Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

På 21.12.2019 den 12.46, Beeblebrox skrev:

The Witcher... Definitivt ikke hva jeg håpet på:snurt:

Om du forventet at den skulle være som spillet så er det ikke rart, siden den er basert på bøkene ikke spillet.

Anonymkode: b7f90...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Barry, HBO. Starta den helt tilfeldig, egentlig og den passa dagsformen så sinnssykt bra!! Perfekt kombinert av humor og spenning. Liker også at episodene er såpass korte 🙂

habdler om en leiemorder som finner ut at han heller vil bli skuespiller, men så er det ikke så enkelt som han hadde håpet å komme seg ut av miljøet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hei1984
10 timer siden, Khloe P.T skrev:

What If, på Netflix. Litt annerledes og fengende.

Det er to serier på Netflix som heter What if ser det ut som. Hvilken av dem er det?🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hei1984 skrev:

Det er to serier på Netflix som heter What if ser det ut som. Hvilken av dem er det?🙂

Jeg har sett den med Renee Zellweger. Du, den dama har forandret seg de siste årene! Men hun passet perfekt i rollen som den rike og mektige Anne Montgomery.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Witcher.

Elsker fantasy, har alle spillene men orker ikke spille pga jeg ser fort for meg 150-300t spilletid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2019 den 12.46, Beeblebrox skrev:

The Witcher... Definitivt ikke hva jeg håpet på:snurt:

Hva var feil?

Syns den så langt passer bra med bøkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The I-land på Netflix. Bedre enn jeg hadde trodd. Ryktet sier jo at den ble slaktet, men jeg fant den absolutt sebar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Hva var feil?

Syns den så langt passer bra med bøkene

Var ikke noe  "feil", jeg synes bare det var en veldig middelmådig serie, som ikke på langt nær levde opp til de forventningene jeg hadde. Synes virkelig ingen ting i denne serien var bra,  Alt var -MEEEH. Kanskje det tar seg opp i sesong 2 eller.no :vetikke:

Edit siste sett serie - Mindhunters sesong 2 var ganske allright

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Var ikke noe  "feil", jeg synes bare det var en veldig middelmådig serie, som ikke på langt nær levde opp til de forventningene jeg hadde. Synes virkelig ingen ting i denne serien var bra,  Alt var -MEEEH. Kanskje det tar seg opp i sesong 2 eller.no :vetikke:

Edit siste sett serie - Mindhunters sesong 2 var ganske allright

Antar de får et større budsjett basert på hvor bra den slo an, ala GOT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.1.2020 den 22.06, Lill3My skrev:

Barry, HBO. Starta den helt tilfeldig, egentlig og den passa dagsformen så sinnssykt bra!! Perfekt kombinert av humor og spenning. Liker også at episodene er såpass korte 🙂

habdler om en leiemorder som finner ut at han heller vil bli skuespiller, men så er det ikke så enkelt som han hadde håpet å komme seg ut av miljøet

Guilty pleasure den serien der. Hvis du likte den godt burde du sjekke ut australske Mr. Inbetween. Humor, drama og passe mengder vold i en herlig blanding. Episodene varer i 22min sånn ca. Anbefales! 

Den ligger på HBO. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, DeLorean skrev:

Guilty pleasure den serien der. Hvis du likte den godt burde du sjekke ut australske Mr. Inbetween. Humor, drama og passe mengder vold i en herlig blanding. Episodene varer i 22min sånn ca. Anbefales! 

Den ligger på HBO. 

Skal sjekke den ut!! 🙂

har du sett Fargo? Litt samme stil, dog er Fargo i en litt annen liga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lill3My skrev:

Skal sjekke den ut!! 🙂

har du sett Fargo? Litt samme stil, dog er Fargo i en litt annen liga

Ja, har sett alle sesongene. Kvalitet i alle ledd. Elsker kombinasjonen av blodig vold og vittige one-liners 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...