Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Borgærmester Av Kongsbyen"...  Sesong 2 ble ikke bedre enn 1...

"Siste Av Øssess". Startet allright. Mulig potensiale :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episoden av SurrealEstate - helt greit at det ikke kom en sesong til av denne, men ok nok som den er. Eller kanskje den kommer tilbake. Fant dette på min favorittside next-episode.net

image.thumb.png.104255b1d21442fc291eb0776259e6f2.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokeplate skrev (18 timer siden):

Men jo, jeg er enig i at PK-nivået er lagt til 2023, ikke 1995, som det burde vært.

Ja og det ødelegger mye for meg. Skal serier være fra et visst år eller tiår så kan de ikke velge og vrake mellom det og nåtiden, da kan de like godt drite i det. 

Anonymkode: 58166...9df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 15.33):

90s show. Skuffet. Stappet inn med politisk korrekthet til det fulle og ødelegger hele serien. 

Anonymkode: 58166...9df

Ugh, hater denne politisk korrektheten som er overalt nå. Jeg har ikke sett den enda, men den står på lista mi. Jeg likte That 70s Show veldig godt og gledet meg til denne...

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slow Horses

Sykt bra serie. Rart ikke flere snakker om den...

Anonymkode: dd90b...be1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett The Rig. Jeg har en bror offshore og tenkte at det ville være gøy å se en serie om offshore og sjekket ikke nøye hva slags serie det var. Haha, jeg ble overrasket. Dette var en sci-fi-thriller. Jeg liker jo sånt. Men ikke denne, selv om jeg så hele sesongen. Men den var sånn midt på treet og en veldig teit slutt som dro det ned. Minnet meg om en dårligere versjon av The Rain (som var fantastisk). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Slow Horses

Sykt bra serie. Rart ikke flere snakker om den...

Anonymkode: dd90b...be1

Ikke rart i det hele tatt. Den var super-klein og "påtatt"... Skulle ønske den var bra mtp. at Oldman spiller i den, men den gang ei 😕  Gedigen nedtur, imo :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (2 minutter siden):

Ikke rart i det hele tatt. Den var super-klein og "påtatt"... Skulle ønske den var bra mtp. at Oldman spiller i den, men den gang ei 😕  Gedigen nedtur, imo :sukk:

Enig med deg. Jeg likte den ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 19.30):

Friday Night Lights. Sliter med å se hvorfor den er så hypet opp, men sikkert stemt opp av nordamerikanere som har et forhold til amerikansk fotball. Fint at Kyle Chandler overlever første episode/starten av historien da 😀

Anonymkode: fee67...956

Tok seg veldig opp. På sesong 4 nå. Har ikke sett bedre skrevet "highschool-serie" med gode intriger som handler like mye om de voksne som de unge (slik at den treffer flere generasjoner). Meget gode skuespiller-prestasjoner med mye kjente folk. Netflix men krever vpn/USA.

Anonymkode: fee67...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alchemy of Souls S02E1 i kveld. 
Begynte ikke like bra som sesong 1, så håper det tar seg opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (23 timer siden):

Ikke rart i det hele tatt. Den var super-klein og "påtatt"... Skulle ønske den var bra mtp. at Oldman spiller i den, men den gang ei 😕  Gedigen nedtur, imo :sukk:

 

Popc0rn skrev (23 timer siden):

Enig med deg. Jeg likte den ikke.

Oi. Så interessant at vi oppfatter den så forskjellig. Jeg likte den kjempegodt. Mørk humor og gode skuespillerprestasjoner. Gary Oldman er alltid fantastisk, men er var han virkelig i sitt ess.

Anonymkode: dd90b...be1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Seven seconds på Netflix, miniserie med alle episodene, anbefales, men tøff og tung. 

Anonymkode: 58166...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The White Lotus. Der alle rollefigurene er spenna gærne. Spesielt damen med asken fra sin mor. At hun knapt har øynene åpen er litt spesielt. Utrolig velspilt og underholdene. Beste på lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...