Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

«1923» som er forhistorien til Yellowstone. Usikker på hva jeg synes enda, men virker lovende selv om jeg falt pladask for Yellowstone. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tantebarnet mitt har tvingt meg og se Stranger Things, spesielt da jeg sa at jeg har sett et par tre episoder og likte det ikke helt. 

Nå? Hekta😬

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (12 timer siden):

Hva betyr det å ha «lav blender»?

Vet du ikke det? Hvis du har sett serien så ser du at dette kvinnemennesket, har øyan  nesten lukket hele tiden. Ser stupfull ut. Merkelig figur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste episode av Last of Us, greit, men veldig typisk walking dead-episode i handlingen. Gjort en zillion ganger før til det kjedsommelige.

Anonymkode: fee67...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Siste episode av Last of Us, greit, men veldig typisk walking dead-episode i handlingen. Gjort en zillion ganger før til det kjedsommelige.

Anonymkode: fee67...956

Da har du ikke fått med deg noe som helst. En fantastisk episode mye bedre en nummer tre. Beste serien på mange år..Se det en gang til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (3 minutter siden):

Da har du ikke fått med deg noe som helst. En fantastisk episode mye bedre en nummer tre. Beste serien på mange år..Se det en gang til! 

Heh, smak og behag. Vendepunktet når det så håpløst ut var jo direkte cheesy/dårlig. Walking dead-episode hadde bedre skriving i alle de lignende situasjonene.

Anonymkode: fee67...956

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Heh, smak og behag. Vendepunktet når det så håpløst ut var jo direkte cheesy/dårlig. Walking dead-episode hadde bedre skriving i alle de lignende situasjonene.

Anonymkode: fee67...956

Totalt uenig. Bedre skriving???

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ghost Whisperer. De nostalgiske antrekkene fra tidlig 2000-tall gjør meg glad i sjela, selv om noen av storylinene er heller svake. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...