Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Athena79 skrev (5 minutter siden):

Takk 😃

Hvis du har VPN, så kan du også søke opp om innholdet er tilgjengelig i et annet land og så sette VPNen til det. ;) Jeg så noe som er tilgjengelig på Netflix i Australia i går, og i UK dagen før det. :P Og jeg har faktisk en strømmetjeneste som kun er tilgjengelig i USA (Hulu), selv om jeg er i Norge. 

Jeg bruker også justwatch til å holde styr på hva jeg har sett og ikke sett - episode for episode. 

image.thumb.png.9159c7a52d760fd3a2e2e159175ead02.png

Bruker den til filmer også. Det er genialt når jeg skal se film med andre. Da lar jeg dem bare scrolle gjennom bokmerket-lista  fordi alle filmene på lista er filmer jeg kunne tenke meg å se. Og så finner de en de også vil se. Har 103 filmer på lista i mange forskjellige sjangre, så det er nok å velge i. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inventing Anna. 1 episode igjen. LANG affære.. ikke helt solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beauty and the beast på viaplay.. Likte de 2 første sesongene kjempe godt også syns jeg det bare ble det samme om og om igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (På 7.3.2022 den 19.15):

Hvis du har VPN, så kan du også søke opp om innholdet er tilgjengelig i et annet land og så sette VPNen til det. ;) Jeg så noe som er tilgjengelig på Netflix i Australia i går, og i UK dagen før det. :P Og jeg har faktisk en strømmetjeneste som kun er tilgjengelig i USA (Hulu), selv om jeg er i Norge. 

Jeg bruker også justwatch til å holde styr på hva jeg har sett og ikke sett - episode for episode. 

image.thumb.png.9159c7a52d760fd3a2e2e159175ead02.png

Bruker den til filmer også. Det er genialt når jeg skal se film med andre. Da lar jeg dem bare scrolle gjennom bokmerket-lista  fordi alle filmene på lista er filmer jeg kunne tenke meg å se. Og så finner de en de også vil se. Har 103 filmer på lista i mange forskjellige sjangre, så det er nok å velge i. 😅

Er det en app? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsoo skrev (17 minutter siden):

Clarkson farm! Jeg er ikke noe top gear fan men denne serien likte jeg godt.

Ja skikkelig bra! Fikk et helt annet syn på Clarkson,  gleeder meg til sesong 2! 

Anonymkode: 19502...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste TV-serien jeg så var den nye episoden av Superman & Lois S02E07 😄 2 ganger før jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1883 ferdig. (Stort hjerte herfra!)
 

Så prøvde jeg å se Pieces of her, men den var kjedelig. Forutsigbar og overspilt. Eneste jeg likte var Toni Collette. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal se 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mwanafunzi skrev (7 minutter siden):

Så prøvde jeg å se Pieces of her, men den var kjedelig. Forutsigbar og overspilt. Eneste jeg likte var Toni Collette. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal se 🤔

Haha, jeg har så mange TV-serier på todo-lista at jeg kommer aldri gjennom dem. :P Jeg ender av og til opp med å fjerne dem når de har vært på lista for lenge. Akkurat nå har jeg 26 serier som jeg har lyst til å sjekke ut... 😅 

Jeg har Pieces of Her på lista. Mest pga Toni Collette. Digget henne i United States of Tara.

Hva med å søke opp en av dine favorittserier og se hvilke serier som kommer opp som "lignende serier"? Eller en eller annen tjeneste som gir forslag? Jeg har brukt Netflix så lenge og er påpasselig med å trykke liker/liker ikke for at jeg skal få mer relevante forslag. Spør du om forslag her, så synes jeg ofte man får teite forslag kun basert på hva de som skriver liker, ikke hva den som spurte liker. 1883 høres ikke ut som noe jeg liker i det hele tatt, så jeg tror ikke jeg er den riktige til å gi konkrete forslag til serier. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (4 timer siden):

Haha, jeg har så mange TV-serier på todo-lista at jeg kommer aldri gjennom dem. :P Jeg ender av og til opp med å fjerne dem når de har vært på lista for lenge. Akkurat nå har jeg 26 serier som jeg har lyst til å sjekke ut... 😅 

Jeg har Pieces of Her på lista. Mest pga Toni Collette. Digget henne i United States of Tara.

Hva med å søke opp en av dine favorittserier og se hvilke serier som kommer opp som "lignende serier"? Eller en eller annen tjeneste som gir forslag? Jeg har brukt Netflix så lenge og er påpasselig med å trykke liker/liker ikke for at jeg skal få mer relevante forslag. Spør du om forslag her, så synes jeg ofte man får teite forslag kun basert på hva de som skriver liker, ikke hva den som spurte liker. 1883 høres ikke ut som noe jeg liker i det hele tatt, så jeg tror ikke jeg er den riktige til å gi konkrete forslag til serier. :P 

Jeg har anbefalt den før, men jeg bruker Next-episode.net både til å registrere hva jeg har sett og hva jeg skal se. Jeg liker å se serier kronologisk etter når de blir sendt på amerikansk tv (eller hvor de nå blir sendt hen). Jeg har til nå brukt appen SeriesGuide for å finne den, men den klikker litt på nettbrettet mitt så har prøvd å finne alternativer til akkurat den delen. Den beste så langt er Tv Calendar, men den viser ikke annet enn skriptede tv-serier. SeriesGuide viser alt, til og med norske program.

Men hovedlisten er fremdeles Next-episode.net. Den er pen og oversiktlig og man kan få opp første episode av serier som går og som man ikke har i Watchlisten. Under er et bilde av min førsteside. Man kan forskyve den en dag etter siden vi her i Norge ser serier (minst) en dag etter USA. Det med tykk skrift i midten er de jeg har på listen, de med tynn er serier som begynner i dag. Man kan lese om alle seriene, det er trailere og linker til f.eks. IMDb. Under Top Charts/Upcoming er det mulig å se hva som kommer i nær fremtid, så den går jeg inn i en gang i måneden. Dessuten kommer det lister om nye serier/sesonger i forumet der det også kommer lister på hvilke serier som er kansellert

image.thumb.png.6030d65e600b58e86a33829b4997ca70.png

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...