Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Wisting sesong 4. Gleder meg til sesong 5 kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble en del krim i påskeferien:

- wisting

- Shetland

- Sannheten

- Dødens triangel

Også har jeg begynt på Departure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Walking Dead: The Ones Who Live episode 6. Digget denne serien!!!! Vil se den igjen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldshimmel skrev (51 minutter siden):

The Walking Dead: The Ones Who Live episode 6. Digget denne serien!!!! Vil se den igjen.

Kan denne streames lovlig noe sted nå? Og hva med Dead City?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (1 time siden):

Kan denne streames lovlig noe sted nå? Og hva med Dead City?

VPN og AMC+ ..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldshimmel skrev (2 timer siden):

VPN og AMC+ ..

Altså ikke mulig å streame lovlig ennå. Sukk. Lurer på hvorfor de ikke bringer disse seriene til Europa, TWD var jo rimelig populær her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«5 days at Memorial» med Vega Farmiga. (Basert på boken av Sheri Fink for de som har lest denne). Den handler om ettervirkningene etter orkanen Katarinas ferd over New Orleans i 2005, der helsepersonell, pasienter og pårørende ble fanget inne på sykehusområdet uten strøm, nødvendige medisiner og mat. I fem dager var overlatt til seg selv med lite bistand fra myndighetene - som ikke var forberedt på kriseberedskap og ikke maktet å gripe inn. Akutte etiske dilemma oppstod og flere mennesker døde. Anbefales. 

IMDb: 7,7

 

https://m.imdb.com/title/tt3283594/

 

 

IMG_2775.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (4 timer siden):

Altså ikke mulig å streame lovlig ennå. Sukk. Lurer på hvorfor de ikke bringer disse seriene til Europa, TWD var jo rimelig populær her...

Hva er ulovlig med VPN og streamingtjeneste i et annet land? https://www.ung.no/oss/455450

Det er bare litt fiklete. Jeg har ikke opprettet abbonement med AMC+, men for Hulu så måtte jeg skaffe meg et amerikansk virtuelt bankkort først (også lovlig) fordi det var ikke lov å betale med et ikke-amerikansk bankkort.

Men ja, jeg lurer også på hvorfor ikke flere av disse seriene kommer til Norge. Det er vel bare hovedserien og den første spin-offen (Fear the Walking Dead) som er tilgjengelig i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (På 3.4.2024 den 12.44):

Altså ikke mulig å streame lovlig ennå. Sukk. Lurer på hvorfor de ikke bringer disse seriene til Europa, TWD var jo rimelig populær her...

Hva er ulovlig med VPN mener du? Det står jo at det er lov å bruke det til personlig bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldshimmel skrev (4 timer siden):

Hva er ulovlig med VPN mener du? Det står jo at det er lov å bruke det til personlig bruk. 

VPN er vel ikke ulovlig i seg selv. Å bruke det for å omgå regionsperrer er derimot ikke ok, da bryter du mot brukeravtalen til strømmetjenesten. 

Dessuten tipper jeg VPN fungerer dårlig med Apple TV, som er den boksen vi bruker for å strømme til TVen. Det går sikkert an å jobbe seg rundt det, men det krever en del spesialløsninger som gjør det tungvint å sette opp og bruke. Dermed heller ingen interesse fra vår side. 

Endret av -jk-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Modus".Svensk krim på Netflix.Etter en bok av Anne Holt.Anbefales.

Anonymkode: de7e4...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med Departure. 

Endelig har det kommet nye episoder av Good Trouble 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akkurat ferdig med Ncis Hawaii, liker den veldig bra

Anonymkode: 9ee48...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

"Modus".Svensk krim på Netflix.Etter en bok av Anne Holt.Anbefales.

Anonymkode: de7e4...04a

Denne hadde jeg lagt til på lista mi, men har glemt å se den. Takk for påminnelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Girls5eva! Den var helt herlig, er på netflix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom.Krus

squid-game2.png

Hørte rykter om at det kommer snart en sesong 2 så tenkte det var på tide å se første sesong. Alt i alt en bra serie. Den var både underholdene og spennende. Helt klart ingen oscar, men synes den var verd å se. At den var på Koransk hadde ingen betydning for meg. Jeg personlig liker å se serier og filmer på originalspråket (dubbing er bare lame)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom.Krus skrev (36 minutter siden):

Hørte rykter om at det kommer snart en sesong 2 så tenkte det var på tide å se første sesong. Alt i alt en bra serie. Den var både underholdene og spennende. Helt klart ingen oscar, men synes den var verd å se. At den var på Koransk hadde ingen betydning for meg. Jeg personlig liker å se serier og filmer på originalspråket (dubbing er bare lame)

100% enig ang. dubbing. Skjønner ikke de som ser f.eks Dark med dubbing til engelsk, det vil jo fjerne hele atmosfæren. Heldigvis ser et ut til å bli mer og mer vanlig med fremmedspråk i serier, ref. f.eks 3 body problem som inneholder en del kinesisk. Hadde de snakket engelsk i de scenene hadde det bare blitt merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anglofil skrev (På 5.3.2006 den 0.43):

Hva er den siste tv-serien du så på?

 

Så på The Pretender Season 3 på dvd i går. Skal se på den i dag også.

 

Mvh Yvonne :heiajente:

peaky blinders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...