Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sofie777 skrev (21 timer siden):

Det er barnemat. Har sett opp til 7 serier på en dag. Man binger ikke, ser bare en episode av hver. Da får man den samme følelsen som om man skulle sett det på tv. Det er på den måten jeg har satt opp spillelisten også. Til og med serier som faller på samme dag, blir spredt utover. Under eksempel på hvor jeg er nå, som hovedsaklig er fra oktober 2021

Tror AB mente litt sarkastisk at du så tre serier samtidig. Ikke på samme dag. Ettersom denne tråden heter sist sette tv-serie. Og når du nevner tre stk så betyr det at alle de tre er den du så sist.

Anonymkode: 5a5b9...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble anbefalt en australsk serie på Viaplay som heter Winners and losers. Jeg ble helt hekta. Kan på en måte  sammenlignes med sex og singelliv, bare at den ikke er overflatisk. Gode skuespillere og relasjoner. 

En skikkelig "feel good" serie. 

Anonymkode: 802c1...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror AB mente litt sarkastisk at du så tre serier samtidig. Ikke på samme dag. Ettersom denne tråden heter sist sette tv-serie. Og når du nevner tre stk så betyr det at alle de tre er den du så sist.

Anonymkode: 5a5b9...f59

Så man skal lage ett innlegg for hver serie man ser når man ser max antall man klarer på en dag? Det blir jo veldig dumt og tidkrevende (og når alle seriene/episodene er forskjellige)

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Mom, på hbo.  Artig serie jeg ikke helt likte da jeg så den på tv, men nå er det jo helt genialt god underholdning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Popc0rn skrev (23 timer siden):

Den britiske versjonen er originalen. Jeg liker begge to. Den britiske er ikke tilgjengelig i Norge i det hele tatt.

Jeg bruker VPN for å late som at jeg er i andre land slik at jeg får tilgang til innholdet som er der. Man kan ikke endre land på alle streamingtjenester da. For eksempel primevideo er låst til det landet du oppretter kontoen i. Men de fleste andre streamingtjenester viser innholdet i det landet du er i. Det er lovlig å bruke VPN, så det er en fin måte å få mer ut av streamingtjenestene på. ;) Men streamingtjenestene liker ikke at vi bruker VPN, så de prøver å blokkere dem. Jeg tror ikke gratis-VPNer funker så bra. Jeg betaler for NordVPN. Jeg bruker det ikke bare til streaming da. Jeg har nesten alltid VPN på når jeg surfer også. Jeg liker den ekstra sikkerheten det gir meg.

JustWatch viser hvilke streamingtjenester som har TV-serien eller filmen i forskjellige land. I tillegg til å holde styr på hva du har sett, hva du vil se. Hvis man oppretter konto (gratis) da.

Ghosts (UK): https://www.justwatch.com/us/tv-show/ghosts

Så endrer du bare land for å se hvilke streamingtjenester som har den tilgjengelig der. 

Jeg ser nå at sesong 4  er på gratis-streaming (sannsynligvis med reklame) på:

De tre første sesongene kan du se på for eksempel BritBox i Australia.

Jeg har sjekket ut VPN, men jeg vil ikke bruke penger på det så da ser jeg heller det som er mulig uten VPN. :) 

Det er VPN gratis i Opera nettleseren, jeg har den ikke alltid aktivert, men kan hende jeg tar en sjekk igjen om det går an å bruke den gratisversjonen og se noe. 

 

Ellers har jeg sett på en episode av Million little things og en episode av The Rookie før jeg om en halvtimes tid skal se på en ny episode i King - The Eternal Monarch. (har fått litt sansen for Koreanske serier) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 28.2.2023 den 0.11):

Carnival Row, The Last of Us, Y: The Last Man, Stargirl, Husdrömmar, The World's Most Scenic Railway Journeys, De svarte faraoenes rike

Kan eg spørre kor du ser "De svarte faraoenes rike"? Er det dokumentar :)

Anonymkode: 6ce33...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan eg spørre kor du ser "De svarte faraoenes rike"? Er det dokumentar :)

Anonymkode: 6ce33...55e

Det er det. Jeg ser den på Kunskapskanalen. To episoder der den andre kommer i morgen. Jeg har tilgang til kanalen på T-We

Endret av sofie777
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Cobra Kai. Snart ferdig med sesong 3.

Veldig positivt overrasket over denne serien. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte fleishman is in trouble, på Disney pluss. 

Men tror man bør være 25 pluss, og gjerne levd i et langvarig forhold, for å virkelig kunne relatere seg. (Tviler på at jeg som optimistisk, naiv og nyforelsket 20åring hadde likt den like godt  som jeg gjorde nå som 35åring og gift på ørtende året).

Anonymkode: 5bd0c...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Quantum Leap og History of the World, part II, CSI: Vegas (endelig fikk jeg høre "Who Are You" igjen!) og har endelig begynt på The Queen's Gambit. Dessuten så jeg Tid for hjem, Husdrömmar (SVT) og Den tapte arkens hemmelighet. Skulle også sett "The Architecture the Railways Made", men må legge meg tidlig, så den ser jeg i morgen eller torsdag

(Og nei, jeg har ikke sett alle disse samtidig, men jeg har sett alle (utenom nevnte) i dag)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2023 den 22.40):

Jeg likte fleishman is in trouble, på Disney pluss. 

Men tror man bør være 25 pluss, og gjerne levd i et langvarig forhold, for å virkelig kunne relatere seg. (Tviler på at jeg som optimistisk, naiv og nyforelsket 20åring hadde likt den like godt  som jeg gjorde nå som 35åring og gift på ørtende året).

Anonymkode: 5bd0c...aa5

Enig, liker den veldig godt. En slik serie jeg ikke vil at skal ta slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The head sesong 2 på Viaplay.

Synes sesong 1 var ganske ok, men sesong 2 likte jeg egentlig ikke noe særlig. Den begynte greit, men slet med å følge logikken når det gjaldt flere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...