iss Skrevet 2. april 2006 #21 Del Skrevet 2. april 2006 Hei snuppa!! nå har vi kommet oss hjem igjen! Ble en lang dag med mye kaos, men nå sitter jeg og sambo og spiser pizza, så alt er glemt Var så sulten at det eneste som funka var en pizza... Trøtt og sliten, men kommer sterkere tilbake i mårra... Takk for en super koselig lang-helg!!! Glad i deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 3. april 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 3. april 2006 Hei iss! Har svart på mailen din, ang de dukene. Jeg skal selvfølgelig ordne det, men må bare være sikker på at vi mener de samme! Kan ta med katalogen hjem i påsken jeg (det er sikkert det beste), så kan du krysse av i den. Der står alle mål og priser også, så da kan du se hva du vil ha!! I dag har jeg sendt mormor for å kjøpe bunad (festdrakt) til lille-gutt. Den kostet bare 199 kr (etter flott tips fra en KG-medl. i formunet) Håper den er noe! Greit at den var billig i hvertfall, gidder ikke bruke mange hundre kroner, den passer jo bare i år allikevel. Men vi skal jo feire 17. mai pluss bursdag og et par konfirmasjoner, så den er jo grei å ha!! Lagt merke til at jeg har fått hele TO sider i dagboken (stolt!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 3. april 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 3. april 2006 Hmm....Hvordan/ når blir jeg noe annet en "nybegynner"???? Hovr mange innlegg kreves? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. april 2006 #24 Del Skrevet 3. april 2006 Skjønte plutselig ikke noe, for kjente igjen navnet på dagboken men ikke brukeren!! Så gikk det opp for meg!! For TO sider!! det går unna det vettu!! Skal skjekke mail nå jeg!! Lucky sliter med nettet idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. april 2006 #25 Del Skrevet 3. april 2006 Nå har jeg startet med FFK garnet og!! Jeg strikker puslvarmere nå, så venner jeg meg til alle de kaospinnene, så tar jeg og lærer meg hæl som neste prosjekt... Blir bra!! Har du kommet langt??? Hvis du tar bilde av det og sender meg på mail kan jeg legge det ut for deg! Jeg er supermedlem og kan legge ut bilder (det kan ikke du som vanlig medlem...) så kan vi holde øye med strikketøyet ditt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 5. april 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 5. april 2006 iss: Har det fortsatt klikke for nettet til Lucky117? Kjedelig...Har ikke sett henne her inne på en stund! I dag skal jeg på møte med jobben. Skal snakke litt med sjefen om hvor mye jeg skal jobbe når jeg skal begynne igjen etter permisjonen! Skal jo egentlig begynne 1. juni, men tror heldigvis jeg får utvidet permisjonen til august. Blir liksom litt bakvendt å finne et sted Lukas kan være før sommeren! Går det bra med pulsventene, iss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. april 2006 #27 Del Skrevet 5. april 2006 Hei snuppa! Takk for en koselig helg ja Nettet mitt har fortsatt klikka, så nå sitter jeg hos iss for å få en liten oppdatering på hva som skjer her inne Vært på jobb fra halv sju i dag, og dro rett til byn etter det sammen med iss for å shoppe...så nå sitter jeg i koma i sofaen her Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. april 2006 #28 Del Skrevet 5. april 2006 Håper møtet på jobben gikk bra!! Ja må jo ha et sted å gjøre av gullet og da lissom Er ferdig med den ene pulsvanten, og skal starte på den andre! De blir nok sambo sine de, for er litt for store og grove for mine små nette armer Skal se om jeg får lagt ut bilde i boka mi utover kvelden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 5. april 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 5. april 2006 Hei iss og Lucky117: Nå har jeg vært på møte. Snille sjefene mine skulle gjøre alt for å tilrettelegge for meg:) Fast et par dager i uken + annenhver lørdag! (de motsatte lørdagene av hva kællen har fast). Også skulle jeg flyttes til butikken nede i byen, den vi var i, så det ble nærmere for meg!! SNilt gjort!! Skal kanskje jobbe noen dager i sommer også, når kællen og evt. bestemor i bergen har ferie! Blir gøy å begynne litt igjen, kjenner at det skal bli deilig med noe eget å gå til!! Lucky117: Håper nettet ordner seg snart da, kejdelig uten deg her inne!! I dag har vi hatt besøk ab bestemor og onkel, på middag. Endelig fått persiennen på plass, så nå er det litt mærkere på soverommet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. april 2006 #30 Del Skrevet 5. april 2006 Så snille sjefene er da!! Det betyr jo at de ikke vil miste deg da! Kan skjønne at det blir deilig å ha noe annet en bæsjebleier og bøker å gå til! så det fixær du!! Koselig med besøk!! Er nok tryggere å komme på besøk når rare freksta jenter har forlatt byen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. april 2006 #31 Del Skrevet 15. april 2006 Så i boka mi at du var kommet trygt hjem!! Hadde du en fin tur hjemover?? Håper lillegutt var snill på langturen!! Men du, jeg lurte på hvor du hadde kjøpt de solbrillene til L hen?? Tenkte å tipse Søndagsengel om hvor du hadde kjøpt de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 16. april 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 16. april 2006 Turen gikk bare bra!! Kjøpte brillene på et apotek, kostet 199 kr, men så de var på salg nylig til 99 kr. De er veldig bra, sitter bra og bra glass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 16. april 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 16. april 2006 I dag har jeg ommøblert stuen. Det ble kjempefint! Må en tur på Ikea en av de nærmeste dagene, må fylle opp litt her og der! Alltid noe man trenger på Ikea! Iss: Sett noe i katalogen? Der står det i hvertfall artikkel-/varenummer på alt, så du kan bare sende meg nummeret på det du vil ha. Hvordan er nettet til Lucky forresten? Er det nede fortsatt? Klem og kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 16. april 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 16. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 16. april 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 16. april 2006 :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 16. april 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 16. april 2006 :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 16. april 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 16. april 2006 Bare poster litt smil jeg. Vil ha flere innlegg!! Jeg vil ikke være "nybegynner" lenger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 16. april 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 16. april 2006 Bare poster litt smil jeg. Vil ha flere innlegg!! Jeg vil ikke være "nybegynner" lenger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 16. april 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 16. april 2006 Setter pris på flere innlegg, iss!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 16. april 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 16. april 2006 Setter pris på flere innlegg, iss!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå