Gå til innhold

DE LYSTIGE ENGLER - STILLINGSOVERSIKT

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en sump av gammelt skrot det var på bunnen! Vi har veldig behov for en poolboy nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh my god :overrasket:

Hvordan klarte hun å miste korsettet??

*klatrer ned i poooolen og tar det opp*

*løfter det mellom peke finger og tommelen*

*holder for nesen*

-eh...phu...fidder dere ed stk sviger her dede også? -Var sikke på at jeg la to på torsdagen, bed då vet jeg ikke hvor de er blitt av...

Skrevet

*hoster og harker* Nhei. Ihkke fhunnet ehkstra schviger.... ehnnå.. *host, host*

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå er denne delen ren i alle fall... Puh...

Skrevet

-Dette takler jeg ikke bere. *kaster korsettet utigjen*

-LIIIIIIIIV! Var det dine svigers jeg hadde på torsdag? Jeg er ferdig med de og du kan få dem tilbake!! Mot litt pandalakris selvklart.

-Er det forresten ingen som har fått hold i poooolboyen ennå? Ærligtalt altså. Det er jo vel ikke meningen at vi engler skal ha ansvaret for at det er svømmedyktig?.

*sluuuuuurp*

*raaaaaaap*

:perebrus::perebrus:

Skrevet

Jeg vet! Poolboyen får betalt for å holde orden her! *kaste skuffa*

Skrevet

*tusler mot skuret*

Har vi en slamsuger her, tro.....eller allerhelst en poolboy!?

Skrevet

Fant han ikke i skuret før i dag da vi lette etter håven... Kanskje han er inni slamsugeren?

Skrevet

Ja, si det. Ikke var han i hullet i hekken som nå er stengt for hekkende. Ei heller i bunnen av poolen sammen med korsettet til svigers og hekkehullgrenene..... Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv, har vi noen poolboyleteoppengel???

Gjest Gjesta
Skrevet
DE LYSTIGE ENGLER - STILLINGSOVERSIKT:

105 medlemmer (inkludert 1 æresmedlem)

Pool-boy: Milo Minderbinder

Skrevet

-Ja!!!!! hvorfor er det ingen av KGs brukere her som ikke som har meldt seg som poooooolboyleteengel???

-Er det forresten noen som har sett i skapet som står bak døren i det hemmelige rommet rundt hjørnet av koridoren til høyre og så to ganger til venstre etter kjøkkenet der pærebrusen ikke blir produsert? Tror kanskje pooolboyen kan vere der.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg har sendt poolboyen en pm, men han svarer jo ikke, så da er vi like langt. Tror han har desertert jeg.

På tide å finne en ny en, kanskje?

Har vi en rekrutteringsansvarlig?

Skrevet

Atte...hvor...2 ganger etter hjørnet i korridoren ved døren som går forbi skapet..... :klø: Hvasaduegentlignå, sa du?

:grine: Det er jo jeg som er forvirringsengel jo.

Åja :idesmil: , selvsagt. Det er jeg som skal bli forvirret :ler:

Kan noen sende en :perebrus: ?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Vil du at vi skal ha en tennisbane? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...