Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (16 minutter siden):

Begynt å se på The OA på Netflix. Foreløpig interessant.

Superbra serie, som man virkelig må følge med på for å få med seg alt. Synd den ble kuttet ned til 2 sesonger fra de opprinnelige planlagte 5. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som stor tilhenger av "Yellowstone" så så jeg nå "1883" 

Beste serien på lenge. 

Men meg etterpå: 😭😭😭😭

Totalt vrak.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/19/2023 at 12:59 AM, Polly Ester said:

Her gikk det også i From i kveld. 
Bra serie, lett å se at det er "LOST"-folka som står bak. Og musikken på slutten minner om introen til "Westworld". 

"From" Sesong 1 var utrolig bra synes jeg. Men føler sesong 2 har mistet det fullstendig. Er ikke imponert,og noen episoder har vært direkte kjedelige. Men samme synes jeg egentlig om Lost også. Føler disse folkene ikke klarer å lage gode avslutninger på seriene sine. Det skal strekkes ut over mange sesonger,noe det virker som de ikke var helt klar for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (9 timer siden):

"From" Sesong 1 var utrolig bra synes jeg. Men føler sesong 2 har mistet det fullstendig. Er ikke imponert,og noen episoder har vært direkte kjedelige. Men samme synes jeg egentlig om Lost også. Føler disse folkene ikke klarer å lage gode avslutninger på seriene sine. Det skal strekkes ut over mange sesonger,noe det virker som de ikke var helt klar for.

Jeg er litt enig. Jeg syns fortsatt den er grei, men ikke en favoritt lengre. Jeg ser fortsatt på for å se om det blir noen konklusjon til slutt, men tenker at det sikkert blir som med LOST der alt bare ble surr og rot og ingenting som hang på greip. Det virker som det begynner så bra, men så skal de dra det ut som du sier og da mister de oversikt og gangsyn. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (På 12.6.2023 den 20.14):

Hva synes du?

Jeg likte den. Jeg er fornøyd med hvordan det sluttet. :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på Doc Martin for tida og kosar meg. Humor og drama i vakre Engelske omgjevnader

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friheten på Nrk tv.Dansk serie.Det handler om et ektepar som bestemmer seg for å bli lovlydige da hun blir gravid og de lever et helt vanlig liv i 17 år.Da dukker fortiden opp...Som de skylder penger.De kastes ut i de mest forykende oppdrag og det handler om hvitvasking av penger og til og med Kina og Russland blir involvert etterhvert.Det er en fornøyelig historie,gode skuespillere og selv barna må trå til.Anbefales.🙂

Anonymkode: de7e4...04a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happy Valley på nrk.Suveren britisk krim.

Anonymkode: de7e4...04a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (15 timer siden):

Outlander s07e01

Yay! Der ble jeg minnet på at den er tilbake. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (17 timer siden):

Outlander s07e01

Samme her❤️

Anonymkode: dd1cb...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Capazitet skrev (17 timer siden):

Ser på Doc Martin for tida og kosar meg. Humor og drama i vakre Engelske omgjevnader

Samme her, skikkelig feel good som passer fint når man rett og slett bare vil slappe av uten «krevende» handling, 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Patient. En miniserie om en seriemorder som kidnapper psykologen sin og holder ham fanget i kjelleren sin for at han skal prøve å kurere ham. Jeg synes den var veldig bra og spenndende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...