Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

The First Lady. Stjernespekket, men kjeeedelig, uengasjerende og rotete. Kanskje noen som liker drama kan like den.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynt på "Made in Oslo",trur den er bra..

Anonymkode: cda3a...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (2 timer siden):

The First Lady. Stjernespekket, men kjeeedelig, uengasjerende og rotete. Kanskje noen som liker drama kan like den.

 

Har den på listen, men ikke på prioriteringslisten, så kommer nok til den til høsten en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Boy, Netflix.

Anbefales 👍

Begynner innspillingen av den tredje og avsluttende sesong i juni. 

Anonymkode: caf1e...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Popc0rn skrev (På 25.4.2022 den 19.22):

Du kan søke på nettsiden som for eksempel justwatch.com. Ingen streamingtjenester i Norge har den tilgjengelig enda. Men den finnes på streamingtjenester i USA f.eks.

har sett den nå, fant den ;) bra serie. et par langdrygne episoder i midten der men veldig spennende. 

 spoiler om ending:

Spoiler

og etter erfaring med lost så gikk jeg utifra at det ikke ville bli en avsluttende eller løsning i siste episode :) så ble ikke skuffa der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (På 25.4.2022 den 16.00):

Den siste serien jeg så var From. Fy søren så bra! Hele sesong 1 er ute nå. Jeg skulle si at den minner meg om Lost og så ser jeg på traileren nå at den er produsert av samme folkene haha.

 

Jeg har også sett den! Likte den godt, men syns den var noe "slow". Det skal komme en sesong 2. Håper den forklarer mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KrXs skrev (På 28.4.2022 den 13.29):

har sett den nå, fant den ;) bra serie. et par langdrygne episoder i midten der men veldig spennende. 

 spoiler om ending:

  Vis skjult innhold

og etter erfaring med lost så gikk jeg utifra at det ikke ville bli en avsluttende eller løsning i siste episode :) så ble ikke skuffa der.

 

Nilus skrev (På 28.4.2022 den 13.34):

Jeg har også sett den! Likte den godt, men syns den var noe "slow". Det skal komme en sesong 2. Håper den forklarer mer.

Tipper vi bare får noen små drypp her og der som forklarer litt og litt mer, men likevel ikke nok til at det gir mening. Akkurat som Lost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...