marta Skrevet 7. mars 2006 #421 Skrevet 7. mars 2006 (endret) *kommer løpende tilbake til de andre englene og kryper opp i fanget til vixen* -" fy ***!!! Dere skulle sett der inne! De har tatt alle de *** og knust ******* så har hu ene tatt en stang og ***** slik at ****. Guri malla! Jeg ble så redd! Heldigvis var begge der da jeg kom. De har slåst med hverandre og tatt en ***** og to****glass skaute hadde også **** slik at begge svegersene var helt i sjokk. De så slik ut: fyttirakkeren!!!! *tar seg en * *glugg* *glugg* *en til* *og en til* -"Noen som har pandalakris?" *sjelver på vingene* Endret 7. mars 2006 av marta
Cata Skrevet 7. mars 2006 #424 Skrevet 7. mars 2006 *livredningspandalakris slenges over* Here you are...
marta Skrevet 7. mars 2006 #427 Skrevet 7. mars 2006 Du tror vel ikke at.... ???? ← JOOoooooo! *tar i mot livredningpandalakrisen*
marta Skrevet 7. mars 2006 #429 Skrevet 7. mars 2006 Jeg vet ikke hva det var jeg såg til slutt! En ting er sikkert! De svigersene har sett et eller annet. De var jo helt *tygger lakris*
marta Skrevet 7. mars 2006 #430 Skrevet 7. mars 2006 *vingene roer seg og legger seg inn til ryggen* -..........
vixen Skrevet 7. mars 2006 #431 Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hm... :klø: Kan vi bare la de sitte der oppe på gjesterommet alene som noen Endret 7. mars 2006 av vixen
marta Skrevet 7. mars 2006 #432 Skrevet 7. mars 2006 -"Ja. Jeg tror jeg kan si til Liv at oppdrag utført. Tror ikke det skal bli noe mere trøbbel fra de to. " -"Noen har vert der og denne noen har gjort et eller annet der oppe på rommet slik at de ikke lenger gidder å krangle." -"Make love, not war, but make love LIKE war mumlet de noe om... jøje meg!"
Cata Skrevet 7. mars 2006 #433 Skrevet 7. mars 2006 Ok, la oss nå samle oss og være rasjonelle her *leker Sherlock Holmes* Vi har: to svigers som ennå er på rommet sitt ett korsett som har funnet veien tilbake til sviger, men som var i poolen og havnet i hagen en forsvunnet poolboy ett tettet hull i hekken en nyanlagt tennisbane en ditto hage (av erotisk art)
vixen Skrevet 7. mars 2006 #434 Skrevet 7. mars 2006 vi har også en poolmann, et nyfødt engleorkester og et ferdigrenset basseng...
Cata Skrevet 7. mars 2006 #435 Skrevet 7. mars 2006 Følgende spørsmål gjenstår: hvordan havnet korsettet i poolen ? hvem laget hullet i hekken? hvor er poolboyen? er det noen sammenheng mellom hull i hekker, korsett i poolen og forsvunne poolboyer? ....og hvem anla egentlig den hagen? *tar seg en bamsemums og tenker dypt*
vixen Skrevet 7. mars 2006 #436 Skrevet 7. mars 2006 Punkt 5 var vel egentlig et bjørnsdattergartnerprosjekt, vel?
marta Skrevet 7. mars 2006 #438 Skrevet 7. mars 2006 Men var det egentlig bjørnsdatter som annla den hagen?? *bla seg tilbake til den siden der den erotiske hagen ble først omtalt* Og hvem er det som ler oppom meg???
Cata Skrevet 7. mars 2006 #439 Skrevet 7. mars 2006 Punkt 5 var vel egentlig et bjørnsdattergartnerprosjekt, vel? ← Mnjææææi... :klø: *tenker etter* tennisbanen var et Bjørnsdattergartneranleggsprosjekt, men jeg tror hagen bare var der - da poolmannen kom?
Cata Skrevet 7. mars 2006 #440 Skrevet 7. mars 2006 *setter seg mistrøstig ned ett øyeblikk, med hodet i hendene* Kan noen sende en pandalakris - jeg er forvirret?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå