Advocadomama Skrevet 3. oktober #381 Skrevet 3. oktober -Pusheen- skrev (2 timer siden): Du kan sikkert ha rett, har ikke fulgt så mye med på hva hun spiser egentlig😄 Ene dagen med fermenterte egg i eddikk lake 🙊
-Pusheen- Skrevet 3. oktober #382 Skrevet 3. oktober Advocadomama skrev (3 minutter siden): Ene dagen med fermenterte egg i eddikk lake 🙊 😬😬
Haugenjenta Skrevet 3. oktober #383 Skrevet 3. oktober Når man begynner å gå på hva folk spiser og stiller spørsmålstegn ved det, da vet man at man har lite annet å pirke på 🫠 Alle land har sine særegenheter, og hvert et menneske har nok noe andre rynker på nesa av. 5 6
Meg.no Skrevet 4. oktober #384 Skrevet 4. oktober Advocadomama skrev (På 2.10.2026 den 21.35): Spiser de bare spesiell mat på Island?.. De færreste matvarene overrasket meg da jeg var der. Heller kjedelig, fordi utvalget er ganske begrenset (og dyrt, mye må tross alt importeres til en øy langt ute i Atlanteren). Kristjana velger nok bevisst å vise fram matvarene som skaper mest oppsikt, fordi det gir større engasjement og inntjeningspotensial. 1
Anne198 Skrevet onsdag kl. 22:57 #385 Skrevet onsdag kl. 22:57 Var det ikke hun som var NULL SKJERMTID? Nå vises det både musikk videoer på TV og underholdning på telefon underholdning hår-ordning 2 1
-Pusheen- Skrevet torsdag kl. 07:38 #386 Skrevet torsdag kl. 07:38 Anne198 skrev (8 timer siden): Var det ikke hun som var NULL SKJERMTID? Nå vises det både musikk videoer på TV og underholdning på telefon underholdning hår-ordning Noen ganger møter man seg sjøl i døra som prinsippfast forelder. Er ikke uvanlig at man ombestemmer seg litt når hverdagen skjer. 2 3
Anne198 Skrevet torsdag kl. 11:08 #387 Skrevet torsdag kl. 11:08 -Pusheen- skrev (3 timer siden): Noen ganger møter man seg sjøl i døra som prinsippfast forelder. Er ikke uvanlig at man ombestemmer seg litt når hverdagen skjer. Den er forsåvidt grei. Men ikke rante ut hun dama med barnevogn på trikken som lar ungen se på tlf, men du selv drar hjem og setter opp telefonen for å ordne håret på din egen. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå