Trolltunge Skrevet 27. februar #61 Del Skrevet 27. februar Fremmed fugl skrev (24 minutter siden): Var du den første din mann hadde sex med, eller var du nummer 3000? Klarer ikke å ta "vi har vært sammen x antall år og har ikke peiling på seksuell fortid til den andre". Jeg hadde aldri kommet på ideen å spørre min kone, men jeg tror at jeg har peiling på omtrent antall. Fordi hun gjennom årene har fortalt diverse helt naturlige ting om livet sitt, og seg selv. Hadde tenkt det var trist hvis hun ikke hadde det. PS. Hun stilte meg faktisk det spørsmålet en gang for lenge siden. Kan ikke se at det var noe rødt flag, men kun at hun lurte på det av enn eller annen grunn. Jeg tror nok både jeg og min mann har mer enn en anelse om hvilket liv hver av oss hadde innen vi møttes ja, selv om å vite noe antall heldigvis ikke har vært vesentlig for noen av oss. Det VAR også oss før han fikk god innsikt i min fortid, på grunnlag av forelskelse og kjærlighet som medførte at hva som hadde vært tidligere ikke var vesentlig. Det var jo hva som hadde gjort begge to til den vi falt for. Ingen av oss hadde vært den vi hadde utviklet oss til å bli, personen den andre falt for, uten våre erfaringer i livet. Om min mann traff meg da jeg var ung og uerfaren hadde det ikke blitt oss to. Jeg var ikke den samme kvinnen som han falt for før jeg modnet på diverse erfaringer. Samme med ham. Noe konkret antall har aldri blitt nevnt. Det har ikke vært vesentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 27. februar #62 Del Skrevet 27. februar Jeg hadde aldri vurdert å spørre engang, men sånn antallsmessig så tenker jeg at alt som er tosifret er i hvert fall godt innafor og ikke noe jeg ville reagert på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #63 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kompis, det handler ikke om usikre menn eller gutter. Det handler som å ha et visst nivå på hvordan man lever, og hvilken type kvinne man ønsker å dele livet med. Om man bare skal få seg litt mus, spiller det jo ingen rolle hvor mange de har ligget med, men skal man være i et forhold med dem har det alt å si. Dette er ikke noe nytt for hverken deg eller noen andre. det er ikke noen forskjell på 2025 og 1925 i så måte. Det var likedan da. Like løssluppent, og samtidig like høye standarder for hvem man ville være i forhold med. Det er bare tapergutta uten draget på annet enn de godt brukte og lubne skilte mødrene der ute, som tar til takke med de som har ligget med en ny hver helg i flere år. Du snakker det bare opp for å prøve å få deg mer mus selv du. Anonymkode: e3750...d18 Hei du som snakker så høyt om «et visst nivå på hvordan man lever» og «hvilken type kvinne» osv.. Men hva er tallet da? Hvor mange er for mange? Anonymkode: 24280...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 27. februar #64 Del Skrevet 27. februar Trolltunge skrev (4 timer siden): Jeg tror nok både jeg og min mann har mer enn en anelse om hvilket liv hver av oss hadde innen vi møttes ja, selv om å vite noe antall heldigvis ikke har vært vesentlig for noen av oss. Det VAR også oss før han fikk god innsikt i min fortid, på grunnlag av forelskelse og kjærlighet som medførte at hva som hadde vært tidligere ikke var vesentlig. Det var jo hva som hadde gjort begge to til den vi falt for. Ingen av oss hadde vært den vi hadde utviklet oss til å bli, personen den andre falt for, uten våre erfaringer i livet. Om min mann traff meg da jeg var ung og uerfaren hadde det ikke blitt oss to. Jeg var ikke den samme kvinnen som han falt for før jeg modnet på diverse erfaringer. Samme med ham. Noe konkret antall har aldri blitt nevnt. Det har ikke vært vesentlig. Nei, men fra hva du skriver vil jeg tro at dere begge har en anelse. Jeg vet ikke noe konkret antall når det gjelder min kone, og har null intresse av det. Men skulle jeg sette meg ned så tror jeg at skulle havne rett med en meget kvalifisert gjetting med en feilmargin på kanskje +/- 3. Virker som jeg skrev helt fjernt og nesten trist med dem som skriver "har ikke noen anelse". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #65 Del Skrevet 27. februar Jo flere de har ligget med, jo større sjanse er det for at de vil være utro. Anonymkode: b8cd8...031 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 27. februar #66 Del Skrevet 27. februar Fremmed fugl skrev (5 timer siden): Var du den første din mann hadde sex med, eller var du nummer 3000? Klarer ikke å ta "vi har vært sammen x antall år og har ikke peiling på seksuell fortid til den andre". Jeg hadde aldri kommet på ideen å spørre min kone, men jeg tror at jeg har peiling på omtrent antall. Fordi hun gjennom årene har fortalt diverse helt naturlige ting om livet sitt, og seg selv. Hadde tenkt det var trist hvis hun ikke hadde det. Jeg og kona er hverken hverandres første eller hverandres nummer 3000. Dvs, det kan jeg ikke vite 100% sikkert da ingen av oss noen gang har spurt konkret. Men hun har hatt flere forhold før meg, så det er rimelig å anta med særdeles høy grad av sikkerhet at hun ikke var jomfru da vi møttes. Jeg tipper også hun hadde sagt noe om det første gang vi hadde sex, om hun var jomfru. Og 3000 er såpass absurd at det tenker jeg ikke er relevant. Vi har ikke «peil» på hverandres seksuelle historikk. Jeg vet ærlig talt ikke om hun har hatt sex med 2 eller 20 stykker før hun møtte meg. Hun vet heller ikke hvor mange jeg har hatt sex med før hun traff meg. Det er om sant skal sies veldig lite interessant for meg. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #67 Del Skrevet 27. februar sicario skrev (13 minutter siden): Jeg og kona er hverken hverandres første eller hverandres nummer 3000. Dvs, det kan jeg ikke vite 100% sikkert da ingen av oss noen gang har spurt konkret. Men hun har hatt flere forhold før meg, så det er rimelig å anta med særdeles høy grad av sikkerhet at hun ikke var jomfru da vi møttes. Jeg tipper også hun hadde sagt noe om det første gang vi hadde sex, om hun var jomfru. Og 3000 er såpass absurd at det tenker jeg ikke er relevant. Vi har ikke «peil» på hverandres seksuelle historikk. Jeg vet ærlig talt ikke om hun har hatt sex med 2 eller 20 stykker før hun møtte meg. Hun vet heller ikke hvor mange jeg har hatt sex med før hun traff meg. Det er om sant skal sies veldig lite interessant for meg. Men 200 hadde kanskje betydd noe ? Evt 300,400 … fremdeles lite interessant? Anonymkode: e3750...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #68 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei du som snakker så høyt om «et visst nivå på hvordan man lever» og «hvilken type kvinne» osv.. Men hva er tallet da? Hvor mange er for mange? Anonymkode: 24280...fc4 Tja, mer enn gjennomsnittet på 7-8 i løpet av livet ? De fleste har jo langt mindre enn det også, men noen få horebukker og partyjenter drar opp snittet voldsomt 🥳 Anonymkode: e3750...d18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #69 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 15.24): Det er ikke vanskelig å forstå at noen (i alle fall menn på KG) mener at det er "no go", lukke døra og avblåse date, om damen har hatt for mange tidligere sexpartnere. Utsagt "det er bare i Pretty Woman at millionæren velger den prostituerte".. Men hvor mange er for mange? Er det kun tallet i seg selv som betyr noe, eller ser dere i sammenheng med antall år hun har datet/vært singel? Betyr hennes alder noe? Og betyr det noe om tallet har blitt til av seriøse forsøk på forhold, ikke one night stands? Eller er det whatever, tall er tall? Anonymkode: 24280...fc4 Mange flere enn meg. Anonymkode: c13d7...452 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #70 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jo flere de har ligget med, jo større sjanse er det for at de vil være utro. Anonymkode: b8cd8...031 Har du kilder som underbygger disse påstandene? De vil jeg gjerne se. Anonymkode: 4af87...2ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #71 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du kilder som underbygger disse påstandene? De vil jeg gjerne se. Anonymkode: 4af87...2ca Jeg også. Jeg var utro da jeg kun hadde 2 stk. ikke vært det siden og nærmer meg 30? nå Anonymkode: 11dec...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #72 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg også. Jeg var utro da jeg kun hadde 2 stk. ikke vært det siden og nærmer meg 30? nå Anonymkode: 11dec...d77 Jeg tenkte på forskning. Det synes jeg er interessant. Anonymkode: 4af87...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #73 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tenkte på forskning. Det synes jeg er interessant. Anonymkode: 4af87...2ca Ja, jeg også. Tror ikke det finnes nemlig, er nok ønsketenking til brukeren vi svarte Anonymkode: 11dec...d77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 27. februar #74 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men 200 hadde kanskje betydd noe ? Evt 300,400 … fremdeles lite interessant? Anonymkode: e3750...d18 Det er ikke interessant for meg å vite. Da hadde jeg spurt for over 20 år siden. Nummeret har ingen innvirkning på mitt og hennes forhold. Samtidig operer du med tall som er absurde. De tallene er irrelevant. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #75 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): 15-24 gir meg bismak. 25+ er no-go Anonymkode: b6e8d...151 Siden jeg har lite kunnskap om dette og er nysgjerrig: er dette relatert i eget «antall»? Dvs du ligger under dette selv? Og ca hvor gammel er du? Anonymkode: 90b9f...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. februar #76 Del Skrevet 27. februar Fremmed fugl skrev (1 time siden): Nei, men fra hva du skriver vil jeg tro at dere begge har en anelse. Jeg vet ikke noe konkret antall når det gjelder min kone, og har null intresse av det. Men skulle jeg sette meg ned så tror jeg at skulle havne rett med en meget kvalifisert gjetting med en feilmargin på kanskje +/- 3. Virker som jeg skrev helt fjernt og nesten trist med dem som skriver "har ikke noen anelse". Mer enn en anelse ja. Det står det. 😉 Tror vi har relativt godt innblikk rett og slett, selv om antall ikke er nevnt, eller vesentlig. Både erfaringer og holdninger til diverse før og nå er jo naturlig kommet fram i tusenvis av samtaler, og vi har jo vært sammen 22 år. I og med at jeg er veldig lite sjalu har nok jeg fått noe mer innblikk enn han som er litt sjalu av seg. Han hadde nok ikke likt detaljer uansett om det dreide seg om kun 1-2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #77 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Siden jeg har lite kunnskap om dette og er nysgjerrig: er dette relatert i eget «antall»? Dvs du ligger under dette selv? Og ca hvor gammel er du? Anonymkode: 90b9f...846 Jeg er mann 39 år og har selv ligget med 5 stk. Har vært priviligert med å ha vært i forhold nesten fra jeg fikk hår på pungen, så derav lavt. Om en kvinne har ligget med 0-5 så er det perfekt. 5-10 bra. 10-15 greit. Så slår bismaken inn og blir sterkere fra 15 til 24. Men en kvinne som har ligget med mer enn 25 er ingenting for meg for da kræsjer vi på elementære seksuelle verdier, uten at det definerer kvinnene som mennesker, for å ha det presisert. Anonymkode: b6e8d...151 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #78 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ja, jeg også. Tror ikke det finnes nemlig, er nok ønsketenking til brukeren vi svarte Anonymkode: 11dec...d77 Hvor mye kan man stole på en løs dame som har ligget med f.eks 50+ menn? Anonymkode: b8cd8...031 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 27. februar #79 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kompis, det handler ikke om usikre menn eller gutter. Det handler som å ha et visst nivå på hvordan man lever, og hvilken type kvinne man ønsker å dele livet med. Om man bare skal få seg litt mus, spiller det jo ingen rolle hvor mange de har ligget med, men skal man være i et forhold med dem har det alt å si. Dette er ikke noe nytt for hverken deg eller noen andre. det er ikke noen forskjell på 2025 og 1925 i så måte. Det var likedan da. Like løssluppent, og samtidig