Anelyy Skrevet 11. mai #281 Skrevet 11. mai Men samtidig sitter hun å vurdere å kjøpe hus/leilighet på Zanzibar. 1
Mei88 Skrevet 11. mai #282 Skrevet 11. mai Anelyy skrev (1 time siden): Men samtidig sitter hun å vurdere å kjøpe hus/leilighet på Zanzibar. Hun vurderte det før dette skjedde og har ikke snakket om det siden. Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke skrur på "iverksett knappen" med en gang i stedefor å håpe på at alt er en bug
Jeppjeppjeppjepp Skrevet 11. mai #283 Skrevet 11. mai Når blir det arrangert fakkeltog for influensere som må finne seg en vanlig jobb? 3 1
Manana321 Skrevet 11. mai #284 Skrevet 11. mai Jeg tror dette er den eneste influenser jeg tenker synd i.. 😪 1 1
Mei88 Skrevet 11. mai #285 Skrevet 11. mai Manana321 skrev (1 time siden): Jeg tror dette er den eneste influenser jeg tenker synd i.. 😪 Fordi hun har valgt å satse på en app som har i vilkårene sine at de kan stoppe betaling på dagen? 2
Manana321 Skrevet 11. mai #286 Skrevet 11. mai Mei88 skrev (1 minutt siden): Fordi hun har valgt å satse på en app som har i vilkårene sine at de kan stoppe betaling på dagen? Nei, fordi hun står alene i det og er alenemamma i tillegg. Ingen andre jeg tenker synd i. Det var sikkert ikke så lurt å satse alt på snap, men samtidig så har hun ingen å lene seg på nå, noe jeg syns er veldig trist for hennes del. 2
Mei88 Skrevet 11. mai #287 Skrevet 11. mai Manana321 skrev (1 minutt siden): Nei, fordi hun står alene i det og er alenemamma i tillegg. Ingen andre jeg tenker synd i. Det var sikkert ikke så lurt å satse alt på snap, men samtidig så har hun ingen å lene seg på nå, noe jeg syns er veldig trist for hennes del. Selvfølgelig er det dumt for henne, men hun har jo drit seg litt ut med å satse bare på snap + brukt opp sparepengene 2 1
Granneman82 Skrevet 12. mai #289 Skrevet 12. mai Manana321 skrev (7 timer siden): Nei, fordi hun står alene i det og er alenemamma i tillegg. Ingen andre jeg tenker synd i. Det var sikkert ikke så lurt å satse alt på snap, men samtidig så har hun ingen å lene seg på nå, noe jeg syns er veldig trist for hennes del. Er overhodet ikke noe mer synd på ho enn andre, dessuten har ho jo jobben i den islandske kirken å gå tilbake til når dattera begynner i barnehagen 😊😊 4
BeeKind Skrevet fredag kl. 18:24 #290 Skrevet fredag kl. 18:24 Men jeg skjønner ikke helt hvordan det å ikke få lønn i 1 dag kan styrte hele økonomien? Eller 1 uke for den saks skyld. Lever influenserne så til de grader fra hånd til munn? De fleste får ikke utbetalt lønn daglig. Mulig jeg er dum her nå altså, men skjønner ikke helt 3 2
Strikkemamsen Skrevet fredag kl. 18:26 #291 Skrevet fredag kl. 18:26 Burde spare og kjøpe seg noe større enn å eie noe i utlandet 1
Mei88 Skrevet fredag kl. 18:29 #292 Skrevet fredag kl. 18:29 BeeKind skrev (4 minutter siden): Men jeg skjønner ikke helt hvordan det å ikke få lønn i 1 dag kan styrte hele økonomien? Eller 1 uke for den saks skyld. Lever influenserne så til de grader fra hånd til munn? De fleste får ikke utbetalt lønn daglig. Mulig jeg er dum her nå altså, men skjønner ikke helt De frykter jo at de ikke kom til å få lønn fra snap de kunne leve av i det hele tatt..
BeeKind Skrevet fredag kl. 21:23 #293 Skrevet fredag kl. 21:23 Mei88 skrev (2 timer siden): De frykter jo at de ikke kom til å få lønn fra snap de kunne leve av i det hele tatt.. ja det gir mening!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå