begynner nesten å lure på om vi lærte feil? Husker det så godt, for vi fikk det på en prøve og jeg fikk full score på dette spørsmålet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i dag :hoppe: Så spennende! Håper dere får sett kjønnet. Når er det dere har timen?

Jeg kjøpte meg kald juice før timen, men mannen fikk meg til ikke å drikke den, han var så redd for at babyen skulle sprelle altfor mye. Så jeg drakk ikke og hun var såååå rolig og nektet å flytte på seg at jordmor brukte mer enn en halvtime på å få gjort det hun skal :ler: Og babyen vår var jo så sjenert at hun nektet å vise hva hun har mellom beina :ler: Håper deres ikke er like sjenert :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...