Gå til innhold

Sitter her på trappa og venter på a Marta..

marta

Anbefalte innlegg

En ny dag, nyye muligheter. Må vaske bort noen klær jeg skal ha med meg i helgen+ rydde og ordne leiligheten før jeg drar. Det er mye kjekkere å komme hjem til et rent og ryddig hus og rene sengklær. Nestem så jeg gleder meg mere til å komme hjem en å reise bort :ler: Nei det gjør jeg ikke. Skal bli godt å lufte hodet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått melding! Tra la lalalala. :danse:

Det gjorde bare dagen min helt suveren! Aahhhh.. :sove::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sklir inn på sokkelesten og tar en liten piruett før jeg setter meg fremfor maskinen*

:danse::danse::danse: *dans, dans, dans opp på bordet*

Måtte bare

*Røyser seg fra stolen og lister seg ut og inn til sengen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så søt du er :)

SMS-flørting på gang eller? Spennende... Det er så utrolig deilig med sånn forelskelses-rus som det virker du er i nå. Nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeyeye!!!:danse:

Jeg har noe på gang tror jeg :sjenert:

Herlig følelse. Lenge siden sist jeg oppførte meg som en nyforelsket fjortis :grine2: :hoppe::hjerte:

Hehe...men jeg er ikke nyforelsket, da..bare betatt....sukk...veldig betatt... :sjenert::mrgreen:

MEN NÅ REISER JEG BORT NOEN DAGER.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Nå er vi tilbake. Tok med oss litt influensa på veg hjem :tristbla:

Og det snør store sponflak!!! :)

Oppdatterer senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Lever ikke noe spennende liv fortiden. Er hjemme med sykt barn...vel..sykt og sykt fru blom.. hun var dte vertfall, men det er godt å bare vere hjemme og kose seg litt på impuls også av og til :-D

Sms flørten kommer ikke hjem før om et par uker så der står det litt på stedet hvil (måte på hvor mange "hvordan har du det" meldinger en kan sende) Tror faktisk dette kan gå bra :kgblunk:

I morgen skal jeg på skolen gjen. Gjett om jeg gleder meg til dette semesterets slutt!! Tror nok jeg tok noen LITT ulure fagvalg dette året, men jeg skal vel få halt meg i land. :blunke: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det ble jo lenge til den oppdattering kom...

I dag har jeg vert hjemme med lille (djevel)engel :hjerte::hjerte: Jeg elsker henne. Hun får frem det beste i meg... OG det verste, men vi er gode venner :klem1:

Så har jeg tilbrakt veldig mye tid her på KG i kveld. Prøvde å sette rekord inne på ordleker, men det kom hele tiden noen og ødela.. Kanskje jeg skal prøve gjen nå?

Ikke så mye action som har skjedd i dag så det er ikke så mye å prate om. Skal på skolen i morgen, men føler meg lite motivert for tiden. Og jeg som lovet meg at dette semesteret skulle det full skjerping til!!! :redd: Jaja.. jeg ror meg vel i land denne gangen også, håper jeg.

Nå skal jeg kanskje sove litt..hehe..natteravn, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...