Disney Adult Skrevet 21. april #11781 Del Skrevet 21. april Ser The Walking Dead for første gang, får se om det lever opp til hypen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. april #11782 Del Skrevet 21. april Leste akkurat ut boka og søkte etter om den fantes som serie også. Den er visst både serie og film, tror jeg. I hvert fall. Begynte å se på "I den skogen". Interessant at den er på Polsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #11783 Del Skrevet 21. april Blue Lights på NRK! Liker den godt! politiserie fra Irland Anonymkode: d3988...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #11784 Del Skrevet 21. april Midtsommernatt. 3 Body Problem. Anonymkode: ad496...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #11785 Del Skrevet 23. april Shogun… fenget ikke så mye som jeg trodde. Anonymkode: eb6d9...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23. april #11786 Del Skrevet 23. april Papirhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. april #11787 Del Skrevet 24. april Kom over Never have I ever som var veldig grei underholdning på kveldstid for meg når jeg har 30 min til rådighet til kveldsmat. Kommet til sesong 3 nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 24. april #11788 Del Skrevet 24. april 90 day fiance Min guilty pleasure 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 24. april #11789 Del Skrevet 24. april Fallout 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 24. april #11790 Del Skrevet 24. april Begynte på The Sympathizer, men klarte bare en halv episode. Det ble for voldelig og for tullete. Jeg visste ikke hvor de var på vei. Nesten motsatt med Fallout. Jeg har ikke spilt spillet, men der ser jeg frem til neste episode. (Har bare sett første enda) The Gentlemen er også veldig voldelig, men det er en spennende historie som jeg synes det er verdt min tid å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #11791 Del Skrevet 24. april Hotel Cæsar Er omtrent midt i sesong 27 Anonymkode: 80991...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 24. april #11792 Del Skrevet 24. april Fallout og Sugar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 24. april #11793 Del Skrevet 24. april I dine hender på Netflix. Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. april #11794 Del Skrevet 26. april Romulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #11795 Del Skrevet 29. april Dead Boy Detectives Blei for LGBT+ for min del, alle karakterene liksom. Jeg varte litt ut i episode 2. Synd egentlig, siden jeg vanligvis liker Neil Gaiman. Anonymkode: fee67...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #11796 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dead Boy Detectives Blei for LGBT+ for min del, alle karakterene liksom. Jeg varte litt ut i episode 2. Synd egentlig, siden jeg vanligvis liker Neil Gaiman. Anonymkode: fee67...956 Anonymkode: 9ee48...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #11797 Del Skrevet 29. april Bridgerton. Likte den skikkelig godt! Anonymkode: 023bd...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 29. april #11798 Del Skrevet 29. april Qi, When Calls the Heart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #11799 Del Skrevet 29. april mot i brøstet Anonymkode: 9ee48...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #11800 Del Skrevet 29. april SAS Who dares wins UK Anonymkode: d7389...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå