Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. mars 2006 #341 Skrevet 6. mars 2006 Jeg skal klippe plenen, og senere feier jeg over gårdsplassen. Dere er alle min egen lille gårdsplass Like spesiell alle som en! ← Hmmmm... feie over... Jeg tror forøvrig at poolen er katastrofeområde for øyeblikket... det ligger både kvist og kvast og korsetter oppi der som må fjernes for at vi skal kunne dyppe våre legemer i vann.
Cata Skrevet 6. mars 2006 #342 Skrevet 6. mars 2006 Klippe plen??? Nei, pell deg i poolen - det er den vi trenger en poolman til . Gartner har vi jo allerede - om enn litt utslitt etter å ha laget tennisbane i dag.
Gjest Skauta Skrevet 6. mars 2006 #343 Skrevet 6. mars 2006 Det skal ikke være flere mennesker av mitt eget kjønn her. Jeg takler dere alle på egenhånd, slikt er jeg da vant med! I mitt hjemland tok jeg meg av titalls kvinner på en og samme kveld!
marta Skrevet 6. mars 2006 #344 Skrevet 6. mars 2006 -VIXEN!!!!!!! Ta den serven fra meg da!!! -Dårlig timing å få tennisbane og poooooolman på en og samme dag. Jeg misser jo all konsentrasjon her.
Gjest Skauta Skrevet 6. mars 2006 #345 Skrevet 6. mars 2006 Din konsentrasjon trenger bare å være på meg, kjære! Jeg vil ta deg med ut i min erotiske hage. Synd, Eva, Synd! Smak på min syndebanan, og du vil likevel være i paradis!
liv Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #346 Skrevet 6. mars 2006 Men Skauta, hold deg i skinnet her, husk dette er en menighet!
Gjest Skauta Skrevet 6. mars 2006 #348 Skrevet 6. mars 2006 Jeg er en unghingst, Liv, ikke glem det! Jeg vil gjerne invitere deg på en erotisk middag for to for å overbevise deg.
marta Skrevet 6. mars 2006 #350 Skrevet 6. mars 2006 *snurt* Lite vits å heie på oss når Vixen aldri tar den serveren, da!! Har hun gått ut i den erotiske hage? Hadde vi i det hele tatt en slik hage?? *tar seg en Mens hun venter på returen*
vixen Skrevet 6. mars 2006 #351 Skrevet 6. mars 2006 *Vixen har ladet opp til et skikkelig svar på tiltale fra i stad og mæler til*
marta Skrevet 6. mars 2006 #353 Skrevet 6. mars 2006 -uæææææ!!! *hiver fra seg pærebrusen* *løpe, løpe* *salto (dobbel sågar)* *dænger tilbake rett før ballen treffer den pene streken til bjørnsdatter* *snur seg og er ganske fornøyd med den* *snur seg igjen (er trossalt midt i et spill)*
Cata Skrevet 6. mars 2006 #355 Skrevet 6. mars 2006 Bjørnsdatter, har du virkelig tatt risken på å anlegge erotisk hage før poolman'en har fiksa poolen ? Du vet hvordan det kommer til å gå med den engelen....
marta Skrevet 6. mars 2006 #357 Skrevet 6. mars 2006 -trodde at det hullet i hekken hadde lært oss hvordan det går med slikt. *riste på hodet*
marta Skrevet 6. mars 2006 #358 Skrevet 6. mars 2006 -poeng til Vixen????? Når ble du dommer da, liksom?? OG DEN BALLEN DER VAR ENGLE MEG IKKE UTE!!!! Det såg jeg med mitt eget øye! *bamsemums og pærebrus*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå