Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Elsker sjokolade skrev (8 timer siden):

Uten å spoile, var det en bra avslutning?

Trenger bare svare ja eller nei 😉

Ja! Og sett første episode av sesong 4, så er spent på hvordan det hele ender til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er den skummel? 

Anonymkode: 37680...7fa

Nei absolutt ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (12 timer siden):

Ja! Og sett første episode av sesong 4, så er spent på hvordan det hele ender til slutt

Her bomma jeg litt. Trodde du hadde sett ferdig siste halvdel av siste sesongen.

Jeg har igjen den siste delen av ses 4. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste episode av Superman and Lois

Anonymkode: 8c2cc...60a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker sjokolade skrev (På 6.6.2023 den 20.06):

Her bomma jeg litt. Trodde du hadde sett ferdig siste halvdel av siste sesongen.

Jeg har igjen den siste delen av ses 4. 

Nå har jeg sett ferdig sesong 4. Spennende siste sesong men ikke helt sånn jeg trodde at den skulle ende. Sett ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (1 time siden):

Nå har jeg sett ferdig sesong 4. Spennende siste sesong men ikke helt sånn jeg trodde at den skulle ende. Sett ferdig?

Ja, har sett den ferdig.

Synes de fikk til en bra slutt. Jeg likte den. Hadde vel også en følelse av at den kom til å slutte sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (1 time siden):

Nå har jeg sett ferdig sesong 4. Spennende siste sesong men ikke helt sånn jeg trodde at den skulle ende. Sett ferdig?

Spoiler

Hadde på følelsen at Michaela kom til å finne Zeke igjen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (På 28.12.2022 den 19.01):

Først i 2022 fikk jeg tatt meg sammen og sett Breaking Bad. Så siste episode just nu.

For meg er det utvilsomt den beste serien noensinne. Helt utrolig.

👆Korrekt!👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tour de France: Fra innsiden

God dokumentar om fjorårets sykkelløp og vi følger flere lag og ryttere i deres oppturer og nedturer, på flere forskjellige plan. (Ligger på Netflix)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAG 

Serien handler om en ung og fremadstormende advokat som sammen med sin kvinnelige assistent reiser verden rundt på jakt etter mordere, terrorister og spioner i de væpnede styrker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

bundaberg skrev (21 minutter siden):

JAG 

Serien handler om en ung og fremadstormende advokat som sammen med sin kvinnelige assistent reiser verden rundt på jakt etter mordere, terrorister og spioner i de væpnede styrker.

Oj, den hadde jeg nesten glemt. Den har noen felles personer/karakterer med tidlig NCIS som fremdeles går (og den er også gammel)

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bundaberg skrev (45 minutter siden):

JAG 

Serien handler om en ung og fremadstormende advokat som sammen med sin kvinnelige assistent reiser verden rundt på jakt etter mordere, terrorister og spioner i de væpnede styrker.

Hvor ser du den? Jeg har noen sesonger på gamle DVD-er et eller annet sted, men det hjelper så lite når jeg ikke lenger har DVD-spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

Hvor ser du den? Jeg har noen sesonger på gamle DVD-er et eller annet sted, men det hjelper så lite når jeg ikke lenger har DVD-spiller.

På jobb, lånte pc-en til en kollega som hadde lagret sesong 1 på minnepenn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett opp igjen white collar. Synes ikke den var så bra nå som de forrige gangene jeg så den, så nå ble det nok siste gangen.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...