AnonymBruker Skrevet 5. februar #81 Del Skrevet 5. februar Ingen. Men ble en. Og nå to bonusbarn 🤭 Så er straks 3 barnsmor der alle er i barneskole alder. Livet🤷🤭 Anonymkode: 965bc...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #82 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så mange man ønsker. Men samtidig har kapasitet til. Vet aldri hva fremtiden bringer, plutselig står man der skilt og ufør med x antall barn. Hadde du taklet det? Anonymkode: 2cf09...7b4 Ts her! hadde taklet det med de jeg har nå men ikke med flere. Så da bør en vel gi seg imens leken er god 😅 Anonymkode: 589d5...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5. februar #83 Del Skrevet 5. februar Rent personlig; 1-2 barn. Har aldri forstått greia med å få mange barn. Jeg elsker å jobbe med barn, men kunne aldri fått mange barn selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #84 Del Skrevet 6. februar To (har tre selv) Anonymkode: b091d...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me0987 Skrevet 6. februar #85 Del Skrevet 6. februar Anbefaler like mange barn som voksne i husholdningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #86 Del Skrevet 6. februar 1 Anonymkode: 61586...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #87 Del Skrevet 6. februar Tre. Jeg venter nummer to nå, og det blir ikke tre da mannen har to fra før og ikke vil ha flere. Skulle jeg hatt tre ville jeg nok gått ned i stilling til 50%. Vi hadde hatt råd til det, men det er nok ikke det det står på for mannen. Han ville nok i så fall at jeg skulle vært helt hjemmeværende og at vi flyttet ut av byen. Har venner med tre og synes det virker supert med en «gjeng». Er vokst opp med en søster og selv om vi er nære tror jeg det tar litt av presset av hver enkelt å være flere. Det hadde også noen ganger vært fint å ha en annen sparringspartner l familiedynamikken, utfordringer med foreldre m.m. Tror man også utvikler seg mer når man forholder seg til flere personligheter tett på. Anonymkode: 2f3bd...708 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #88 Del Skrevet 6. februar Ikke fler enn man har kapasitet til å ta seg av alene, da man ikke har noen garantier. Jeg har to barn og ville ikke hatt hverken fler eller færre. Anonymkode: 09730...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #89 Del Skrevet 6. februar To. Verden er overbefolket, så ingen vits i å få flere. Anonymkode: ac201...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #90 Del Skrevet 6. februar 1 Anonymkode: 59efe...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 6. februar #91 Del Skrevet 6. februar Null Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 6. februar #92 Del Skrevet 6. februar Heip skrev (På 1.2.2025 den 19.28): Dere som svarer 0.. Hvorfor vil dere anbefale andre å ikke få barn? Hva dere ønsker selv har jo ikke noe å si.. vil dere at vi skal dø ut her i Norge? Selv har jeg fire og elsker det, men det er nok ikke for alle og jeg har vært heldig med mange ting. Vil vel anbefale andre det som passer for de. To-tre? Fire-fem hvis helse og alt er veldig bra. Ett kanskje, hvis man har dårlig helse eller økonomi De fleste her kommer vel med sine anbefalinger utifra egne erfaringer? Det er vel like greit å anbefale 0 barn som 5 barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:06 #93 Del Skrevet fredag kl 08:06 AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 18.05): Jeg har to tette og skulle så gjerne hatt tre tette. Livet skjedde så vi ikke fikk gjort det. Nå er de 7 og 8 så føler det er for sent nå. Anonymkode: d6ec2...d01 Jeg har også to tette, og venter nummer tre nå. Mine to første vil være 17 og 15 når minstemann kommer Så det er absolutt ikke for sent for deg hvis du faktisk har lyst på en til. AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 18.27): Slik som samfunnet er lagt opp nå ville jeh anbefalt max 2. Man skal følge de opp på et slikt nivå at man ikke skulle tro det var mulig. Man skal følge opp på alt av treninger, kamper og dugnader. Alt på skolen som skal planlegges, alt i fra skoleball til utflukter til overnattinger til elevkvelder. Alt dette skal foreldre være med på. Barn skal kjøres hit og dit og være med på flere fritidsaktiviteter. Det er aldri fred å få. Anonymkode: 4658f...205 Jeg mener motsatt - folk bør få flere barn slik at disse ekstreme oppfølgingsforventningene roer seg litt. Hvis jeg bare skulle valgt helt etter eget ønske (ikke bry meg om økonomi, plass osv.) skulle jeg gjerne hatt 4 eller 5 unger. Anonymkode: 943fd...f42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:09 #94 Del Skrevet fredag kl 08:09 Syns det er gøy med en flokk! Har 3 barn i alderen 1-13, ønsker oss en til før vi gir oss ❤️ Anonymkode: fec1e...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:11 #95 Del Skrevet fredag kl 08:11 Ett barn (har to). Anonymkode: 02e1b...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:11 #96 Del Skrevet fredag kl 08:11 Vi har 4 barn mellom 11 og 28 år. Alle var planlagt. Som enebarn koser jeg meg med stor famile🥰 Anonymkode: a2e38...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå