Gå til innhold

DE LYSTIGE ENGLER - STILLINGSOVERSIKT

Fremhevede innlegg

Skrevet
Søker herved  jobb som psykiatri engel.

Har lang erfaring som bruker av psykiatrien, og har så mange diagnoser at selv psykologen må lese i journalen for å få alle med.

Har også laaang erfaring med Oskar Syltes pærebrus fra Møre og Romsdal, og den er bare NYYYDELIG !!!

Du er herved:

Psykiatri-engel: strilen

Men husk at enn så god Syltes pærebrus blir så kan den ikke sammenlignes med vår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det !

Bare for å ha det klart engle brusen er best !

Men det finnes en god nummer 5....

Skrevet

I`m back!!!!! :sjarmor:

Hvordan går det her da? Ser dere har fikset hekken i hullet..ehm..poolen i hekken..nei... :klø:

*går og tar seg en :perebrus: *

Skrevet

Ja ta deg en :perebrus: du! Ikke lett å følge med her!

Skrevet

Yeah! Er det meg som har klart å leve opp til tittelen og har forvirret dere :sjarmor: ? *lener seg tilbake med en :perebrus: *

Skrevet

Det kan hende, Cata. Er ikke sikkert det var deler av hekken som ligger der nede på bunnen av bassenget! Du har jo advart alle om å ikke dykke så dypt... *undrer hvorfor*

Skrevet (endret)
Det kan hende, Cata. Er ikke sikkert det var deler av hekken som ligger der nede på bunnen av bassenget! Du har jo advart alle om å ikke dykke så dypt... *undrer hvorfor*

Etter å ha tilbragt en natt i den poolen så er jeg rimelig sikker på at det er en jafs av hekken. Advarselen er ren medmenneskelighet - jeg mener - medengelighet. Vi vil jo ikke at noen skal sette seg fast der nede, vil vi vel?

Men hvis vi ikke finner poolboyen, så må vi kanskje ta en liten dugnad i poolen sånn at vi får den klar til sommeren :sjarmor: ?

Endret "tyrkleif"

Endret av Cata
Gjest Virvel
Skrevet

Vi må definitivt rydde poolen ja, som hygienerådgiver her inne har jeg virkelig ikke samvittighet til å la folk bade i det der. Grøss. :hår: Her en natt drømte jeg at en av enkefruene tisset i vannet bare for å være ekkel, og etter det har jeg hatt en ekkel følelse av at det kanskje ikke bare var en drøm...

Skrevet
Her en natt drømte jeg at en av enkefruene tisset i vannet bare for å være ekkel, og etter det har jeg hatt en ekkel følelse av at det kanskje ikke bare var en drøm...

Uæh :hår: !! *styrter i dusjen igjen*

Skrevet

-Hva var det egentlig de svigermødrene holdt på med her den andre dagen? -Jeg ble litt forstyrret av pandalakrisene til Yvonne..

Skrevet

*danseengelen komme dansende inn*

Skrevet (endret)
-Hva var det egentlig de svigermødrene holdt på med her den andre dagen? -Jeg ble litt forstyrret av pandalakrisene til Yvonne..

Jeg mener det endte med snøballkasting i poolen etter siste snøvær som passerte? Og så noen isklumper, da. Og så tror jeg du fikk stappet dem til sengs da de var utslitte etter kamphandlingene - men det siste der er litt uklart. På det tidspunkt var oppmerksomheten rettet mot pandalakris og saltsild. :sjenert:

Endret av Cata
Gjest baby-E
Skrevet

god aften engler!

Innom med en liten skål :perebrus: og gode ønsker for den kommende uken!

Håper vår kjære poolboy kommer tilbake, hvis ikke er vi nok nødt for å ta en liten dugnad....

Vi vik jo ha det bra her alle sammen, og om det ikke ser bra ut her, så er det nok ikke sikkert alle føler seg så bra her ;)

Men den tid den sorg! Nå drikker vi :perebrus:

Skrevet

Som personligfitnesstrenerengel så må jeg si at vi har drukket litt mye :perebrus: enn vi har godt av. På tide med en felles treningsøkt.

Tid for Aerobic! :hoppe:

Skrevet

Nå er vi flinke dere! På tide å ta en dusj nå! Eller dukkert i bassenget om noen våger.

Gjest Gjesta
Skrevet

Siden jeg ikke er så himla flink til å smile hele tiden, så kan jeg påta meg å rydde og vaske...

*henter gummihansker*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...