Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, NasseNøff skrev:

The Magicians. 

Ser første episode nå, hele 50 minutter lang. 

Jeg er forvirret. 
Det er som om at de startet midt i en film, kuttet vekk 20 min vær 5. min. Det hopper frem så ufattelig fort at jeg blir svimmel! BAM fått seg en bestevenn. Insert 5 min med unødvendig babbel her. BAM mystisk symbol. BAM BAM BAM! RO DEG NED for SVARTE! <-- meg som roper til skjermen. 
Er du forvirret av å lese det over? Slik er det å se denne episoden. 

Jeg tror ikke jeg klarer å se denne serien. 
For det er som om at de har prøvd å pakke inn to sesonger inni første episoden. Greit at tregt får deg til å sovne. Men det er da måte på hvor fort det skal gå.

La meg ta det fra starten av. 
Starten er jævlig forvirrende. Du vet det er noe om magikere.
En mann, en fest, ei rar kjerring du ikke har peiling på hvem er. Folk, masse folk. En bok ? hva... eh... 
BAM du er på en magisk skole! En prøve! Han består, Rare kjerringa er kastet ut og blir gal i hodet. 
Fyren har fått seg bestevenner som han møtte én gang i et minutt, de henger nå sammen hele tiden. To har sex, hvem i helsike er de? Rare kjerringa kommer inni igjen, magi, en mann, hva faen skjer nå? 
Rar kjerring nr 2 kommer i en drøm 2-3 ganger. BAM et symbol, oh shit. 
HVA FAEN! jeg henger ikke med mer :bond:

Denne serien burde hete "WTF!", for det er det jeg har sittet her å tenkt i 50 min. 
Vraker denne jeg, fucka første episode = mister en seer. 
Hva skal jeg prøve ut nå da.. hmm... 

Edit: Å et monster. Hva, hvem, hvor, hvorfor... har ikke peiling. Det ble nevnt og en sti og whatever. Møkka serie, nå får jeg ikke sove! For jeg må vite meningen bak dette vrøvlet. 

Tror ikke du skal vurdere en serie etter første episode. Jeg har sett hele første sesong (og det blir en andre) og har akkurat begynt på boken serien er basert på. Synes serien var bra, men det er litt sånn raskt innimellom som du beskriver. Kanskje du får mer hint herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Musketeers, Limitless, Agents of Shield, NCIS New Orleans, The Flash og The Hollow Crown (Shakespeare på Nrk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
sofie777 skrev (På 21.4.2016 den 22.42):

Tror ikke du skal vurdere en serie etter første episode. Jeg har sett hele første sesong (og det blir en andre) og har akkurat begynt på boken serien er basert på. Synes serien var bra, men det er litt sånn raskt innimellom som du beskriver. Kanskje du får mer hint herfra.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daredevil s2. Bedre enn jeg forventet. Skikkelig kult egentlig. Mange scener som er så mørke at jeg ikke klarer å se det som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt sykling (Liége-Bastogne-Liége) så jeg The Big Bang Theory, The Catch og Graham Norton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sust gjennom House of Cards på Netflix. Femte sesongen bør bare komme snart...men sesong 4 kom vel for ikke så lenge siden, så... :grine: Beste serien EVER!

Endret av Milla29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quantico, The Family, Elementary, Blindspot, Castle og NCIS Los Angeles. Mye i dag, for resten av uken blir travel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rush Hour, The Big Bang Theory, The 100, The Catch, Solgt! og Graham Norton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elementary, Madam Secretary, Once Upon a Time, Quantico, The Family, Blindspot og 3x Doctor Thorne (miniserie).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NCIS, Grey's Anatomy, Person of Interest, The Flash, NCIS Los Angeles og The Grinder. (Og litt Saltstraumen innimellom, men det var jo ikke serie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attack on titan, hehe venninnen min som viste meg, første anime jeg har sett noensinne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Person of Interest, Banshee, Game of Thrones, Strike Back, True detective

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga feiring og en bitteliten sangkonkurranse klarte jeg bare Rosewood, The Catch og The Big Bang Theory, Kommer definitvt sterkere tilbake i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...