Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Etter en lengre pause, er jeg igang med The Good doctor igjen. Jeg fant ut at jeg var midt i sesong 4. Nå er jeg på sesong 5. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant80 skrev (På 24.2.2024 den 12.14):

Midt i nyeste "Drive to survive" (sesong 6) like hektende som alle de andre. Sitter fullstendig klistret til skjermen. 

Har den kommet nå nylig? Lurer på om jeg har gått glipp av en sesong eller ikke.

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Har den kommet nå nylig? Lurer på om jeg har gått glipp av en sesong eller ikke.

Anonymkode: ad496...d5c

Kom på fredag, Sesong 6

Nettopp ferdig binget "True Detective Night Country (Sesong 4) Sett den har fått litt blandet kritikk. Mest dårlig egentlig. Synes den var veldig bra jeg. Dama også. Jodie Foster spiller alltid bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldshimmel skrev (2 timer siden):

The Walking Dead: The Ones Who Live. Likte første episoden!!

Hvor så du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (48 minutter siden):

Hvor så du den?

Vumoo. to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mumble skrev (På 24.2.2024 den 1.20):

Hvor ser du denne? 

Jeg regner med at du er i Norge. Bare søk opp i en streamingguide, for eksempel justwatch.com. I Norge er 12 sesonger av American Horror Story tilgjengelig på Disney+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A very british scandal(eller noe sånt). Hugh Grant hadde en besynderlig rolle. 

Anonymkode: efe87...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Fool me Once i går. Helt grei serie, men ble litt mange folk og historier syns jeg. Men absolutt spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Vampire Diaries basert på bokserien skrevet av L.J Smith som gikk på TV tilbake i 2009! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder jeg på med The Days. Den er basert på Fukushima-ulykken. Jeg synes slike "dokumentarer" er veldig interessante. Digget også Chernobyl og Meltdown: Three Mile Island.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slow horses sesong 2. Spennende britisk spion-dramakomedie. Virkelig en artig serie. Bonus med bra introlåt

 

Endret av Gogglebox
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (På 2.2.2024 den 22.01):

Griselda. God serie,men skuffet over hvor lite sannferdig den er. Også skuffet over at den ikke tok for seg slutten for Griselda.

Hun var mye mer savage i virkeligheten en i serien. Noe jeg hadde ønsket å se. Det jeg fikk se var en samvittighetsfull Modern Family dame som hadde problemer med å dele.

Har nettopp sett serien. Veldig underholdende. Ja dama var jo mer brutal i virkeligheten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte på denne nå, miniserie tror jeg

https://www.dr.dk/drtv/serie/aandenoed_432778

Den handler om livet på sykehus (fra en leges vinkel) i Storbritannia før lock down der borte. Hvordan det eskalerte og myndighetene "motarbeidet" helsevesenet og hvor tøft det var at de ikke tok det på alvor (de stengte ned senere i UK enn her).

Endret av Fjugur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Bad Batch og begynte på Shogun, men måtte se en "liten" film på kino, så det ble ikke tid til mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så serien One day på Netflix.

Så alle episoder og slutten var jo overraskende. Allikevel så gråt jeg ikke ei tåre. Trur rett og slett jeg er for gammel til sånn serie.

Anbefales til unge mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ferdig med sesong 5 av The good doctor. Spennende sesongavslutning på den sesongen så jeg går rett over på sesong 6. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Full Monty. En fortsettelse av filmen nesten 30 år senere. Filmen var bedre enn TV-serien, men TV-serien var koselig, trist og morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellowjackets.

Anonymkode: c5e1a...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder jeg på med sesong to av Extraordinary.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...