like høye standarder for hvem man ville være i forhold med. Det er bare tapergutta uten draget på annet enn de godt brukte og lubne skilte mødrene der ute, som tar til takke med de som har ligget med en ny hver helg i flere år. Du snakker det bare opp for å prøve å få deg mer mus selv du. Anonymkode: e3750...d18 Det du skriver handler ikke om et nivå på hvordan du lever. Det handler om at du lar din egen usikkerhet påvirke hvordan du mener alle andre bør leve. Det er ikke kult, det er ikke spesielt sexy, og det får deg ikke til å virke hverken kul, vellykka eller selvsikker. Det får deg til å virke ynkelig og redd. Å prøve seg på en lite gjennomtenkt historisk parallell gjør deg heller ingen tjenester. Det virker rett og slett som en litt rar "jeg får ikke dame fordi jeg har så høye krav"-tankegang som brukes for å forklare nettopp det at man ikke har dame. Jeg merker at jeg begynner å lure litt på om dette er en vrangforestilling du faktisk har, eller om det mest er en litt dvask måte å negge på. Jeg håper for din skyld det er det siste. Men noe du faktisk kan svare meg på er om du setter de samme standardene for deg selv. Passer du på å ikke ha sex med særlig mange for å ikke "ødelegge" deg selv og din "verdi"? Eller er det noe som kun gjelder kvinner? Og om det kun gjelder kvinner, hvorfor det? Å mene at det har mye å si for et forhold om den ene eller begge har ligget med mange før forholdet er nokså rart, synes jeg. Jeg har vært i forhold både med folk som har ligget lite og veldig mye før meg. Merket ikke noe særlig forskjell på dem av den grunn, gitt. Det hadde null og niks å si for hvorfor det ble slutt ihvertfall. Jeg ser ikke helt hvordan det skulle bli mer sex på meg av å mene at folk må få leve sine egne liv og ta ansvar for sine egne sexliv uten at det er noe andre har noe med. Men det er klart, om noen mener at det er et sjukt sexy trekk, så er jo innboksen min åpen (tipper jeg får like mange PMer som tidligere - på den lave enden av en skala fra null til en sånn omtrent). 🤣 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #80 Del Skrevet 27. februar Doolittle skrev (28 minutter siden): Det du skriver handler ikke om et nivå på hvordan du lever. Det handler om at du lar din egen usikkerhet påvirke hvordan du mener alle andre bør leve. Det er ikke kult, det er ikke spesielt sexy, og det får deg ikke til å virke hverken kul, vellykka eller selvsikker. Det får deg til å virke ynkelig og redd. Å prøve seg på en lite gjennomtenkt historisk parallell gjør deg heller ingen tjenester. Det virker rett og slett som en litt rar "jeg får ikke dame fordi jeg har så høye krav"-tankegang som brukes for å forklare nettopp det at man ikke har dame. Jeg merker at jeg begynner å lure litt på om dette er en vrangforestilling du faktisk har, eller om det mest er en litt dvask måte å negge på. Jeg håper for din skyld det er det siste. Men noe du faktisk kan svare meg på er om du setter de samme standardene for deg selv. Passer du på å ikke ha sex med særlig mange for å ikke "ødelegge" deg selv og din "verdi"? Eller er det noe som kun gjelder kvinner? Og om det kun gjelder kvinner, hvorfor det? Å mene at det har mye å si for et forhold om den ene eller begge har ligget med mange før forholdet er nokså rart, synes jeg. Jeg har vært i forhold både med folk som har ligget lite og veldig mye før meg. Merket ikke noe særlig forskjell på dem av den grunn, gitt. Det hadde null og niks å si for hvorfor det ble slutt ihvertfall. Jeg ser ikke helt hvordan det skulle bli mer sex på meg av å mene at folk må få leve sine egne liv og ta ansvar for sine egne sexliv uten at det er noe andre har noe med. Men det er klart, om noen mener at det er et sjukt sexy trekk, så er jo innboksen min åpen (tipper jeg får like mange PMer som tidligere - på den lave enden av en skala fra null til en sånn omtrent). 🤣 Forskning viser at folk som har ligget med veldig mange har større sannsynlighet for å være utro, så han har rett til å være skeptisk. Anonymkode: b8cd8...031 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå