Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så ferdig the Walking dead. Venta så lenge på at Rich Grimes skulle dukke opp, og det gjorde han. Kommer nok spin of 🙌🏻

Anonymkode: eb6d9...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på The Leftovers men den er bare elendig. Første episode en gjeng med mannfolk som sitter og røyker, det minner om en anstalt. Her var det mye rart, Vil det bli bedre etter hvert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (7 timer siden):

Med hjarte på rette staden :) 

En av de beste seriene. Ser den nå for ca. femte gang. Flott serie fra landsbygda. 18 sesonger med god underholdning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (1 time siden):

Ser på The Leftovers men den er bare elendig. Første episode en gjeng med mannfolk som sitter og røyker, det minner om en anstalt. Her var det mye rart, Vil det bli bedre etter hvert? 

Det tar ok litt tid å komme inn i denne, men jeg husker den som en glimrende serie. Den "tar helt av" etter hvert ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (2 timer siden):

Jeg syns ikke den tok seg opp. Jeg fortsatte å se en stund bare fordi jeg var nysgjerrig på hva som ville skje videre, men for meg var det bortkasta tid jeg kunne brukt på å se bedre serier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaeols skrev (2 timer siden):

En av de beste seriene. Ser den nå for ca. femte gang. Flott serie fra landsbygda. 18 sesonger med god underholdning.

Ja der er jeg helt enig ett koselig lite sted skulle gjerne vært der på den tiden :) kommer ca 20:00 i kveld ser det sammen med pappa på sykehjemmet der han bor :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (4 timer siden):

Jeg syns ikke den tok seg opp. Jeg fortsatte å se en stund bare fordi jeg var nysgjerrig på hva som ville skje videre, men for meg var det bortkasta tid jeg kunne brukt på å se bedre serier. 

Folk på andre forum skryter den opp i skyene. For meg var ikke dette noe som var verd å se. Har du forslag til andre serier? jeg har sett "The Last of Us". Den er den beste på flere år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lockwood & co. 

Jeg synes den virker bra. Tenåringsserie, men nå har det jo begynt å bli ganske mange bra tenåringsserier etterhvert. Liker serier og filmer med spøkelser og hjemsøkte hus og denne var litt annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt alle store utenlandske serier på vent for å sjekke ut Team Bachstad. Underholdende! Blir rett og slett glad av de gutta der 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaeols skrev (På 8.2.2023 den 18.19):

Folk på andre forum skryter den opp i skyene. For meg var ikke dette noe som var verd å se. Har du forslag til andre serier? jeg har sett "The Last of Us". Den er den beste på flere år. 

Ja, jeg har fått med meg at det er endel som liker den, jeg skjønner ikke helt hvorfor, men hver sin smak. Jeg syns den ble for langsom, rar. 

Jeg har ikke sett The Last of Us, jeg hadde ikke tenkt til å se den heller egentlig. Blir ikke den sånn litt for spesielt interesserte om de har spilt spillet? 

Jeg vet ikke hva du har sett eller hva du liker, men jeg ser på alle mulig slags sjangere. Følger med på Rookie, Chicago Fire og har nettopp begynt på New Amsterdam. Dette er dramaserier. 

Ellers - The Witcher. Breaking Bad. Orphan Black. The Discovery of Witches. ...kommer ikke på flere i farta, det er jo bare såååå mye å velge mellom. Sånn sett er denne tråden gull, for da får jeg hele tiden input på hva jeg kan se neste gang. Det var flere her som anbefalte Pørni og det tok lang tid før jeg valgte å gi den en sjanse, for jeg liker ikke Henriette Stenstrup. Men, Pørni var virkelig bare så utrolig fin. Og så syns jeg de aller fleste skuespillerne klarte seg bra, selv om det er på norsk - det er en prestasjon i seg selv. 

Har du sett 1899, det er også en serie jeg anbefaler. Der er det noen norske med som er så tragisk at det er helt flaut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jaeols skrev (På 2.2.2023 den 10.13):

Er det ikke greit lenger å si at noen er feit? Det er samme som å si at noen er tynn. Og Jennifer Coolidge er jo smellfeit. Og hun har lav blender

Hva betyr det å ha «lav blender»?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...