Rufs Skrevet 16. januar Forfatter #101 Del Skrevet 16. januar smileyX skrev (4 timer siden): De siste dagene har jeg også kommet over "kneika", savner ikke sukker/godteri og tenker heller ikke så mye på det. Det er jo helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smileyX Skrevet 22. januar #102 Del Skrevet 22. januar Hvordan går det med alle sammen? Jeg er på dag 22. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #103 Del Skrevet 22. januar smileyX skrev (52 minutter siden): Hvordan går det med alle sammen? Jeg er på dag 22. 😊 Samme her ☺️ Anonymkode: 6b335...474 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #104 Del Skrevet 22. januar smileyX skrev (57 minutter siden): Hvordan går det med alle sammen? Jeg er på dag 22. 😊 Jeg er "bare" på dag 16, men det går fint her, faktisk! Hadde jeg aldri trodd Anonymkode: 6691b...d58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #105 Del Skrevet 22. januar Jippi! Vekta viser to kilo mindre siden jul. Er nede i 64 kg på 165 cm, det har ikke skjedd før etter at jeg fikk barn😀 Anonymkode: a4b21...abf 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 22. januar Forfatter #106 Del Skrevet 22. januar Går veldig fint her og! Dag 22 for meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 22. januar #107 Del Skrevet 22. januar Dag 27 her og går veldig fint 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet søndag kl 21:24 Forfatter #108 Del Skrevet søndag kl 21:24 Nå begynner jo januar allerede å nærme seg slutten, og det går fortsatt helt fint her! Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:05 #109 Del Skrevet mandag kl 07:05 Dag 21 her (begynte 6.januar). Går fortsatt fint! Anonymkode: 6691b...d58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smileyX Skrevet mandag kl 08:12 #110 Del Skrevet mandag kl 08:12 Dag 27 her og, blitt veldig vant til det, og skapene på kjøkkenet roper ikke navnet mitt lenger, så deilig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet mandag kl 11:05 #111 Del Skrevet mandag kl 11:05 Går fremdeles helt fint her også! Dag 32 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:44 #112 Del Skrevet mandag kl 11:44 smileyX skrev (3 timer siden): Dag 27 her og, blitt veldig vant til det, og skapene på kjøkkenet roper ikke navnet mitt lenger, så deilig! SAmme her, jeg har til og med flere typer favorittsjokolader i skapet og det har jeg klart å la ligge i fred. Det er første gang i hele mitt liv tror jeg! Anonymkode: 6b335...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet mandag kl 12:07 #113 Del Skrevet mandag kl 12:07 Dag 27 her og🙋♀️ Går lettere enn jeg hadde trodd! Jeg sa først at jeg ville ta en måned først, men jeg tror jammen jeg hiver meg på en måned til😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet mandag kl 12:17 Forfatter #114 Del Skrevet mandag kl 12:17 Viola712 skrev (9 minutter siden): Dag 27 her og🙋♀️ Går lettere enn jeg hadde trodd! Jeg sa først at jeg ville ta en måned først, men jeg tror jammen jeg hiver meg på en måned til😄 Det er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå