marta Skrevet 2. mars 2006 #121 Skrevet 2. mars 2006 mmmm.... lurer på om jeg skal gi dem litt pærebrus først..sikker på at de ser annerledes på tingene da. Og hviss ikke det hjelper så dytter jeg dem inn i hullet i hekken. Så kan biologiskesvigermor tenke seg litt om sammen med fostersvigermor og de får ikke komme ut av hekken før de er LITT mere venner en før de gikk inn i hekken. Etterpå skal vi spile nøtt eller sannhet. Jeg, svigerfostermor og svigerbiologiskemor. Da nærmer det seg ordnings. det er jeg sikker på. -Bamsemums anyone?
Shea Skrevet 2. mars 2006 #122 Skrevet 2. mars 2006 Marta, jeg har en svigermor. Hun er helt topp. Så topp at det kan bli for mye av det gode. Har i 1 år delt henne med svigersøster (dama til broren til mannen min.) Du kan få dele du også Cata, ta deg litt å spise først så tåler du litt flere
Cata Skrevet 2. mars 2006 #125 Skrevet 2. mars 2006 Kan du sende over en bamsemums, marta? Jeg kunne tenke meg en til, men står i fare for å bli nektet servering. Hvis ikke 2xsvigermor kommer til enighet i hullet i hekken, så får du sende dem en tur i poolen så de får avkjølt seg. (Hvis bare poolboyen får orden på sakene )
Shea Skrevet 2. mars 2006 #126 Skrevet 2. mars 2006 Klart det.... Hva ønsker du ??? Har nystekte brød på kjøkkenet..... frister det??? må gå å fikse en smaksprøve
Cata Skrevet 2. mars 2006 #128 Skrevet 2. mars 2006 Jeg skulle - før pærebrusen. Nå er jeg ikke så sikker. Er støere nå etter at jeg har vært og hentet en dose "SaltSild". Er det noen som vil ha? *byr rundt*
hecuba Skrevet 2. mars 2006 #129 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Har dessverre godteavtale med mor.. Spiste masse saltsild i sommerferiene da jeg var yngre. Endret 2. mars 2006 av hecuba
Cata Skrevet 2. mars 2006 #130 Skrevet 2. mars 2006 *løper og henter spekesild i stedet for SaltSild* Nå kan du også få, hecuba.
marta Skrevet 2. mars 2006 #131 Skrevet 2. mars 2006 Er jo helt umulig og stappe dem inn i hekken. Dette var verre en jeg trodde! POOOOOLBOY! Shea, jeg tar svigermoren din også. Jo flere vi er sammen..osv. Kanskje hun kan fungere som en slags ventil mellom de to andre? Hun virker slik vertfall. Her er bamsemums, Cata. Ta to.
Shea Skrevet 2. mars 2006 #132 Skrevet 2. mars 2006 Du kan få en til Cata og tror du enda er på trygg grunn. Tar gjerne noen salt sild Hecuba. Det må være noe av det beste snopet som finnes Kjempe fin avatar foresten.
Shea Skrevet 2. mars 2006 #133 Skrevet 2. mars 2006 Svigermor kunne sikkert virke som en ventil alt etter hva/hvem og hvorfor hun er ventil. Hun er ledig fra fredag kl 19.00 til søndag kl 21
Cata Skrevet 2. mars 2006 #134 Skrevet 2. mars 2006 *mumser mums* Mmmm, hvis svigermødre hopper i poolen som ikke er klargjort så....*kikker ut på været*...jo så kan de ha snøballkrig der nede og så får de ut aggresjonen på det viset. Og får du tre av dem så vet de ikke lenger hvem som slåss mot hvem :icon_idea: . Jah - sånn kan det gjøres. Da er de for utslitte til å lage bråk etterpå. Så kan du roe dem med Glühpærebrus .
marta Skrevet 2. mars 2006 #135 Skrevet 2. mars 2006 Men jeg blir borte fra i morgen til søndagsettermiddag. Men kanskje hun har tid et par timer på søndagen, shea? *pustpes* Kanskje jeg bare skal dytte dem ned i poolen, ja, for her har jeg ikke nubbesjans å få plass til flere. *hva i alle støvleskaft gjør pooolboyen her????* Er det mere saltsild igjen? Ble så saltsugen etter all bamsemumsen og
marta Skrevet 2. mars 2006 #137 Skrevet 2. mars 2006 Jo det høres ut som en smaksopplevelse. Spar noen til meg, da! Skal bare få siste svigers ned i poolen.
Shea Skrevet 2. mars 2006 #138 Skrevet 2. mars 2006 Pandalakris JAAAA takk. :bukke: Sviger er sikkert kjempeklar et par timer på søndag ettermiddag da hun har vært alene siden fredag. Passer fint om du kan avlaste meg noen timer før hun kommer til middag så blir det ikke så intenst når hun kommer hit. Hun har ikke vært alene hjemme en helg på maaaannnnngggge år og det kan bli utfordrende. Hmmm hmmmmm Muligheter til å sende arvingen dit så hun slipper å bli alene??? Barnefritt???? Da kan jeg jo få god tid til å vaske hus, :lese: , og ha med mannen akkurat når det passer oss best.
marta Skrevet 2. mars 2006 #139 Skrevet 2. mars 2006 hullet i hekken er ledig! Kanskje det er plass til dere der. To stk Svigermødre kommer vertfall ikke inn. *setter meg ved poolen* NEI, nei!! Isklumper er ikke lov å kaste!
Cata Skrevet 2. mars 2006 #140 Skrevet 2. mars 2006 Isklumper er feigt!! *rekker marta skjærebrenner for å smelte isklumper som kommer i hennes retning*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå