Gå til innhold

Kveldens Idol-delfinale

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:overrasket: Var så mange flinke ikveld, veldig positivt overrasket! Mon tro hvem som ryker? Og nå som Aleksander har begynt å smile er det ikke godt å si.. Endret av Murron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine var kanongod i går. Måtte til og med svi av litt kronasje på å stemme på henne :)

Vivian er kjempeflink hun også. Hennes svakhet er at hun ikke er rå nok. Stemmen er ikke kraftig nok liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var synd at Anders røyk ut. Hadde håpet det var Wisnu eller Oda av de som satt i stolen. Eller Siri Helen. Hun er ikke noe popstjerne. Hørte henne ikke i går, men gjorde første finalerunde. Da syntes jeg hun var dårlig. Men det kan jo også være fordi sangen var dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det var dumt. Håpet det var ferdig jeg. FERDIG FOR GODT. Men gledet meg for tidelig.

MWAHAHAHA! Ikke så lenge fjortiser med penger får bestemme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ester
Det var dumt. Håpet det var ferdig jeg. FERDIG FOR GODT. Men gledet meg for tidelig.

Det er da bare en talentkonkurranse, hvorfor har du så mye i mot det? Heia Jonas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd at Anders røyk ut. Hadde håpet det var Wisnu eller Oda av de som satt i stolen.

Håpet Wisnu jeg...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cecilia
Dagens er det trøtteste jeg har sett.

Synes ikke det, jeg. Synes det var veldig mange flinke ikveld. Alexander, Siri Helene, Marita og Jonas var spesielt flinke da :) Blir spennende å se hvem som ryker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Flinke til å synge ja, men utrolig sytete sanger. Bare han som ligner på en ung jahn teigen som tok av, og han sprakk som en ballong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte heller ikke sangene de sang i dag, men hun har like fullt en veldig vakker stemme. Også liker jeg å se på Ørjan da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Jonas var best i dag! Stine og Marita var også flinke.

Siri Helene har en veldig spesiell og vakker stemme, men den blir litt for sped for meg... passer ikke helt inn i Idol!

Ellers synes jeg det var mange tamme og sløve låter i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...