Gå til innhold

Mine tanker og opplevelser!

kipa81

Anbefalte innlegg

Finn er jo genialt for skræp og sånn! Eller bare ting man vil kvitte seg med eller ikke trenger!!

Morro at du hørte meg da! Blir nok snæksent når vi får oss skype, og kameraer og sånn!! Så får vi sett deg "live" og liksom! Er jo gratis å ringe med skype, og det er en stooor fordel altså!

Ja, skal få tak i et kamera en av de nærmeste dagene! Det er jo veldig bra at det er gratis også!! Stort pluss!!

:Nikke: Planen for morgendagen hørtes genial ut! Kake! :sikle:

Så morro at du blir hjemme så lenge!! Da må du komme og se hvor fint det har blitt da vettø! Se på boblebadet og greier ;) Og kanskje spise på den nye flotte spisestua!!

Jeg kommer gjerne!! Er jo år og dag siden jeg har vært hos deg!! Lillegutt og jeg får ta oss en tur en dag, før A. kommer, så slipper han å krepere oppi alt kattekaoset ditt:) Du vet, denne allergien...

Så du er spent på testing du og?? Jeg og!!! Og lucky :ler:

Jeg er megaspent!!!

Var forresten på besøk hos snuppa på skjæris i går, og ho var i god for, så tror ikke klekkinga skjer med det første!! Er glad ho har klart å knipe igjen til T kommer hjem i mårra!! Titta på rommet til knøttet :hjerter: Med seng og vogn og kommode og greier! :grine2: Snart bor det ett lite menneske der!!

Nei nå må jeg nesten slutte, tar jo helt over boka di her :ler:

Ja, jeg sendte meldinger med ho her om dagen! Bra hun klarer å knipe igjen til i morra! Men håper det skjer i helgen, så de får litt tid sammen før han må ut igjen! Han har visst ikke samme rettigheter siden han jobber på sjøen, med perm og sånn... Men men! Alt ordner seg!! Gleder meg! Neste gnag jeg kommer hjem, har hun i hvertfall en liten baby!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :klem:

God plan for morradagen ja :ler: Jeg skal ha M fra i morra til lørdag jeg da, så det blir koselig.

Kommer hjem den 20 jeg, så da har vi jo noen dager da :)

Tvillingene har ikke kommet ennå, så da blir ho lagt inn i morra, så da skjer det sikkert noe i løpet av helgen. Håper ho føder omtrent likt med M, så kan jeg hilse på 3 babyer på sykehuset :ler:

Ha en fin dag i morra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hatt en skikklig koselig dag hos bestemor! Vi har spist kake og kost oss ute i det fine været! Tanten til A., som er nabo til mammaen har fått tre, vakre flaskelam som vi hilste på! Så nydelige da, drikker av tåteflaske og greier! L. fikk gå innenfor gjerdet å leke med dem, det var stor stas!! Eller har vi lekt i gresset med katt og kaniner!! Deilig å være litt "ute på landet"!!! De bor kjempefint til, så det er helt topp for L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro!!! Alltid stas med dyr, og mulighet til å utfolde seg fritt vettu!!!

Blir nok ett deilig sted for L når han blir større og det! Litt av landet!!

Håper Tulla her sover lenge i mårra jeg :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis gjeng det der oppe???

Har jobba mye i barnehagen i det siste! Så idag nyter jeg fri og rydder og styrer hjemme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet nå. Bare skole for tiden, nå gleder jeg meg til å få ferie! De hadde visst lagt ut resultatet av Bacheloroppgaven, trodde ikke det var før til tirsdag jeg. Men jeg fikk B!! Så da er det bare å forsvare den til onsdag! Skoleeksamen jeg hadde 16. mai ¨år vi ikke svar på før om en uke, men håper den gikk greit, da er jeg ferdig!!!

Iss: Håper du hadde det fint i Oslo. Hvordan var det med Beate? Hvor langt er hun på vei nå, og synes det? Har Anette det bra? Spent å høre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

B er vel 4,5 mnd på vei nå, og A er faktisk 10 uker på vei hun og :grine: Hun skal ha nr to hun og, første er vel snart 2 år. Hun har barneleddgikt da, så de har hatt et veldig tøft år med masse sykehus og medisiner og sånn...

Hadde det kjempekoselig igår!!

Lykke til videre med eksamen da! du får forsvare deg med nebb og klør :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Grattis med B da, det er jo kjempebra!!! Du som trodde det ble en C :ler: Skikkelig stolt av deg jeg snuppa :klem:

Er Beate gravid igjen?? Det hadde ikke jeg fått med meg da :ler: Jaja...ikke dårlig det. Plopper jo ut overalt de ungene nå :overrasket:

Ha en fin kveld :klem:

Koselig å snakke med deg i går da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Grattis med B da, det er jo kjempebra!!! Du som trodde det ble en C :ler:  Skikkelig stolt av deg jeg snuppa :klem:

Er Beate gravid igjen?? Det hadde ikke jeg fått med meg da :ler:  Jaja...ikke dårlig det. Plopper jo ut overalt de ungene nå :overrasket:

Ha en fin kveld :klem:

Koselig å snakke med deg i går da :klem:

Ja, jeg er litt stolt av meg selv, ettersom det faktisk var en oppgave på over 15 sider, på nynorsk!!!!!!!!!!

Trodde jeg hadde sagt til deg at Beate var gravid igjen jeg...hmm. Mente vi hadde diskutert det jeg, men kanskje jeg blander deg med Malin...Har ikke visst det så lenge jeg heller! Det går unna i svingene for ho i hvertfall..Forrige er jo bare 10-11 mnd!! Vi får i hvertfall håpe alt går bra!!

Nå gleder jeg meg så utrolig til ferie! Må bare tving meg til å sitte på lesesalen i morra, så har jeg muntlig onsdag kl 10. Deilig at jeg har litt tidlig, vil bare bli ferdig!!! Hvilken dato reiser du igjen?

Koselig å snakke med deg på morningsen her om dagen!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går unna med ho mor ja... :ler: Reiser tirsdag 13 jeg, og er tilbake den 20, så skal bli deilig med en liten ferie nå ja :sjarmor:

Lykke til med lesing i dag da, og lykke til i morra. Det går nok så bra så :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få meddele at jeg nå er Bachelor i Litteraturstudier, med en A på eksamen i dag!!!! De trekker opp oppgaven min også, så da får jeg A i standpunkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Må innrømme at jeg er skikkelig stolt av meg selv, og jeg tar nå ferie med god samvittighet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Du har jo aldri hatt problemer med å snakke for deg du da??? Grattis!!! :hoppe: Helt utrolig!!!

:grine: Og jeg har en blå rompe jeg ikke kan sitte på :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:perebrus::perebrus::enig::enig::enig::hoppe::hoppe:

Her må en liten fest til ja :)

Gratulerer så mye snuppa!

Du er superflink!! Du har virkelig stått på det siste året ja, med lille L også da, fatter ikke at du klarer jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og god sommer ja! I dag har vi vært ute og kost oss i parken hele dagen! Deilig!!

Iss: Tror det går dårlig med å bli brunere enn Lucky117 ja. Flasser desverre på skuldra allerede, tok litt av i solen den første dagen jeg. Hvordan går det med deg? Vi får smøre oss inn med litt olje og sitte litt på uteplassen din, tror jeg :)

Til onsdag skal vi ha bursdag for lillegutt her! Med familie og venner. Skal ha skikkelig barnebursdag, med partyhatter, pølser, gele, fortballsjokoladekake og selvfølgelig bløtkake med ett lys!!! Gleder meg!!

Klem og kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...