Gå til innhold

Sitter her på trappa og venter på a Marta..

marta

Anbefalte innlegg

Ja er ikke jeg heldig vel?

Ble jo helt rørt da jeg så den. Og SOM hun gledde seg til å vise meg den! :hjertesmil::hjertesmil::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danse::danse::briller2::briller2::sjarmor: Jeg har fått gjen på skatten, jeg har fått gjen på skatten, jeg har fått gjen på skatten, jeg har fått gjen på skatten :danse: :danse: :danse: Endret av marta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er det!!!

Jeg var kjempeheldig som fikk akkurat henne :ler:

Hun er søt , altså! Helt objektivt sett selvfølgelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine:

:grine:

:sur:

Fan i helvete! :frustrert:

Livet er skjørt!

I dag har jeg mista en gammel skolekamerat i fjellet. Så unødvendig! :grine:

Endret av marta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel egentlig å gå inn og redigere alle de stygge ordene jeg hev ut av meg... Men uff!!! Den ene dagen står du og prater med en lys levende venn. Ung sprek og framtidsrettet. Neste dagen er han ikke her lenger. Som ved et fingerknips.

:grine::grine:

Jeg er litt lei meg i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt masse på deg i dag Marta! Håper det grå greit med deg. Det er veldig lov å skrive stygge ord. Og livet er unødvendig urettferdig og unge dødsfall er utrolig unødvendig!!

Også ville jeg bare si at jeg følger med deg, selv om jeg ikke skriver masse her inne... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skal begynne å skrive litt mere sånne dagbokting her for til nå har det blitt mer en samtale mellom meg og *MissA*.. :ler:

Magnhild: Jeg må nok innrømme at jeg sniker meg innom dagboken din også innimellom for din søster og du har lært meg masse om å sette pris på livet og de små tingene i hverdagen. I går fikk jeg desverre oppleve det på nært hold. Hvor fort ting snur og ting man tar som en selvfølge ikke er der lenger.

Nå skal jeg hente solstrålen min i barnehagen. Jeg lovte å komme litt tidligere å hente henne i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg hente lille prinsesse vilikke. :ler:

Har du en prinsesse vilikke??

Jeg har en prins nehei!

Er de ikke søte!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOHO!!! de er så søte atte!!! Og tidenes tolmodighetsprøve til tider. :ler: Hva skulle jeg gjort uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...