Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

1 time siden, EpleDrue skrev:

Begynt å se på The leftovers. Noen som har sett denne serie? Spennende, men kjenner jeg blir litt "lost".. :ler2:

Jeg har sett alle sesongene. Klarte ikke å følge med og kommer nok ikke til å ha den på listen for tredje og siste sesong.

Dagens: Wayward Pines, The Night Shift, Royal Pains og Tidsbonanza. Straks blir det dagens Bones.

Det har også strømmet inn meldinger med datoer for seriestart for mine serier til høsten, så nå begynner kalenderen å fylles opp. Det meste starter i september og oktober som vanlig.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, sofie777 skrev:

Jeg har sett alle sesongene. Klarte ikke å følge med og kommer nok ikke til å ha den på listen for tredje og siste sesong.

Dagens: Wayward Pines, The Night Shift, Royal Pains og Tidsbonanza. Straks blir det dagens Bones.

Det har også strømmet inn meldinger med datoer for seriestart for mine serier til høsten, så nå begynner kalenderen å fylles opp. Det meste starter i september og oktober som vanlig.

Hva lsgas serier har seriestart? Jeg synes det er dumt at alle starter samtidig.. Det er når det er sommer jeg har tid til å se serier...men når høsten kommer, så.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er GOT virkelig såå bra? Er sikkert den eneste som ikke har sett denne... hvor ser man den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Hva lsgas serier har seriestart? Jeg synes det er dumt at alle starter samtidig.. Det er når det er sommer jeg har tid til å se serier...men når høsten kommer, så.. :(

Alle typer serier. Men jeg får beskjed når MINE serier begynner på en ny sesong siden jeg har alle lagt inn i next-episode.net sin oversikt og siden jeg har appen deres. 

Men kan liste opp de jeg vet om fra denne uken av (nedlasting kan gjøres dagen etter den datoen jeg har oppgitt):

  • (Mr. Robot spesial 20. juni)
  • Murder in the First 26. juni

 

  • Killjoys, Dark Matter og Marco Polo 1. juli
  • Suits og Mr. Robot 13. juli
  • Ballers 17. juli

 

  • MacGyver 2. september
  • Blindspot 14. september
  • Gotham 19. september
  • How to Get Away with Murder og Rosewood 22. september
  • The Big Bang Theory 26. september
  • Younger 28. september
  • Luke Cage 30. september

 

  • The Flash og No Tomorrow 4. oktober
  • Arrow og Frequency 5. oktober
  • Supergirl og Westworld 10. oktober
  • DCs Legends of Tomorrow 13. oktober
  • Crazy Ex-Girlfriend 21. oktober

(Med forbehold om endringer).

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endring og tillegg til listen over:

  • The Big Bang Theory 19. september
  • Madam Secretary og Elementary 2. oktober
  • NCIS: New Orleans, NCIS og Bull (2016) 20. september
  • Scorpion 3. oktober

 

Dagens: Guilt, After the Thrones, Whose Line is it Anyway og et par episoder av House of Cards

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guilt, Mr. Robot spesial, Braindead (blir bare bedre og bedre, hadde syngende "Last time on" f.eks.) og House of Cards.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, bruker_K skrev:

jeg også! liker du det?

Veldig sær serie men liker den. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MissStiles skrev:

Veldig sær serie men liker den. Du da?

liker den veldig godt. liker alt med magi og leter alltid etter kjekke fantasy serier så passet veldig bra når denne dukker opp :) merkelig til tider, ja, men liker sånt :heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Beauty and the Beast og halve Killjoys (det går et lite sykkelløp i Frankrike som tar opp litt for mye tid...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler på det sterkeste Silicon Valley til alle som liker intelligent humor.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...