Gjest Binna Skrevet 24. mars 2006 #121 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Joda, men om ikke den toppen var ment for å sanke stemmer så vet ikke jeg... Tror stylistene i idol har forsøkt å redde oda ved å kle henne sånn! Var ikke overrasket da det ikke var henne som røyk idag nei... ← Unnskyld meg det det var jo bare en hvit trøye.. Den er verken dristig eller gjennomsiktig. Synes det er dårlig gjort å si at hun spiller på de kun fordi hun ikke gjør sitt for å skjule dem. Hvis det var planen så vet jeg om mange andre typer topper som viser mer av puppene.. Endret 24. mars 2006 av hæxa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2006 #122 Del Skrevet 25. mars 2006 Da var det jeg som misforsto den kommentaren, gitt Trodde du mente at puppene var større enn hjernen, ergo at hun var dum som et brød. ← Ah, og plutselig forsto jeg deg også :D Jeg mente altså fysisk større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2006 #123 Del Skrevet 25. mars 2006 Unnskyld meg det det var jo bare en hvit trøye.. Den er verken dristig eller gjennomsiktig. Synes det er dårlig gjort å si at hun spiller på de kun fordi hun ikke gjør sitt for å skjule dem. Hvis det var planen så vet jeg om mange andre typer topper som viser mer av puppene.. ← Nei nå! Ingen her har sagt at HUN spiller på dem. Stylistene gjør, sier de. Hva er dette for en tråd, "legg ord i munnen på andre-tråden?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 25. mars 2006 #124 Del Skrevet 25. mars 2006 heftig diskusjoner her towelie?? jonas var klart best ikveld synest jeg! pupper eller ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2006 #125 Del Skrevet 25. mars 2006 Jonas var flink ja, men lurer på om ikke det hadde noe med andres låtvalg å gjøre som påvirker meg. Han hørtes jo ut som en trailersjåfør ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 25. mars 2006 #126 Del Skrevet 25. mars 2006 en av de better-lookin`trailersjåførene da ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binna Skrevet 25. mars 2006 #127 Del Skrevet 25. mars 2006 Nei nå! Ingen her har sagt at HUN spiller på dem. Stylistene gjør, sier de. Hva er dette for en tråd, "legg ord i munnen på andre-tråden?" ← Nei, det var ikke meningen. Men hvis man bytter ut HUN med stylistene, så blit det det riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #128 Del Skrevet 25. mars 2006 Er enig me Towlie ,det samme sa min datter på 19 år,guttene stirrrrrer på puppene til oda vet du..og det er vell 14 tisssene som stemmer, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lealaus Skrevet 25. mars 2006 #129 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg la faktisk ikke merke til puppene til Oda i det hele tatt jeg. Jeg prøver å få med meg hvordan de synger i stedet. Men pupper er jo ikke noe uvanlig fenomen da; alle har det - i varierende størrelse. Helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #130 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg la faktisk ikke merke til puppene til Oda i det hele tatt jeg. Jeg prøver å få med meg hvordan de synger i stedet. Men pupper er jo ikke noe uvanlig fenomen da; alle har det - i varierende størrelse. Helt normalt. ← Og akkurat samme holdning har guttene i puberteten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lealaus Skrevet 27. mars 2006 #131 Del Skrevet 27. mars 2006 Og akkurat samme holdning har guttene i puberteten... ← Om gutter i puberteten har samme holdning som meg, nemlig at pupper er et helt normalt og ikke noe uvanlig fenomen så skjønner jeg ikke problemet. Men i denne tråden var det vel en del damer som hang seg opp i dem, og ikke pubertetsgutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #132 Del Skrevet 27. mars 2006 Om gutter i puberteten har samme holdning som meg, nemlig at pupper er et helt normalt og ikke noe uvanlig fenomen så skjønner jeg ikke problemet. Men i denne tråden var det vel en del damer som hang seg opp i dem, og ikke pubertetsgutter. ← Det var ironisk ment. Gutter i puberteten ser ikke på pupper som det mest naturlige i verden. Og så vidt jeg har fått med meg handler mye av denne tråden om at hun har gått videre pga. puppene-> unggutter som stemmer på puppene, ikke stemmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #133 Del Skrevet 27. mars 2006 Best: Marita - som satset på norsk låt på egen dialekt utført på en utrolig fin måte Dårligst: alle de kristne folkehøgskoleelevene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 27. mars 2006 #134 Del Skrevet 27. mars 2006 Best: Vivian Dårligst: Marita Størst pupper: Oda (må jo ha vært noe med den toppen, for jeg har ikke lagt merke til det før at hun hadde så store....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. mars 2006 #135 Del Skrevet 28. mars 2006 Det er litt morsomt egentlig, hvor forskjellige meninger man har. Hun over her mener Vivian var best. Jeg synes hun var en av de dårligste. Det er klart jenta kan synge, hun har hele tiden vært den beste av jentene etter min mening, men nå sist sang hun ganske så surt store deler av tida. Ihvertfall i mine ører. Har dere en favoritt som dere sier var best uansett om han / hun dret seg ut sist gang? Eller greier dere å holde dere objektive? no offence mot deg altså, suzie, jeg kom bare til å tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 28. mars 2006 #136 Del Skrevet 28. mars 2006 he he... sikkert - jeg hadde besøk og det sto bare på i bakgrunnen Så det eneste jeg hørte var "oppsummeringen", og der var hun best:) Men de klipper jo gjerne ut gode partier der da - og med så kort tid så spiller det nok en stor rolle at hun er min favoritt... Så - hva kan jeg si - du traff vel spikern på hodet der men men - *heia vivian!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #137 Del Skrevet 28. mars 2006 MARITA :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #138 Del Skrevet 28. mars 2006 Heia Vivian!!! Sprekt låtvalg hun har til fredagen.... Nothing Else Matters med Metallica.... Blir spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 29. mars 2006 #139 Del Skrevet 29. mars 2006 Heia Jonas Eneste er at han kanskje mangler littegrann utstråling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. mars 2006 #140 Del Skrevet 29. mars 2006 Størst pupper: Oda (må jo ha vært noe med den toppen, for jeg har ikke lagt merke til det før at hun hadde så store....) ← Det var det første jeg tenkte også, har aldri sett det før, men nå så jeg det jo kjempegodt! "Her er stylistene redde for at hun skal ryke, og har funnet noe som gir henne stemmer fra flere tenåringsgutter" tenkte jeg! Som de fleste så, så virket det også. Synes det er synd for Oda, for det burde være mer fokus på hvordan hun synger, og mindre på puppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå