Anelyy Skrevet 11. mai #281 Skrevet 11. mai Men samtidig sitter hun å vurdere å kjøpe hus/leilighet på Zanzibar. 2
Mei88 Skrevet 11. mai #282 Skrevet 11. mai Anelyy skrev (1 time siden): Men samtidig sitter hun å vurdere å kjøpe hus/leilighet på Zanzibar. Hun vurderte det før dette skjedde og har ikke snakket om det siden. Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke skrur på "iverksett knappen" med en gang i stedefor å håpe på at alt er en bug
Jeppjeppjeppjepp Skrevet 11. mai #283 Skrevet 11. mai Når blir det arrangert fakkeltog for influensere som må finne seg en vanlig jobb? 3 1
Manana321 Skrevet 11. mai #284 Skrevet 11. mai Jeg tror dette er den eneste influenser jeg tenker synd i.. 😪 1 1
Mei88 Skrevet 11. mai #285 Skrevet 11. mai Manana321 skrev (1 time siden): Jeg tror dette er den eneste influenser jeg tenker synd i.. 😪 Fordi hun har valgt å satse på en app som har i vilkårene sine at de kan stoppe betaling på dagen? 2
Manana321 Skrevet 11. mai #286 Skrevet 11. mai Mei88 skrev (1 minutt siden): Fordi hun har valgt å satse på en app som har i vilkårene sine at de kan stoppe betaling på dagen? Nei, fordi hun står alene i det og er alenemamma i tillegg. Ingen andre jeg tenker synd i. Det var sikkert ikke så lurt å satse alt på snap, men samtidig så har hun ingen å lene seg på nå, noe jeg syns er veldig trist for hennes del. 2
Mei88 Skrevet 11. mai #287 Skrevet 11. mai Manana321 skrev (1 minutt siden): Nei, fordi hun står alene i det og er alenemamma i tillegg. Ingen andre jeg tenker synd i. Det var sikkert ikke så lurt å satse alt på snap, men samtidig så har hun ingen å lene seg på nå, noe jeg syns er veldig trist for hennes del. Selvfølgelig er det dumt for henne, men hun har jo drit seg litt ut med å satse bare på snap + brukt opp sparepengene 2 1
Granneman82 Skrevet 12. mai #289 Skrevet 12. mai Manana321 skrev (7 timer siden): Nei, fordi hun står alene i det og er alenemamma i tillegg. Ingen andre jeg tenker synd i. Det var sikkert ikke så lurt å satse alt på snap, men samtidig så har hun ingen å lene seg på nå, noe jeg syns er veldig trist for hennes del. Er overhodet ikke noe mer synd på ho enn andre, dessuten har ho jo jobben i den islandske kirken å gå tilbake til når dattera begynner i barnehagen 😊😊 5
BeeKind Skrevet 15. mai #290 Skrevet 15. mai Men jeg skjønner ikke helt hvordan det å ikke få lønn i 1 dag kan styrte hele økonomien? Eller 1 uke for den saks skyld. Lever influenserne så til de grader fra hånd til munn? De fleste får ikke utbetalt lønn daglig. Mulig jeg er dum her nå altså, men skjønner ikke helt 4 2
Strikkemamsen Skrevet 15. mai #291 Skrevet 15. mai Burde spare og kjøpe seg noe større enn å eie noe i utlandet 1
Mei88 Skrevet 15. mai #292 Skrevet 15. mai BeeKind skrev (4 minutter siden): Men jeg skjønner ikke helt hvordan det å ikke få lønn i 1 dag kan styrte hele økonomien? Eller 1 uke for den saks skyld. Lever influenserne så til de grader fra hånd til munn? De fleste får ikke utbetalt lønn daglig. Mulig jeg er dum her nå altså, men skjønner ikke helt De frykter jo at de ikke kom til å få lønn fra snap de kunne leve av i det hele tatt..
BeeKind Skrevet 15. mai #293 Skrevet 15. mai Mei88 skrev (2 timer siden): De frykter jo at de ikke kom til å få lønn fra snap de kunne leve av i det hele tatt.. ja det gir mening!
Nepped Skrevet 24. mai #294 Skrevet 24. mai Herregud jeg er glad jeg ikke vet hvilke sexleketøy min mor har kjøpt seg 🤯🤯🤯 3 1
Stassie Skrevet 24. mai #295 Skrevet 24. mai (endret) Nepped skrev (23 timer siden): Herregud jeg er glad jeg ikke vet hvilke sexleketøy min mor har kjøpt seg 🤯🤯🤯 Lurer på om hun har de med på ferien med faren sin😂 Endret 25. mai av Stassie 1
Advocadomama Skrevet fredag kl. 07:00 #296 Skrevet fredag kl. 07:00 Hva mener dere i forhold til å dele alt om sex og samliv som hun gjør ? Fra å poste snap om barnet til å legge ut om sex leketøy..
J.. Skrevet fredag kl. 18:16 #297 Skrevet fredag kl. 18:16 Advocadomama skrev (11 timer siden): Hva mener dere i forhold til å dele alt om sex og samliv som hun gjør ? Fra å poste snap om barnet til å legge ut om sex leketøy.. Tenker ingen er "bare" mamma eller eller generelt er helt 1 dimensjonal,derfor har flere sider i innholdet sitt.. Mammaer har forøvrig også en seksualitet,er liksom oppskriften på å få barn.. 1 1
mereo Skrevet søndag kl. 10:00 #298 Skrevet søndag kl. 10:00 J.. skrev (På 5.6.2026 den 20.16): Tenker ingen er "bare" mamma eller eller generelt er helt 1 dimensjonal,derfor har flere sider i innholdet sitt.. Mammaer har forøvrig også en seksualitet,er liksom oppskriften på å få barn.. Men de fleste mammaer legger ikke ut noe om det til hvermannsens opplysning. 2 3
MzMe Skrevet søndag kl. 11:19 #299 Skrevet søndag kl. 11:19 mereo skrev (1 time siden): Men de fleste mammaer legger ikke ut noe om det til hvermannsens opplysning. Selv om det ikke er rett/normalt for dere, er det sikkert det for henne ☺️
mereo Skrevet 23 timer siden #300 Skrevet 23 timer siden MzMe skrev (På 7.6.2026 den 13.19): Selv om det ikke er rett/normalt for dere, er det sikkert det for henne ☺️ Kjenner du mange som ikke er influensere og tjener penger på det, som legger ut info om sexleketøyene sine? 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå