Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Masters of the air er fantastisk, samme sjanger som Band of Brothers og the Pacific med høy standard og historisk korrekthet.

Akkurat begynt på 3 body problem, kompliser scfi av høy standard.

Anonymkode: 29371...5f8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde meg på den nye serien Purk på TV2 Play. 

Drittserie. Slo av etter to episoder.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt på 3 body problem. Episode 2
må følge godt med for å ikke falle av

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schitt's Creek sesong 2

Siste to episodene av sesong 2 av Quantum Leap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 body problem på Netflix. Har sett to episoder. Synes den er veldig bra så langt, men ikke en serie jeg har blitt fullstendig oppslukt av. 

Anonymkode: 685ee...9fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 Body Problem. 3 episoder inn.Merker jeg får litt vondt i hodet. Vet ikke om det er pga det er for innviklet,eller hva det er. Både interessant,men også ikke min type serie i det hele tatt. Merker at dette kommer det aldri til å bli en god tilfredstillende slutt på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant80 skrev (1 time siden):

3 Body Problem. 3 episoder inn.Merker jeg får litt vondt i hodet. Vet ikke om det er pga det er for innviklet,eller hva det er. Både interessant,men også ikke min type serie i det hele tatt. Merker at dette kommer det aldri til å bli en god tilfredstillende slutt på.

Serien er jo basert på en trilogi, de tre bøkene antar jeg har en tilfredsstillende avslutning så da får nok serien også det. Så sant den ikke blir kansellert da, antar de har planlagt (minst) 3 sesonger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder jeg på med Harlan Coben's Shelter. Jeg er bare på episode 2, men den virker lovende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel cæsar

Anonymkode: 9fc68...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsk meg. Svensk serie på Netflix. En firer på terningen, vil jeg si, og midt i blinken mtp det jeg var på jakt etter, i humør til og forventet. Vurderer nå å se Desperate Housewives på nytt, det er sp lenge siden den gikk at det meste er glemt. Tror det kunne vært et gøyalt gjensyn og interessant å se med voksne øyne, heller en med tenåringen sine som så serien den gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegard Harm med sin Kims-reklame. 

Kims kims kims kims.

Spar meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill3My skrev (18 timer siden):

Vurderer nå å se Desperate Housewives på nytt, det er sp lenge siden den gikk at det meste er glemt. Tror det kunne vært et gøyalt gjensyn og interessant å se med voksne øyne, heller en med tenåringen sine som så serien den gangen

Anbefaler det! Jeg så hele serien på nytt i fjor sammen med min tenåringsdatter. Kjempegøy! Husker mye av de store tingene, men åh så mye man har glemt. Egentlig en utrolig morsom, spennende og bra serie. Rart at den ikke oftere har gått på repriser på TV'n og fått mer anerkjennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Anbefaler det! Jeg så hele serien på nytt i fjor sammen med min tenåringsdatter. Kjempegøy! Husker mye av de store tingene, men åh så mye man har glemt. Egentlig en utrolig morsom, spennende og bra serie. Rart at den ikke oftere har gått på repriser på TV'n og fått mer anerkjennelse.

Da ble valget plutselig lettere, det blir gjensyn med fruene! Er alene hjemme se neste 4-5 dagene så det passer seg perfekt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på Shetland S8 (dvs den nyeste sesongen, som kalles Sesong 7 på NRKTV). 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ullvott skrev (5 timer siden):

Jeg ser på Shetland S8 (dvs den nyeste sesongen, som kalles Sesong 7 på NRKTV). 

Er den bra?

Jeg gidder ikke se den siden sesong 6 (Nrk) / sesong 7 (Tv2) ikke er å se noe sted.

Og sesong 5 (Nrk) / 6 (Tv2) sluttet som den gjorde. 

Endret av Elsker sjokolade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (9 timer siden):

Er den bra?

Jeg gidder ikke se den siden sesong 6 (Nrk) / sesong 7 (Tv2) ikke er å se noe sted.

Og sesong 5 (Nrk) / 6 (Tv2) sluttet som den gjorde. 

Jeg har bare sett tre episoder, men de er bra. Jeg var spent på hvordan det ville bli uten Douglas Henshall (Perez), men serien står seg godt likevel. Tidligere sesonger ligger for øvrig på Britbox, som man også kan se via TV2 Play.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (4 timer siden):

Jeg har bare sett tre episoder, men de er bra. Jeg var spent på hvordan det ville bli uten Douglas Henshall (Perez), men serien står seg godt likevel. Tidligere sesonger ligger for øvrig på Britbox, som man også kan se via TV2 Play.

Enig, savnet etter Perez var overraskende fraværende. Likte sesongen godt, står godt på egenhånd uten referanser til tidligere sesonger (bortsett fra Tosh sitt privatliv i det små). 

Anonymkode: 16151...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savnet Perez. Surrehuet Ruth Calder var bare altfor uprofesjonell til å være troverdig. Svake greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...