Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Egil og Barbara 😂😂😂  Så at serien ligger ute på NRK og ble sittende å se på den. Mener det gikk på tv på slutten av 90-tallet. Har ikke sett det siden da. ☺️ 

Anonymkode: ee70f...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier det igjen - hvorfor legges ikke på kommentarer eller anbefalinger?

 

Bare oppramsing av hvilke serier folk har sett gir meg ingen ting - det står jo ingen ting om at seriene anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kritt skrev:

Jeg sier det igjen - hvorfor legges ikke på kommentarer eller anbefalinger?

 

Bare oppramsing av hvilke serier folk har sett gir meg ingen ting - det står jo ingen ting om at seriene anbefales.

Hvis jeg skulle gjort det for alle seriene jeg ser hver uke, så hadde jeg ikke hatt tid til å se alle seriene. Det finnes dessuten mengder av sider (F.eks. IMDb og min favoritt Next-Episode.net) der alle serier blir beskrevet og kanskje også satt karakter på. I hovedsesongen ser jeg 30+ tv-serier hver uke og jeg binger IKKE, så om du vil vite hva jeg (og andre) mener om hver enkelt episode, så får du gå inn på Afterbuzz og seriens navn på YouTube.

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, sofie777 skrev:

Hvis jeg skulle gjort det for alle seriene jeg ser hver uke, så hadde jeg ikke hatt tid til å se alle seriene. Det finnes dessuten mengder av sider (F.eks. IMDb og min favoritt Next-Episode.net) der alle serier blir beskrevet og kanskje også satt karakter på. I hovedsesongen ser jeg 30+ tv-serier hver uke og jeg binger IKKE, så om du vil vite hva jeg (og andre) mener om hver enkelt episode, så får du gå inn på Afterbuzz og seriens navn på YouTube.

Det var ikke snakk om å skrive en omtale, men kommentere om serien er anbefalt eller ikke. Tror de færreste ser serier i det omfang du gjør, så det skulle ikke koste altfor mye tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Kritt skrev:

Det var ikke snakk om å skrive en omtale, men kommentere om serien er anbefalt eller ikke. Tror de færreste ser serier i det omfang du gjør, så det skulle ikke koste altfor mye tid.

Hadde ikke sett serien om jeg ikke hadde likt den og om du ser det jeg har skrevet tidligere, så har jeg notert noe på nye serier, spesielt de jeg planlegger å slutte med (f.eks. Pandora som ikke var verdt å se i det hele tatt). Kan ikke skrive noe om serier jeg ikke ser i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensevakten Australia. Hva er det egentlig med asiatere og mat? Samtlige har ikke bare litt, men kofferten full, nok til å starte egen matbutikk. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp ferdig med Unbeleivable, utrolig sterk! En slik serie som gjør at en ikke helt klarer å gå rett løs på en ny en

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark på Netflix. Fantastisk serie. Akkurat ferdig med sesong 2, venter i spenning på tredje og siste sesong som kommer neste sommer en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...