Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Gjest Zeitgeist
Skrevet

The Americans (fullstendig hekta, noe av det beste jeg har sett på lenge) og Elementary (nok en gang, i påvente av nye episoder) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elementary, Madam Secretary, Quantico, Typisk deg og Once Upon a Time

Skrevet

Siden det er så mange dager siden noen skrev sist, våger jeg meg frampå igjen...

The Grinder, Rosewood, Nashville og 2x Grey's Anatomy.

Skrevet

Sett The good wife, scandal, grey's anatomy i helgen. Nå ser jeg på criminal minds.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Elementary, Once Upon a Time og Quantico

@NasseNøff Jeg er vel i bunn og grunn enig med deg, utenom det siste avsnittet. Hvis jeg ikke har begynt å se en serie når den er max 5 episoder inn i første sesong (amerikansk sendetid og en sjelden gang Nrk-sendetid), skal det mye til for at jeg starter på serien (siste unntak var How I Met Your Mother og The Big Bang Theory, men de er på ca 20 minutter hver episode, så de var lett å binge). Ser heller noen episoder i begynnelsen og vurderer ut fra det. Det er få serier jeg skikkelig har begynt på som jeg slutter av midt i serien om ikke serien selv slutter.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
sofie777 skrev (På 18.4.2016 den 22.47):

Elementary, Once Upon a Time og Quantico

@NasseNøff Jeg er vel i bunn og grunn enig med deg, utenom det siste avsnittet. Hvis jeg ikke har begynt å se en serie når den er max 5 episoder inn i første sesong (amerikansk sendetid og en sjelden gang Nrk-sendetid), skal det mye til for at jeg starter på serien (siste unntak var How I Met Your Mother og The Big Bang Theory, men de er på ca 20 minutter hver episode, så de var lett å binge). Ser heller noen episoder i begynnelsen og vurderer ut fra det. Det er få serier jeg skikkelig har begynt på som jeg slutter av midt i serien om ikke serien selv slutter.

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
51 minutter siden, NasseNøff skrev:

Listen over serier jeg har sett er lang, sist jeg skrev ned så var det godt over 30 serier.
Listen over serier jeg har prøvd å se, men hoppet av tidlig er enda lengre.
Listen over serier jeg skal se... den forandres hele tiden, siden serier kommer å går hele tiden. 

Jeg har faktisk en liste under notater på pc'en. For jeg har ikke sjanse til å huske hvor jeg er.
Uten navn.jpg
Har nettopp ryddet i den og slettet flere. Har også en liste med serier jeg skal sjekke ut. Young & hungry og second chance blir snart plassert ned under "tatt en liten pause". Som betyr "jeg er drita lei og er usikker på om jeg orker mer" :skratte:

Det finnes faktisk en nettside som gjør akkurat det som du gjør her, men på en enklere måte, den heter next-episode.net Jeg bruker den hele tiden og hadde nok ikke hatt oversikt om jeg ikke hadde det. Her er min liste over show. Jeg har altså vært mer eller mindre interessert i 155 serier, men bare 79 er aktive og heldigvis går ikke alle på samme tid på året. Der kan man også, ved å følge med på forumene, få vite hvilke serier som blir fornyet og ikke.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
sofie777 skrev (På 19.4.2016 den 0.05):

Det finnes faktisk en nettside som gjør akkurat det som du gjør her, men på en enklere måte, den heter next-episode.net Jeg bruker den hele tiden og hadde nok ikke hatt oversikt om jeg ikke hadde det. Her er min liste over show. Jeg har altså vært mer eller mindre interessert i 155 serier, men bare 79 er aktive og heldigvis går ikke alle på samme tid på året. Der kan man også, ved å følge med på forumene, få vite hvilke serier som blir fornyet og ikke.

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
12 timer siden, NasseNøff skrev:

oh den siden har jeg ikke hørt om. Der må jeg absolutt melde meg inn! så handy :D 

Ser du ser Arrow; er den bra? Har vurdert den lenge, men synes starten er så tung... Første episoden. Har sett den flere ganger men klarer ikke å gå videre. 
Kan nevne at jeg slet med walking dead og true blood, begge fulgte jeg lenge etter jeg kom meg over "kneika". 

Ser vi liker mye av det samme. Kanskje ikke så vanskelig, med tanke på at de på den listen er nesten alle som går på TV
  :P

Arrow synes jeg er veldig bra, men det medfører at man må se The Flash og etterhvert også Legends of Tomorrow siden de er linket sammen og spesielt de to første har mange cross over episoder.

Hvis du vil gjøre tv-tittingen litt mindre tung, kan du søke opp kanalen Afterbuzz på YouTube. Der snakker de om hver enkelt episode og du kan få noen aha-opplevelser. De snakker om de aller fleste nye serier (fra ca 2010-11) og noen gamle serier. Afterbuzz er tilgjengelig som podcast også, så du ikke se, unntatt for Arrow, for hun som leder panelet viser gjerne bilder og videoer på slutten (samme for Beauty and the Beast).

Endret av sofie777
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
sofie777 skrev (På 19.4.2016 den 13.21):

Arrow synes jeg er veldig bra, men det medfører at man må se The Flash og etterhvert også Legends of Tomorrow siden de er linket sammen og spesielt de to første har mange cross over episoder.

Hvis du vil gjøre tv-tittingen litt mindre tung, kan du søke opp kanalen Afterbuzz på YouTube. Der snakker de om hver enkelt episode og du kan få noen aha-opplevelser. De snakker om de aller fleste nye serier (fra ca 2010-11) og noen gamle serier. Afterbuzz er tilgjengelig som podcast også, så du ikke se, unntatt for Arrow, for hun som leder panelet viser gjerne bilder og videoer på slutten (samme for Beauty and the Beast).

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Sesongavslutningen av Better Call Saul. Gleder meg til det kommer mer.

Skrevet

The Family, Madam Secretary, Castle, Crazy Ex-Girlfriend, Blindspot, NCIS Los Angeles og første episode i en ny sesong av The Musketeers (bedre sent enn aldri siden den begynte for et par episoder siden)

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet
Den 18. april 2016 at 0.05, sofie777 skrev:

Hvordan i allverden får man sett episodene på next-episode.net? Jeg har ordnet meg bruker og klikker inn på f.eks once up on a time, og så på pilot på sesong 1. det kommer ikke opp noen link videre? Triks?

Skrevet
17 minutter siden, Nåleputa skrev:

Hvordan i allverden får man sett episodene på next-episode.net? Jeg har ordnet meg bruker og klikker inn på f.eks once up on a time, og så på pilot på sesong 1. det kommer ikke opp noen link videre? Triks?

Det er ikke en side der man kan se serier, det er en side der man holder orden på hvilke episoder man har sett. Man må fremdeles finne seriene andre steder.

Skrevet

Tusen takk for oppklaringen. :)

1 minutt siden, sofie777 skrev:

Det er ikke en side der man kan se serier, det er en side der man holder orden på hvilke episoder man har sett. Man må fremdeles finne seriene andre steder.

Skrevet

Friends. Blir aldri lei! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...