Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag ble det bare The Musketeers siden jeg så Signed Sealed Delivered From the heart, som er noe midt i mellom film og serie (var serie først, nå er det mest korte filmer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Game of Thrones, The Musketeers og House of Cards (endelig er det blitt så rolig at jeg kan begynne på sånne serier).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feed the Beast (tror ikke jeg fortsetter med denne, litt for kjedelig for sommerbruk), After the Thrones og Agatha Raisin (den er artig nok til sommeren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår hadde jeg Criminal Minds maraton. Jeg har en del episoder på dekoder så jeg ligger litt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri

 

Er egentlig ikke så stor fan av anime. Men jeg synes denne var ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Person of Interest, Feed the Beast (andre episode var litt bedre, så gir det litt til) og Wayward Pines. Nå blir det litt House of Cards til jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde å se Roots, men det gikk ikke...

Game of Thrones 6x8, helt grei, ikke noe sjokkerende og uventet som det vanligvis er når det kommer til episode 8 i de andre sesongene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whose Line is it Anyway, After the Thrones, Braindead (ny halvt morsom, halvt grøsser-serie om politikk i USA, med norskættede Aaron Tveit i en av rollene), Agatha Raisin (britisk krim i beste Agatha Christie-ånd med humor) og House of Cards.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest EpleDrue

Begynt å se på The leftovers. Noen som har sett denne serie? Spennende, men kjenner jeg blir litt "lost".. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...