AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #10561 Del Skrevet 8. februar 2023 Lost! Fantastisk serie! Anonymkode: 131d9...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #10562 Del Skrevet 8. februar 2023 Så ferdig the Walking dead. Venta så lenge på at Rich Grimes skulle dukke opp, og det gjorde han. Kommer nok spin of 🙌🏻 Anonymkode: eb6d9...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 8. februar 2023 #10563 Del Skrevet 8. februar 2023 Ser på The Leftovers men den er bare elendig. Første episode en gjeng med mannfolk som sitter og røyker, det minner om en anstalt. Her var det mye rart, Vil det bli bedre etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 8. februar 2023 #10564 Del Skrevet 8. februar 2023 Maskinfører skrev (7 timer siden): Med hjarte på rette staden En av de beste seriene. Ser den nå for ca. femte gang. Flott serie fra landsbygda. 18 sesonger med god underholdning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 8. februar 2023 #10565 Del Skrevet 8. februar 2023 jaeols skrev (1 time siden): Ser på The Leftovers men den er bare elendig. Første episode en gjeng med mannfolk som sitter og røyker, det minner om en anstalt. Her var det mye rart, Vil det bli bedre etter hvert? Det tar ok litt tid å komme inn i denne, men jeg husker den som en glimrende serie. Den "tar helt av" etter hvert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 8. februar 2023 #10566 Del Skrevet 8. februar 2023 jaeols skrev (2 timer siden): Ser på The Leftovers men den er bare elendig. Første episode en gjeng med mannfolk som sitter og røyker, det minner om en anstalt. Her var det mye rart, Vil det bli bedre etter hvert? Jeg syns ikke den tok seg opp. Jeg fortsatte å se en stund bare fordi jeg var nysgjerrig på hva som ville skje videre, men for meg var det bortkasta tid jeg kunne brukt på å se bedre serier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar 2023 #10567 Del Skrevet 8. februar 2023 jaeols skrev (2 timer siden): En av de beste seriene. Ser den nå for ca. femte gang. Flott serie fra landsbygda. 18 sesonger med god underholdning. Ja der er jeg helt enig ett koselig lite sted skulle gjerne vært der på den tiden kommer ca 20:00 i kveld ser det sammen med pappa på sykehjemmet der han bor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 8. februar 2023 #10568 Del Skrevet 8. februar 2023 Polly Ester skrev (4 timer siden): Jeg syns ikke den tok seg opp. Jeg fortsatte å se en stund bare fordi jeg var nysgjerrig på hva som ville skje videre, men for meg var det bortkasta tid jeg kunne brukt på å se bedre serier. Folk på andre forum skryter den opp i skyene. For meg var ikke dette noe som var verd å se. Har du forslag til andre serier? jeg har sett "The Last of Us". Den er den beste på flere år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. februar 2023 #10569 Del Skrevet 8. februar 2023 Bad Batch, National Treasure og Wakanda Forever Assemble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 8. februar 2023 #10570 Del Skrevet 8. februar 2023 Anatomy of a scandal var spennende. Slukte den på 2 kvelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 8. februar 2023 #10571 Del Skrevet 8. februar 2023 Lockwood & co. Jeg synes den virker bra. Tenåringsserie, men nå har det jo begynt å bli ganske mange bra tenåringsserier etterhvert. Liker serier og filmer med spøkelser og hjemsøkte hus og denne var litt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 9. februar 2023 #10572 Del Skrevet 9. februar 2023 Nå har jeg lagt alle store utenlandske serier på vent for å sjekke ut Team Bachstad. Underholdende! Blir rett og slett glad av de gutta der 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jif Skrevet 9. februar 2023 #10573 Del Skrevet 9. februar 2023 Vi lover et helvete 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 9. februar 2023 #10574 Del Skrevet 9. februar 2023 The lying life of adults🇮🇹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 9. februar 2023 #10575 Del Skrevet 9. februar 2023 jaeols skrev (På 8.2.2023 den 18.19): Folk på andre forum skryter den opp i skyene. For meg var ikke dette noe som var verd å se. Har du forslag til andre serier? jeg har sett "The Last of Us". Den er den beste på flere år. Ja, jeg har fått med meg at det er endel som liker den, jeg skjønner ikke helt hvorfor, men hver sin smak. Jeg syns den ble for langsom, rar. Jeg har ikke sett The Last of Us, jeg hadde ikke tenkt til å se den heller egentlig. Blir ikke den sånn litt for spesielt interesserte om de har spilt spillet? Jeg vet ikke hva du har sett eller hva du liker, men jeg ser på alle mulig slags sjangere. Følger med på Rookie, Chicago Fire og har nettopp begynt på New Amsterdam. Dette er dramaserier. Ellers - The Witcher. Breaking Bad. Orphan Black. The Discovery of Witches. ...kommer ikke på flere i farta, det er jo bare såååå mye å velge mellom. Sånn sett er denne tråden gull, for da får jeg hele tiden input på hva jeg kan se neste gang. Det var flere her som anbefalte Pørni og det tok lang tid før jeg valgte å gi den en sjanse, for jeg liker ikke Henriette Stenstrup. Men, Pørni var virkelig bare så utrolig fin. Og så syns jeg de aller fleste skuespillerne klarte seg bra, selv om det er på norsk - det er en prestasjon i seg selv. Har du sett 1899, det er også en serie jeg anbefaler. Der er det noen norske med som er så tragisk at det er helt flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10576 Del Skrevet 10. februar 2023 You ✨ Digger fortellerstilen😊 Anonymkode: d6b7e...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10577 Del Skrevet 10. februar 2023 Siste 3 episodene av sesong 2 av The Legend of Vox Machina. Anonymkode: fee67...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10578 Del Skrevet 10. februar 2023 Oppdaget Sherwood på Nrktv i går, sett en episode og virker veldig lovende - britisk krim! https://amp.theguardian.com/tv-and-radio/2022/jun/13/sherwood-review-the-cleverest-most-compelling-show-ive-seen-in-years Anonymkode: 16151...937 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 11. februar 2023 #10579 Del Skrevet 11. februar 2023 Alice in Borderland sesong 2, kan anbefales 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 11. februar 2023 #10580 Del Skrevet 11. februar 2023 jaeols skrev (På 2.2.2023 den 10.13): Er det ikke greit lenger å si at noen er feit? Det er samme som å si at noen er tynn. Og Jennifer Coolidge er jo smellfeit. Og hun har lav blender Hva betyr det å ha «lav blender»? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå