Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #42 Skrevet 1. mars 2006 Du bør bli Sinatra-engel, Yvonne! -eller Crooner-engel, eller noe sånt.
Anglofil Skrevet 1. mars 2006 #45 Skrevet 1. mars 2006 Tja, jeg kan alt om Frank Sinatra. Bruke penger på dvd'er. Har bred kunnskap om de gamle klassikerne (filmer altså). Hmm, jo, litt karate, skrive dikt og tegne og slikt. Mvh Yvonne
lillesky Skrevet 1. mars 2006 #48 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Så du er KGs lille skypusser? Mvh Yvonne ← Høres fint ut. liiiiiiiiv? Kan jeg være det? Endret 1. mars 2006 av lillesky
iss Skrevet 1. mars 2006 #49 Skrevet 1. mars 2006 Jeg vil og være en engel!!! Hmm :klø: Må bare tenke litt.... vanskelig....
liv Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #50 Skrevet 1. mars 2006 Tja, jeg kan alt om Frank Sinatra. Bruke penger på dvd'er. Har bred kunnskap om de gamle klassikerne (filmer altså). Hmm, jo, litt karate, skrive dikt og tegne og slikt. Mvh Yvonne ← Hva med filmkritiker i avisen vår? Så du er KGs lille skypusser? Mvh Yvonne ← Høres fint ut. liiiiiiiiv? Kan jeg være det? ← Selvsagt. Skypusser-engel:lillesky' Og ISS, vi skal nok finne på en stilling til deg og Det er mye du er flink til. Kunne trenge en organisator for ansettelser;)
Shea Skrevet 1. mars 2006 #52 Skrevet 1. mars 2006 Her kommer jeg og lurer på om jeg kan få være en engel.
liv Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #55 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Dere får ta en titt i lista om det fins de stillingene dere vurderer. (søke i siden er et bra tips!) Vi har så mange medlemmer at jeg går rent i surr. Bare å legge inn søknad når dere finner ønsket stillingstittel/område og fortell litt om dere selv. Endret 1. mars 2006 av liv
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #58 Skrevet 1. mars 2006 Veslo= språkengel ← Åh, jaaaaaaaaa!!! Kan eg få vere det? Snille, snille over-englar.... *ber pent*
Anglofil Skrevet 1. mars 2006 #59 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Jeg vil gjerne være filmkritiker. Siden jeg har tilgang på pressevisninger og slikt, i anledning min lille jobb som skribent på filmforumet.no, kan jeg jo dele litt med dere. Mvh Yvonne Endret 1. mars 2006 av yvonne
Shea Skrevet 1. mars 2006 #60 Skrevet 1. mars 2006 Søker med dette innlegg om å få bli opptatt som en av KG's lystige engler. Jeg er flink til å løse utfordringer og hjelpe andre. Så fremst dem ikke kommer innenfor de første 15 min etter jeg har stått opp om morgenen. Er ikke noe A menneske. Er kjempe sta og utrolig nokk en god lytter med et varmt hjerte og fyllt med gode klemmer. Kan selge sand i Sahara og is på Nordpolen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå