iss Skrevet 4. april 2006 #341 Del Skrevet 4. april 2006 :troset: Nå ble jeg lei meg på din vegne.. Livet er utrolig skjørt, og det er i sånne stunder man blir minnet på det.. til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 4. april 2006 Forfatter #342 Del Skrevet 4. april 2006 Takk! Ja man glemmer ganske fort sånne ting i grunnen. Livet går videre, men når jevnaldrende kommer bort på denne måten blir man igjen mint på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 6. april 2006 Forfatter #343 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) I dag har jeg vert på minnestund. :cry: Er ikke så mye å si om det igrunnen annet en at det hele er ufattelig. utenkelig at han er borte. Jeg er takknemlig for livet! Jeg blir igjen mint på uttrykket Carpe Diem. GRIP DAGEN MENS DU HAR DEN! Nyt hver dag og gled deg over de små tingene og ikke vent på de store! Endret 6. april 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2006 #344 Del Skrevet 7. april 2006 *dytte opp fra side 2* Minnestund er vondt og godt på en gang!! Gir deg en jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. april 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 7. april 2006 Ja det er det! Uff! *riste litt av seg* Men nå er det påske! Det blir jo kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2006 #346 Del Skrevet 7. april 2006 Deilig!! Har du påskeferie eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 8. april 2006 Forfatter #347 Del Skrevet 8. april 2006 Ja jeg har påskeferie! (student) I kveld skal jeg i 40 års selskap/fest/lag Hvor ble det av alle 30 års dagene??? Hva gir man til en 40 åring som "bare" er faren til veninnen til datteren min. Med andre ord ikke slekt eller veldig nær venn.. Men jøss vi kommer over ens!!! som forelder altså! I forhold til hva mine og deres barn får lov til så er vi helt på bølgelengde, nesten. Og med tanke på at desse to prinsessene ser ut til å henge sammen en del i årene som kommer er jo det en stor fordel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. april 2006 #348 Del Skrevet 8. april 2006 :klø: Det var en nøtt ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 8. april 2006 Forfatter #349 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg tror jeg går for en flaske wiskey eller cognac... Kommer ikke på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 8. april 2006 Forfatter #350 Del Skrevet 8. april 2006 Det ble en flaske wiskey... Så langt strekker min fantasi seg. Da må jeg nesten begynne å tebke på antrekket for i kveld... Det var jo også et problem..(som vanlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #351 Del Skrevet 4. mai 2006 HUH! Lenge siden denne har blitt oppdattert. Påsken er over og eksamen står for døren. :s Det blit nok ikke tid til så mye KG og andre tidsfordrivende ting og tang fremover. Har så smått begynt å planlegge ferien. Første del er i boks. Hente tantebarna opp til meg Det blir skøy for liten og for stor. Så har jeg litt lyst til Hunderfossen en liten tur for lille prinsesse sin del. Det ligger i passe ferieavstand. Ikke for langt og ikke for kort. Vet bare ikke akkurat nøyaktig når jeg vil dra, men det tar vi veldig ofte på sparket. Plutselig så bare drar vi :D hehe.. det er slik jeg liker å planlegge. Ikke ha alt spikret og bestemt i lang tid i forveien. Ferie er ferie og da skal det slappes av for alle penga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #352 Del Skrevet 15. mai 2006 Det er godt å være kvinne: 1. Vi kom av Titanic først. I alle fall skulle vi og våre barn det, i følge alle regler.... 2. Vi kan skremme mannlige sjefer med mystiske gynekologiske problemunnskyldninger. 3. Taxier stopper for oss. 4. Vi ser ikke ut som frosker i en mixer når vi danser.... 5. Vi behøver ikke prompe for å underholde oss selv.... 6. Om vi glemmer å barbere oss, er det ingen som behøver å vite det. 7. Vi kan gratulere vår kollega uten å noen gang ta henne på rompa. 8. Vi behøver aldri grave i lommene for å forsikre oss om at "alt" er der... 9. Vi har evnen til å kunne kle oss selv. 10. Vi kan prate med det motsatte kjønn uten å være nødt til å forestille oss dem nakne. 11. Om vi gifter oss med noen som er 20 år yngre, så er vi i alle fall oppmerksomme på at vi oppfattes som idioter. 12. Vi kommer aldri til å angre på at vi tok hull i ørene. 13. Det ER stunder da sjokolade virkelig kan løse alle problemer. 14. Vi kan kommentere om hvor utrolig dumme menn er, uten problem, i deres nærvær - de hører jo ikke allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. mai 2006 #353 Del Skrevet 15. mai 2006 Hehehe.. Ferdig med eksamene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #354 Del Skrevet 15. mai 2006 På langt nær. har to stk den 2. og 9. juni... men SÅÅÅÅÅ er det SOMMERFERIE!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #355 Del Skrevet 28. juli 2006 Jaja.. neinei.. ikke mange som har savnet meg i dagboken vertfall...jaja... jeg skal nok ta gjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. juli 2006 #356 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Når jeg så boken din nå, kom jeg på at det var lenge siden jeg hadde sett tittelen. Den er så morsom syns jeg Endret 29. juli 2006 av baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. juli 2006 #357 Del Skrevet 28. juli 2006 Skriver under baby-e jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. juli 2006 #358 Del Skrevet 28. juli 2006 Martaaaaaaaaa!! Hvor har du vært?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #359 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg har vert på ferie og hatt internett-trøbbel og vert på ferie igjen.. Det var jammen det varmt i Oslo! Nå er jeg tilbake i mer ustabile verforhold. Baby-e: Hva er tittelken? Har jeg vert så lenge borte at jeg har glemt ut noe her??? (hjelp!!) Lever englene ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå