Advocadomama Skrevet 6. juli #321 Skrevet 6. juli Prøvde og kvele meg?, hun skriver jo ikke at hun var med på flørtinga igår. Hun skriver bare han ble brutal mot henne.. jiiises 1
-Pusheen- Skrevet 7. juli #324 Skrevet 7. juli Granneman82 skrev (26 minutter siden): For ordens skyld, jeg hørte på alt ho sa i videoen før disse to snappene. Hva handlet det om? Siden hun sier seg forsøkt kvalt?
J.. Skrevet 7. juli #325 Skrevet 7. juli Granneman82 skrev (1 time siden): (Screenshots fra Kristjana på Snapchat) Altså, skjønner at det var ubehagelig, og ja alle influensere bruker clickbait, men her synes jeg ho går LANGT over grensa! Ho ble alldeles ikke forsøkt kvelt! Direkte motbydelig å bruke vold som clickbait🤢🤢🤬🤬 Hun sa jo at han tok henne rundt halsen og dro henne i håret,dette er faktisk ikke grei eller normal oppførsel.. Forøvrig er det alltid lov å ombestemme seg under en flørt. 1
Advocadomama Skrevet 7. juli #326 Skrevet 7. juli J.. skrev (10 timer siden): Hun sa jo at han tok henne rundt halsen og dro henne i håret,dette er faktisk ikke grei eller normal oppførsel.. Forøvrig er det alltid lov å ombestemme seg under en flørt. Da må man faktisk vise og si stopp… 2
MzMe Skrevet onsdag kl. 14:13 #327 Skrevet onsdag kl. 14:13 Advocadomama skrev (17 timer siden): Da må man faktisk vise og si stopp… Han innrømte selv etterpå at han hadde gått for langt, og ba om unnskyldning. 1
J.. Skrevet onsdag kl. 14:55 #328 Skrevet onsdag kl. 14:55 Advocadomama skrev (18 timer siden): Da må man faktisk vise og si stopp… ....eller man kan la være å prøve å kvele folk? Legg skylden der den hører hjemme. 2 2
Mei88 Skrevet onsdag kl. 15:02 #329 Skrevet onsdag kl. 15:02 J.. skrev (6 minutter siden): ....eller man kan la være å prøve å kvele folk? Legg skylden der den hører hjemme. Det jeg hørte når hun fortalte hadde han armene rundt ho, ikke noe kvelning, med mindre hun regner armer rundt som kvelning da. 1
Anne198 Skrevet søndag kl. 10:42 #330 Skrevet søndag kl. 10:42 Har dere villet truget dere inn på en buss, stappfull av folk, mest sannsynlig berusede fotball supportere etter VM kamp, med en barnevogn? 3
baremeg Skrevet søndag kl. 12:56 #331 Skrevet søndag kl. 12:56 Anne198 skrev (2 timer siden): Har dere villet truget dere inn på en buss, stappfull av folk, mest sannsynlig berusede fotball supportere etter VM kamp, med en barnevogn? Det er ihvertfall ikke noe å lage «storytime» av for det burde hun regne med når Norge spiller kamp på en lørdag. Jeg hadde nok heller sponset på meg en taxi hvis jeg absolutt skulle dratt ut ungen min midt på natta. Hva hadde hun regnet med liksom? 6 2
Isola2 Skrevet søndag kl. 15:00 #332 Skrevet søndag kl. 15:00 Anne198 skrev (4 timer siden): Har dere villet truget dere inn på en buss, stappfull av folk, mest sannsynlig berusede fotball supportere etter VM kamp, med en barnevogn? Nope. En merkelig fyr og hun lager storytime..kjipt ja, men hundrevis av fulle mennesker på en buss, hva forventer hun?! 6 1
Tears in heaven Skrevet søndag kl. 15:21 #333 Skrevet søndag kl. 15:21 Anne198 skrev (4 timer siden): Har dere villet truget dere inn på en buss, stappfull av folk, mest sannsynlig berusede fotball supportere etter VM kamp, med en barnevogn? Ville aldri tatt et så lite barn med meg ut på natta og hvertfall ikke under VM.Hun skylder på fulle folk men hun tok avgjørelsen om å ta buss.Tenker også en taxi hadde vært smartere. Der satte hun seg selv i et dårlig lys. 4 4
Love2017juni Skrevet søndag kl. 15:35 #334 Skrevet søndag kl. 15:35 Jeg hadde aldri i livet tatt med meg barn eller barnevogn på en nattbuss uansett når🫣 Synes normalt sett hun gjør en fin figur som mor, men her bomma hun.. 5 2
Mot88 Skrevet søndag kl. 16:06 #335 Skrevet søndag kl. 16:06 Hva forventer man egentlig når man drar ut et lite barn i barnevogn samme natta som Norge har tapt VM kamp?! Ho var jo ute selv under kampen mot Brasil, og så jo tilstandene når ho skulle hjem da🙄 Dessuten har man ikke automatisk krav på plass på bussen selv om man kommer med barnevogn, er det fullt så er det fullt… I det ene øyeblikket griner ho på snap fordi ho er så sliten, men dama er jo ALDRI i ro! Vi var flere med små barn som måtte sitte hjemme og se kampen i går, sånn er livet… Ho er helt desperat etter at det skal skje noe hver eneste dag, det er helt krise hvis ho er uten planer…. Skjønner godt at ho er sliten! 5 4
Mei88 Skrevet søndag kl. 20:31 #336 Skrevet søndag kl. 20:31 Mot88 skrev (4 timer siden): Hva forventer man egentlig når man drar ut et lite barn i barnevogn samme natta som Norge har tapt VM kamp?! Ho var jo ute selv under kampen mot Brasil, og så jo tilstandene når ho skulle hjem da🙄 Dessuten har man ikke automatisk krav på plass på bussen selv om man kommer med barnevogn, er det fullt så er det fullt… I det ene øyeblikket griner ho på snap fordi ho er så sliten, men dama er jo ALDRI i ro! Vi var flere med små barn som måtte sitte hjemme og se kampen i går, sånn er livet… Ho er helt desperat etter at det skal skje noe hver eneste dag, det er helt krise hvis ho er uten planer…. Skjønner godt at ho er sliten! Hun hadde nok hatt godt av å kutte amming å begynne på medisiner for adhd igjen, så kanskje ting hadde roet seg 2
Granneman82 Skrevet i går, 04:59 #337 Skrevet i går, 04:59 (endret) Mei88 skrev (8 timer siden): Hun hadde nok hatt godt av å kutte amming å begynne på medisiner for adhd igjen, så kanskje ting hadde roet seg Absolutt! Greit nok at det er flott å amme lengst mulig pga bla. helsemessige fordeler for ungen, men akkurat i dette tilfellet hadde det nok vært best for både mor og barn at ho begynte på medisiner igjen😊😊 Endret i går, 05:00 av Granneman82 Tastefeil 1
hjärterdam Skrevet i går, 07:56 #338 Skrevet i går, 07:56 Tears in heaven skrev (16 timer siden): Ville aldri tatt et så lite barn med meg ut på natta og hvertfall ikke under VM.Hun skylder på fulle folk men hun tok avgjørelsen om å ta buss.Tenker også en taxi hadde vært smartere. Der satte hun seg selv i et dårlig lys. Reagerte også på denne. Hun sier det er mange som tar buss med vogn i rushtrafikken, og sammenligner altså nattbussen med dette. Det er vel svært sjelden så mange berusede på buss i rushen, var iallefall ikke det da jeg bodde i Oslo. I tillegg skjønner jeg ikke hvorfor de ikke ble hos venninnen når man må reise hjem sammen med alle de som har vært ute på byen. Tidligere på kvelden viser hun tre barn som sover, om hun da sov på sofaen der og så reiste de hjem på formiddag søndag tenker jeg det måtte vært enklere for dem alle. 4 3
Tears in heaven Skrevet i går, 08:29 #339 Skrevet i går, 08:29 hjärterdam skrev (31 minutter siden): Reagerte også på denne. Hun sier det er mange som tar buss med vogn i rushtrafikken, og sammenligner altså nattbussen med dette. Det er vel svært sjelden så mange berusede på buss i rushen, var iallefall ikke det da jeg bodde i Oslo. I tillegg skjønner jeg ikke hvorfor de ikke ble hos venninnen når man må reise hjem sammen med alle de som har vært ute på byen. Tidligere på kvelden viser hun tre barn som sover, om hun da sov på sofaen der og så reiste de hjem på formiddag søndag tenker jeg det måtte vært enklere for dem alle. Ja jeg regna med hun skulle overnatte til venninnen,så ble mild sagt sjokka av tankegangen hennes. 3 2
hjärterdam Skrevet i går, 09:05 #340 Skrevet i går, 09:05 Tears in heaven skrev (34 minutter siden): Ja jeg regna med hun skulle overnatte til venninnen,så ble mild sagt sjokka av tankegangen hennes. Ikke sant, mener hun til og med teksta "sleep over med tre barn under to år" eller noe i den duren. Hadde nok vært bedre for både henne og minien om hun ble til dagen etter. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå