Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AprilRyan skrev (På 2.4.2022 den 21.21):

Shameless (amerikansk versjon). Begynte å se på denne for endel år siden, men så ble aldri ny sesong tilgjengelig og så glemte jeg helt av den. Nå så jeg at det ligger 11 sesonger på HBO så da begynte jeg på sånn ca der jeg tror jeg sluttet sist. Har i hvert fall endel å se på nå da :)

Siste sesongene er søppel da. Desverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett ferdig Top Boy. For en utrolig bra serie! Kvalitet i alle ledd. Rått og brutalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan
Mamajune11 skrev (25 minutter siden):

Siste sesongene er søppel da. Desverre. 

Ok, jeg har bare sett to episoder, men får se hva jeg synes etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hele Smallville i desember og januar, og hele The Good Wife nå i februar, mars og april.

Smallville fordi det er en "must-see" serie. Man kan liksom ikke gå igjennom livet uten å ha sett den. 

The Good Wife var veldig bra. Er nå på utkikk etter en ny, god serie med mange sesonger...

Samtidig ser jeg på The Blacklist, New Amsterdam, Rookie, Home and Away, A Million Little Things, Greys Anatomy og The Good Doctor i sanntid episode etter episode. Koselig :) 

Anonymkode: d2354...054

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Smallville fordi det er en "must-see" serie. Man kan liksom ikke gå igjennom livet uten å ha sett den. 

 

Smallville kan kysse meg i ræva, De som lagde serien er ikke helt gode. Men for all del, er mange bra episoder også.

Anonymkode: 9abdf...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 5.05):

Mørk hamn på Nrk

Anonymkode: 93b53...637

Bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALO og så utrolig skuffet, gledet meg lenge til den serien skulle komme også er det foreløpig ( 3 episoder) helt ræva dårlig 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I helga kjørte jeg igjennom Quiz og Lie With Me på TV2 Play. To kortserier på 3 og 4 episoder hver. 

Helt greie serier. Ikke det beste jeg har sett, men langt ifra ille. Lie With Me var ganske spesiell, og kan anbefales.  

Anonymkode: d2354...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The Last Days of Ptolemy Grey. Miniserie med Samuel L Jackson i hovedrollen. Glad for at jeg ventet til alle episodene var sendt. Bedre å se alt på en gang. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...