Gå til innhold

DE LYSTIGE ENGLER - STILLINGSOVERSIKT

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jaaaa, en bruz til meg *tørst*. Men - hva ble det til med Yvonnes tittel? Synes hun kan være DVDskaffeengel..... Når den hersens poolboyen ikke får orden i poolen, men bare kikkhull i hekken, så må vi vel før eller senere trekke inn og se en film....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsk velkommen til:

Filmkritiker i "" -engel: Yvonne

Danseengel: iss

Språkengel:Veslo

Pærebrusselgende engel: Shea

(endelig mulig å tjene litt på brusen for den går som varmt vetebrød for de som ikke er medlemmer!)

mandagssprudlerengel: vimselims

Skrevet

BabyE, selvsagt kan du omorganisere stillingen din, sjekk at det ikke fins en livreddende engel fra før da.

Ellers så blir du nå

Livredder-engel: babyE

Gjest Virvel
Skrevet (endret)

Hva er dette? Jeg, som var en av de tidligste englene, står ikke på listen? :grine:

Jaja, uansett er det vel nødvendig med en liten endring i stillingsbeskrivelsen min, "gryterøreengel" passer vel ikke så godt nå som jeg ikke har den gryterørende heksa som avatar... (Det begynner jo faktisk å bli noen år siden også.)

Endret av Virvel
Skrevet

Oi, virvel.. Hva vil du være da?

Gjest Virvel
Skrevet

Æsj, jeg vet ikke... :ler: Hygieneansvarlig kanskje? Passe på at alle dusjer før de hopper i bassenget for eksempel, og at ingen drikker av samme pærebrusflaske... Og så må vi for all del sørge for at ingen blir smittet av fugleinfluensa - jeg innbiller meg at kanskje engler er mer utsatt?

Skrevet
:ler: Blir det "Badeengel" det, Virvel?
Skrevet
Ønsk velkommen til:

Filmkritiker i "" -engel: Yvonne

Danseengel: iss

Språkengel:Veslo

Pærebrusselgende engel: Shea

(endelig mulig å tjene litt på brusen for den går som varmt vetebrød for de som ikke er medlemmer!)

mandagssprudlerengel: vimselims

:velkommen: noen av dere som har svigermødre??

*harikkefåttnoenviktigeoppgaverennå..*

Skrevet

Jeg har to svigermødre Marta!

Skrevet

Nei, har ingen svigermødre. Klarer meg meget godt med den morra jeg allerede har. :ler: Pærebrus anyone? :perebrus:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Jeg har to svigermødre Marta!

Flott! Har de truffet hverandre?

Ja takk Yvonne..pærebrus hadde vert alle tiders nå!

*flaksermedvingene*

Gjest Virvel
Skrevet

Jess, men da vil jeg være badeengel med særlig ansvar for hygienerådgivning. :-D

Zkål! :perebrus:

Skrevet

*schkål!*

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Flott! Har de truffet hverandre?

Ja og den ene HATER den andre. Dvs. Biologisk mor hater fostermor.

Skrevet

Ojojoj.. en skikkelig nøtt! :) Den tar jeg på veldig strak arm! :) Skal nok få de til å kjøpe julegaver til verandre, ja

Skrevet

Hallo alle sammen

Nå er pærebrusselgende engelen på plass for å åpne butikken.

Pæreburs til alle KG venner:

:perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus:

Så nå er det bare å komme :wow: å få.

Ja det er riktig:

It's on me this time.:kul:

Hyggelig å komme inn i englegjengen.

En :dagens-rose: til hver og en av dere.

Skrevet

Englemamma og menighetsoverhode er bare innom for å sjekke at alle har det bra! Så mange fine, nye engler vi har fått!

:velkommen:

Her er det pærebrus og bamsemums nok til alle, og nå er det bare å kose seg på bassengkanten! Er vi heldige, kommer det en ku slentrende inn gjennom hullet i hekken og spiller jazz for oss! ;) *Litago*

Håper de ikke hekker hverandre i hekken, de som hekker i hekken.

Fuglene hekker forresten i hekken!

:hoho:

Skrevet

Meje pæjebrusch? *snubler inn i Sheas utsalg"

Uff *hikk*, det ble visst litt massiv dose med brus etter en lang arbeidsdag. Hvis du ikke klarer nøtten, Marta, så må du bare si fra så kan jeg se om jeg får forvirret biologisksvigermor sånn at hun simpelthen elsker fostersvigermor :sjarmor: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...