Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Adobyen

Jeg har nettopp sett de 3 sesongene av The Sinner på Netflix. Den er ikke ny, men jeg hadde ikke hørt om den før. Jeg likte den veldig godt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Lie with me. Jeg har bare sett en episode, men synes kanskje konseptet i serien er litt oppbrukt. Gammel gubbe, ung kvinne og hysterisk kone. Mulig den tar seg opp etter hvert, men tror ikke at jeg gidder å bruke tid på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monsen på tur med Lisa Tønne. Tøft å still opp på slikt når en er slagrammet ✌️

Anonymkode: fee67...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AprilRyan skrev (1 time siden):

Lie with me. Jeg har bare sett en episode, men synes kanskje konseptet i serien er litt oppbrukt. Gammel gubbe, ung kvinne og hysterisk kone. Mulig den tar seg opp etter hvert, men tror ikke at jeg gidder å bruke tid på den.

Samme følte jeg, men tok sjansen og så den ferdig.

Helt grei.

Anonymkode: caf1e...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Shameless (amerikansk versjon). Begynte å se på denne for endel år siden, men så ble aldri ny sesong tilgjengelig og så glemte jeg helt av den. Nå så jeg at det ligger 11 sesonger på HBO så da begynte jeg på sånn ca der jeg tror jeg sluttet sist. Har i hvert fall endel å se på nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Formel 1 på Netflix, og så er jeg på ER-kjøret igjen. 😍😍😍

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dreams

Bridgerton, var helt greit. Ikke helt min smak, men var så mange som mente det var så bra så da måtte jeg jo se 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Parallels. Er ca halvveis i sesong 1, og ser nok resten i morgen. :) Likte du Dark, så liker du nok denne også. Mye av det samme. Med litt stranger things mikset inni der.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...