Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Almost Family, Stumptown, Why Women Kill, Cathrine the Great, Young Sheldon og den siste episoden av The Dark Crystal: Age of Resistance (veldig god serie som anbefales til dere som ikke har sett den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2019 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Har noen sett billions? 

Anonymkode: b11ad...012

Ja, og jeg synes den er bra:) 

Anonymkode: f11b0...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poldark.  Ok serie, men litt for lite sex etter min smak 🤭. Han som spiller Ross er ganske hot. 

Anonymkode: 17d5f...a93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Chicago Fire ❤️
Ukens høydepunkt! 

Anonymkode: 13d7c...04d

Er det ny sesong? 

Anonymkode: f11b0...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prodigal Son, Black Lightning, Looking for Alaska, Nilen gjennom 5000 år, All Rise, The Good Doctor og Making The Dark Crystal: Age of Resistance 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det en app der man kan legge inn serier man liker å få generert forslag!? 😛 

 

Vet at både HBO og Netflix foreslår basert på allerede sett, men synes ikke forslagene treffer noe særlig.

 

Evt. kan noen her foreslå basert på at jeg bl.a. har likt følgende: Orange is the new black, Poldark, Chernobyl, True Little Lies, Exit, Homeland, The crown, Narcos, Breaking bad....

 

😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kritt skrev:

Finnes det en app der man kan legge inn serier man liker å få generert forslag!? 😛 

 

Vet at både HBO og Netflix foreslår basert på allerede sett, men synes ikke forslagene treffer noe særlig.

 

Evt. kan noen her foreslå basert på at jeg bl.a. har likt følgende: Orange is the new black, Poldark, Chernobyl, True Little Lies, Exit, Homeland, The crown, Narcos, Breaking bad....

 

😄 

Better call Saul hvis du ikke har sett den? :jepp: Sharp objects, Sopranos, Six feet under, Ozark, kanskje Bloodline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Rumle skrev:

Better call Saul hvis du ikke har sett den? :jepp: Sharp objects, Sopranos, Six feet under, Ozark, kanskje Bloodline.

Tusen takk! Har sett en del på Better call Saul, men gikk litt lei etterhvert. Absolutt bra serie. Sharp objects og Sopranos har jeg også sett, de var bra. Skal sjekke ut de øvrige :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kritt skrev:

Tusen takk! Har sett en del på Better call Saul, men gikk litt lei etterhvert. Absolutt bra serie. Sharp objects og Sopranos har jeg også sett, de var bra. Skal sjekke ut de øvrige :) 

Jeg var skikkelig skeptisk før jeg så Better call Saul, for jeg likte ham minst fra Breaking bad. Men, må si jeg ble mer og mer begeistret for den serien jo mer jeg så, endte opp med å like serien veldig godt 😊

Første sesong av True detective er knallbra også, andre er elendig og tredje er sånn passe, mendet er verdt å se første i alle fall. Og Fargo! Den er knallgod!

Hvis du liker litt alternative serier så er The Leftovers en av mine absolutte favoritter, men det ser ut som mange ikke liker den så godt.

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...