Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

His dark materials
Ventet på denne i flere år nå. Veldig bra... men synes hun som spiller Lyra er så dårlig at hun ødelegger ganske mye 😩

Anonymkode: 13d7c...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stumptown, Why Women Kill (likte slutten), Young Sheldon, Grey's Anatomy, Perfect Harmony og Looking for Alaska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Qi, Temple (basert på norske Valkyrien), Looking for Alaska (siste episode), Team Backstad i Karibia (alltid artig), Tv 2 hjelper deg og Kongen befaler (endelig humor på norsk som kan sees av en stor del av familien!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2019 den 15.38, Rumle skrev:

Jeg var skikkelig skeptisk før jeg så Better call Saul, for jeg likte ham minst fra Breaking bad. Men, må si jeg ble mer og mer begeistret for den serien jo mer jeg så, endte opp med å like serien veldig godt 😊

Første sesong av True detective er knallbra også, andre er elendig og tredje er sånn passe, mendet er verdt å se første i alle fall. Og Fargo! Den er knallgod!

Hvis du liker litt alternative serier så er The Leftovers en av mine absolutte favoritter, men det ser ut som mange ikke liker den så godt.

 

Takk for tips om Fargo, enig i at den er knallgod. Ikke akkurat beroligende kveldssyssel, men ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Kritt skrev:

Takk for tips om Fargo, enig i at den er knallgod. Ikke akkurat beroligende kveldssyssel, men ;) 

Haha nei, det kan man vel ikke akkurat si at den er, men den er vel verdt det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørk aldri tårer uten hansker. Miniserie.

:grine: Like trist som jeg husker den, fra da den gikk på NRK for flere år siden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Fleabag! Starta i dag og slukte tre episoder på rappen. Herlig serie med god, britisk humor , snedig kombinert med en viss underliggende tone av alvor

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Lill3My skrev:

Fleabag! Starta i dag og slukte tre episoder på rappen. Herlig serie med god, britisk humor , snedig kombinert med en viss underliggende tone av alvor

Hvor ser du den? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papirhuset. Slukte alle sesongene på en uke! Gleder meg til sesong 4 kommer 🎉

Anonymkode: 5d14f...da0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter siste oppdatering på iPaden, sukker plutselig strømmetjenesten til Apple opp som ein app. Så jeg har en gratis prøveuke 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...