vixen Skrevet 7. mars 2006 #441 Skrevet 7. mars 2006 Her innrømmer hun at hun anla hagen... den erotisk altså..
Cata Skrevet 7. mars 2006 #442 Skrevet 7. mars 2006 Ett mysterium mindre *stryker av listen* Kun 4 igjen. *rister lettet på vingene*
marta Skrevet 7. mars 2006 #443 Skrevet 7. mars 2006 Vet ikke om poolmannen vår har fått skikkelig opplæring, jeg... (har følelsen av at det ble mye praksis og lite teori i natt i hvert fall! ) Det var jo kanskje litt dumt av meg å anlegge en erotisk hage sånn uten å tenke meg om, men den var jo faktisk litt hemmelig da, men Skauta måtte jo bare invitere med seg alt og alle... ← Se hva jeg fant!!!
vixen Skrevet 7. mars 2006 #444 Skrevet 7. mars 2006 Det vat det letteste av mysteriene å løse.. Hva med poolboyen...? Skjønner ikke dette her. Vi må rett og slett finne ham! Tror han er nøkkelen til gåten....
marta Skrevet 7. mars 2006 #445 Skrevet 7. mars 2006 Hvem er det som egentlig er poooboyen? Og hvorfor er ikke poooolmannen her? Har han stikki?
marta Skrevet 7. mars 2006 #446 Skrevet 7. mars 2006 Jeg ser deg bjørnsdatter!!! Har du noen svar å gi?
Cata Skrevet 7. mars 2006 #447 Skrevet 7. mars 2006 Han også? Har vi noen "man-eaters" i rekkene? *vifter forvirret med vingene*
vixen Skrevet 7. mars 2006 #448 Skrevet 7. mars 2006 OJ!! Jeg fant en lapp! Den lukter svakt parfyme... *bretter den forsiktig ut*
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. mars 2006 #449 Skrevet 7. mars 2006 Milo Minderbinder er poolboy, men han har ikke vært her siden valentines day faktisk... mon tro om det skjedde noe da? :klø: Poolmannen tror jeg kanskje må hvile seg litt etter nattens engleeskapader... har ikke sett'n, men har noen sett i poolhuset? Og ja, det var jeg som anla den erotiske hagen, men den skulle som sagt vært hemmelig... Skauta klarte jo ikke å holde den hemmelig vettu.
Cata Skrevet 7. mars 2006 #451 Skrevet 7. mars 2006 *kikker over skulderen til vixen* A-a-a-tsjoooo!!! De fluffy vingene dine kilte meg visst i nesen. *snikleser*
marta Skrevet 7. mars 2006 #452 Skrevet 7. mars 2006 Hvem var poooolboyen sammen med på valentines? Og hvem var poooolmannen sammen med i natt? Kan det ha noen sammenheng? Jeg vet helt sikkert at jeg slukket lyset før jeg dro i går og da var det helt stille her inne. Bakholdsangrep?
vixen Skrevet 7. mars 2006 #454 Skrevet 7. mars 2006 Det ser ut som et dikt... *leser høyt* Roper ut; Over skyene Med vinden Flyr fuglene I dagslyset Rosa og vakre Engler! :klø: HÆ?! Og jeg som trodde det skulle stå noe oppklarende!
vixen Skrevet 7. mars 2006 #455 Skrevet 7. mars 2006 hvilken parfyme er det? ← Lukter litt mann, men er så svakt så det er ikke lett å si..
vixen Skrevet 7. mars 2006 #460 Skrevet 7. mars 2006 tror ikke det.. vi bare leker englefrøkendetektiver... Kanskje vi trenger proff-hjelp? *diktet surrer rundt i vixens hode og irriterer*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå