marta Skrevet 1. april 2006 Forfatter #321 Del Skrevet 1. april 2006 Ja er ikke jeg heldig vel? Ble jo helt rørt da jeg så den. Og SOM hun gledde seg til å vise meg den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. april 2006 #322 Del Skrevet 2. april 2006 Nåååh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 2. april 2006 Forfatter #323 Del Skrevet 2. april 2006 ÅÅåååå!! .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 3. april 2006 Forfatter #324 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Jeg har fått gjen på skatten, jeg har fått gjen på skatten, jeg har fått gjen på skatten, jeg har fått gjen på skatten :danse: Endret 3. april 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. april 2006 #325 Del Skrevet 3. april 2006 Krone!! Søte jenta di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 3. april 2006 Forfatter #326 Del Skrevet 3. april 2006 Ja hun er det!!! Jeg var kjempeheldig som fikk akkurat henne Hun er søt , altså! Helt objektivt sett selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 3. april 2006 Forfatter #327 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Fan i helvete! Livet er skjørt! I dag har jeg mista en gammel skolekamerat i fjellet. Så unødvendig! Endret 3. april 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 3. april 2006 Forfatter #328 Del Skrevet 3. april 2006 SÅ JÆVLA UNØDVENDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. april 2006 #329 Del Skrevet 3. april 2006 Uff da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 3. april 2006 Forfatter #330 Del Skrevet 3. april 2006 Ja. Fy F så fort det skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. april 2006 #331 Del Skrevet 4. april 2006 Livet er skjørt ja! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 4. april 2006 Forfatter #332 Del Skrevet 4. april 2006 Burde vel egentlig å gå inn og redigere alle de stygge ordene jeg hev ut av meg... Men uff!!! Den ene dagen står du og prater med en lys levende venn. Ung sprek og framtidsrettet. Neste dagen er han ikke her lenger. Som ved et fingerknips. Jeg er litt lei meg i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. april 2006 #333 Del Skrevet 4. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 4. april 2006 Forfatter #334 Del Skrevet 4. april 2006 Neimen er du her på denne tiden av døgnet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. april 2006 #335 Del Skrevet 4. april 2006 Hehe.. Ja, er det tenk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. april 2006 #336 Del Skrevet 4. april 2006 Har tenkt masse på deg i dag Marta! Håper det grå greit med deg. Det er veldig lov å skrive stygge ord. Og livet er unødvendig urettferdig og unge dødsfall er utrolig unødvendig!! Også ville jeg bare si at jeg følger med deg, selv om jeg ikke skriver masse her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 4. april 2006 Forfatter #337 Del Skrevet 4. april 2006 Tror jeg skal begynne å skrive litt mere sånne dagbokting her for til nå har det blitt mer en samtale mellom meg og *MissA*.. Magnhild: Jeg må nok innrømme at jeg sniker meg innom dagboken din også innimellom for din søster og du har lært meg masse om å sette pris på livet og de små tingene i hverdagen. I går fikk jeg desverre oppleve det på nært hold. Hvor fort ting snur og ting man tar som en selvfølge ikke er der lenger. Nå skal jeg hente solstrålen min i barnehagen. Jeg lovte å komme litt tidligere å hente henne i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 4. april 2006 Forfatter #338 Del Skrevet 4. april 2006 Hehe.. Ja, er det tenk ← Det er bra Nå skal jeg hente lille prinsesse vilikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. april 2006 #339 Del Skrevet 4. april 2006 Nå skal jeg hente lille prinsesse vilikke. ← Har du en prinsesse vilikke?? Jeg har en prins nehei! Er de ikke søte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 4. april 2006 Forfatter #340 Del Skrevet 4. april 2006 JOHO!!! de er så søte atte!!! Og tidenes tolmodighetsprøve til tider. Hva skulle jeg gjort uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå