Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Constellation på Apple tv. Så langt synes jeg den er veldig bra! 

Anonymkode: 685ee...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shogun på Disney+, veldig bra! Anbefales 

Anonymkode: 008d3...c0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åndenød, serie i 3 deler på nrk.  Veldig bra serie som bygger på virkeligheten da koronapandemien kom til Storbritannia, dvs inn på et sykehus i London.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shogun.. bra saker

 

 

Endret av Ænema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (11 minutter siden):

shogun.. bra saker

 

 

Det e planen her i huset også, men vanskelig å velge da Fargo og True Detective også står høyt på lista.

Er den komplisert eller grei å henge med i? Sliten i hodet for tiden, så orker ikke noe veldig innvikla, me vil heller ikke se "hjernedød". TV 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lill3My said:

Det e planen her i huset også, men vanskelig å velge da Fargo og True Detective også står høyt på lista.

Er den komplisert eller grei å henge med i? Sliten i hodet for tiden, så orker ikke noe veldig innvikla, me vil heller ikke se "hjernedød". TV 

Er ikke komplisert. Men er jo bare 2-3 episoder ute. Så hvorfor ikke bare begynne å se TD eller Fargo ? De er jo ferdige. Veldig bra også! I alle fall min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant80 skrev (3 minutter siden):

Er ikke komplisert. Men er jo bare 2-3 episoder ute. Så hvorfor ikke bare begynne å se TD eller Fargo ? De er jo ferdige. Veldig bra også! I alle fall min mening.

Ja godt poeng. Ser en hvor alle episodene er tilgjengelig først

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (16 minutter siden):

Det e planen her i huset også, men vanskelig å velge da Fargo og True Detective også står høyt på lista.

Er den komplisert eller grei å henge med i? Sliten i hodet for tiden, så orker ikke noe veldig innvikla, me vil heller ikke se "hjernedød". TV 

nei er ikke komplisert om du har på teksting. men jeg ville ventet på flere episoder.. jeg synes det er drit kjedelig å vente på en og en episode. mulig jeg tar en pause til alle er ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sett ferdig:

bodies, merkelig serie

treason, helt grei

one piece, digga den

fool me once, helt grei

 

begynte å se colleteral, men vet ikke helt enda.

ser frem til neste sesong av bridgerton, the night agent, the recruit og the diplomat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet på Schitt's Creek, og at jeg ikke har oppdaget den tidligere... Den er knallbra så langt i hvert fall. 
Artig at hovedpersonene spilles av far og sønn, og at søsteren også er med. :) 

(Kjente igjen han som spiller faren, men navnet var ukjent. Så for meg denne mannen i en tidligere film, med arm i gips. Og så gikk det opp for meg at han var denne gærne fotografen i filmen "Splash" på 80-tallet, som skulle ta bilde av havfruen for å bevise at hun ikke var ekte menneske.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (17 timer siden):

Startet på Schitt's Creek, og at jeg ikke har oppdaget den tidligere... Den er knallbra så langt i hvert fall. 
Artig at hovedpersonene spilles av far og sønn, og at søsteren også er med. :) 

(Kjente igjen han som spiller faren, men navnet var ukjent. Så for meg denne mannen i en tidligere film, med arm i gips. Og så gikk det opp for meg at han var denne gærne fotografen i filmen "Splash" på 80-tallet, som skulle ta bilde av havfruen for å bevise at hun ikke var ekte menneske.)

Misunner deg som liker den serier, jeg har forsøkt så mange ganger å se den da jeg har lyst på en komedie/sit-com å bli oppslukt av, men klarer ikke kjenne noe begeistring i det hele tatt, blir heller irritert og oppgitt. Den blir for støyete, for over the top, for amerikansk? Merker jeg blir mer og mer kresen, og skulle ønske jeg var mer altetende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (2 timer siden):

Misunner deg som liker den serier, jeg har forsøkt så mange ganger å se den da jeg har lyst på en komedie/sit-com å bli oppslukt av, men klarer ikke kjenne noe begeistring i det hele tatt, blir heller irritert og oppgitt. Den blir for støyete, for over the top, for amerikansk? Merker jeg blir mer og mer kresen, og skulle ønske jeg var mer altetende. 

Jeg kjenner litt på det med oppgitt og irritert på den serien, samtidig som den er gøy. 

Skulle gjerne hatt en serie å anbefale som er morsom og ikke-amerikansk, men kommer ikke på noen akkurat nå. Prøver å komme sterkere tilbake. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (16 minutter siden):

Jeg kjenner litt på det med oppgitt og irritert på den serien, samtidig som den er gøy. 

Skulle gjerne hatt en serie å anbefale som er morsom og ikke-amerikansk, men kommer ikke på noen akkurat nå. Prøver å komme sterkere tilbake. 😊 

Kan jo anbefale denne https://www.imdb.com/title/tt19516036/?ref_=ext_shr_lnk Den er ikke amerikansk, men britisk og går på Apple+

image.thumb.png.04952a0e51c7bab858e0593646dc7152.png

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips, @sofie777 

Jeg digger som regel britisk humor (egentlig britisk som ikke er humor også) så kan nok hende den vil falle i smak. Skal legge den på lista med det samme. :)

Det er ikke så lenge siden jeg la til AppleTV som streamingtjeneste, og jeg er litt "blown away" over innholdet der. Virker som litt mer kvalitet på en måte enn alle andre streamingkanaler. 

 

Endret av Polly Ester
La til mer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble jeg ferdig med sesong 6 av The Good doctor. 

Nå er jeg igang med True Decetive - sesong 4. Ikke sett de tidligere sesongene men liker Jodie Foster i den type roller og det er spennende så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bates Motel på Sky Showtime. Synes 5 sesonger var i meste laget, men kom meg gjennom 🙃. Seriøst fucka forhold mellom Norman og Norma.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The cult og mother God

Anonymkode: 41a7d...68f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nytt blod" om livet på Langedrag slik det er i dag. Fulgte godt med på serien som gikk på tv helt på begynnelsen av 2000-tallet, og synes det er veldig artig å se dagens situasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drive to Survive (Netflix). 
Nå ser jeg på Travelers igjen (Netflix) mens jeg funderer på hvilken ny serie jeg skal se. 

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...