AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Del Skrevet 10. oktober Barnet mitt har ikke noe forhold til sin bio far, har ikke hatt de siste 3 år. Barnet mitt bor 50% hos min eks, barnets ex stefar, han behandler han som sin sønn å barnet kaller han for faren sin. Stefar krever flere ganger i uka at jeg vippser han for mat, noe jeg syns er helt absurd, han jobber fullt å har veldig lav husleie 5000kr måneden. Jeg jobber ca 30 % å hele lønnen min går til husleien på 12000 pluss strøm. Jeg lever ellers av barnetrygd og barnebidrag, noen som blir 8000kr i måneden, dette skal dekke mat, klær, mobil og tv regning, fritidsaktiviter mm. Er det jeg eller eksen min som er urimelig her? Anonymkode: acfc1...a06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #2 Del Skrevet 10. oktober Om han ikke har adoptert sønnen din burde han være hos deg. Anonymkode: 99c28...d6c 18 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #3 Del Skrevet 10. oktober Du er urimelig. Anonymkode: 2c095...07d 16 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #4 Del Skrevet 10. oktober Er min eks og barnet selv som ville ha den 50/50 ordningen, en ting om jeg spurte han om han kunne ha barnet mitt pga jeg skulle reise vekk eller noe, da hadde det vert mer naturlig for meg å vippse for mat ol. Anonymkode: acfc1...a06 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #5 Del Skrevet 10. oktober Mye rart man skal høre. Hvis du ikke vil dekke utgifter din eks har på ditt barn, ikke sitt barn, får du ha barnet hos deg hele tiden. Anonymkode: a4233...fc2 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #6 Del Skrevet 10. oktober Jeg kjenner ingen som har 50/50 ordning der den ene parten må vippse for mat den uken barnet er hos den andre forelderen. Anonymkode: acfc1...a06 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #7 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Barnet mitt har ikke noe forhold til sin bio far, har ikke hatt de siste 3 år. Barnet mitt bor 50% hos min eks, barnets ex stefar, han behandler han som sin sønn å barnet kaller han for faren sin. Stefar krever flere ganger i uka at jeg vippser han for mat, noe jeg syns er helt absurd, han jobber fullt å har veldig lav husleie 5000kr måneden. Jeg jobber ca 30 % å hele lønnen min går til husleien på 12000 pluss strøm. Jeg lever ellers av barnetrygd og barnebidrag, noen som blir 8000kr i måneden, dette skal dekke mat, klær, mobil og tv regning, fritidsaktiviter mm. Er det jeg eller eksen min som er urimelig her? Anonymkode: acfc1...a06 Det er høl i huet. Har hatt min ex stesønn flere år etter brudd. Og aldri bedt om penger for det. Mora sendte med litt mat av og til når hun visste jeg var blakk. Jeg var god venn med mor, og faren ga delvis blaffen i samvær, noe som laget krøll for henne, så jeg sa send de til meg. Vi var jo så glade i hverandre Anonymkode: bc9cc...cbc 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #8 Del Skrevet 10. oktober Du mottar barnebidrag og har barnet 50 prosent? Og barnetrygd? Og likevel forlanger du at han som avlaster deg og gir barnet ditt noe helt unikt skal betale for ditt barn?!?! Du er faktisk meget heldig! Slutt å syte! Anonymkode: acd4a...2dd 26 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #9 Del Skrevet 10. oktober Så lenge dette ikke er hans biologiske barn, så er alt han gjør for barnet ditt en generøs bonus. Han gir barnet trygghet og gir deg mye frihet/fritid, så at du dekker de faktiske utgiftene til barnet må da være helt greit. Og hvorfor i alle dager jobber du bare 30% hvis du ikke er ufør eller på aap? Anonymkode: e5b28...d1b 21 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #10 Del Skrevet 10. oktober Så du har satt vekk ungen din på halvfòr, som en ponni? Du kan når som helst ta ungen vekk fra ham, så hvorfor i all verden skal han betale noe som helst? Anonymkode: c8f81...f32 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #11 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du mottar barnebidrag og har barnet 50 prosent? Og barnetrygd? Og likevel forlanger du at han som avlaster deg og gir barnet ditt noe helt unikt skal betale for ditt barn?!?! Du er faktisk meget heldig! Slutt å syte! Anonymkode: acd4a...2dd Eksstefar til barnet ditt burde få halve barnetrygden og halve barnebidraget ditt! Anonymkode: acd4a...2dd 10 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 10. oktober #12 Del Skrevet 10. oktober Skjerpings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #13 Del Skrevet 10. oktober Du skal være veldig takknemlig for at din eks vil ta vare på et barn som ikke er sitt. Slik du fremstiller deg får jeg inntrykk av at det er godt at barnet får input fra andre voksenpersoner enn bare deg. Du får begynne å jobbe litt mer, så får du råd til å dekke utgifter som er 100% ditt ansvar. Anonymkode: 09083...741 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #14 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner ingen som har 50/50 ordning der den ene parten må vippse for mat den uken barnet er hos den andre forelderen. Anonymkode: acfc1...a06 Hvordan er leseforståelsen din? Eksen er stefar til ungen. Anonymkode: c8f81...f32 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #15 Del Skrevet 10. oktober Han er jo ikke økonomisk ansvarlig. Bio far skal betale barnebidrag. Hadde han hatt 50% hadde du ikke fått noe bidrag ved 50/50👀 Anonymkode: 42ca2...f50 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #16 Del Skrevet 10. oktober 12 minutter siden, AnonymBruker said: Barnet mitt har ikke noe forhold til sin bio far, har ikke hatt de siste 3 år. Barnet mitt bor 50% hos min eks, barnets ex stefar, han behandler han som sin sønn å barnet kaller han for faren sin. Stefar krever flere ganger i uka at jeg vippser han for mat, noe jeg syns er helt absurd, han jobber fullt å har veldig lav husleie 5000kr måneden. Jeg jobber ca 30 % å hele lønnen min går til husleien på 12000 pluss strøm. Jeg lever ellers av barnetrygd og barnebidrag, noen som blir 8000kr i måneden, dette skal dekke mat, klær, mobil og tv regning, fritidsaktiviter mm. Er det jeg eller eksen min som er urimelig her? Anonymkode: acfc1...a06 Og hvorfor jobber du bare 30% når du har fri 50%? Anonymkode: 42ca2...f50 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #17 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du mottar barnebidrag og har barnet 50 prosent? Og barnetrygd? Og likevel forlanger du at han som avlaster deg og gir barnet ditt noe helt unikt skal betale for ditt barn?!?! Du er faktisk meget heldig! Slutt å syte! Anonymkode: acd4a...2dd Så jeg skal da sitte med 4000kr i måneden for å forsørge meg og barnet, når han har rundt 40 000 utbetalt med eneste utgift med en husleie på 5000 og en mobilregning på en 500 lapp? Anonymkode: acfc1...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #18 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hvorfor jobber du bare 30% når du har fri 50%? Anonymkode: 42ca2...f50 Jeg jobbet mer før, men har nettopp blitt permitert, er jobbsøkende Anonymkode: acfc1...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #19 Del Skrevet 10. oktober 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så jeg skal da sitte med 4000kr i måneden for å forsørge meg og barnet, når han har rundt 40 000 utbetalt med eneste utgift med en husleie på 5000 og en mobilregning på en 500 lapp? Anonymkode: acfc1...a06 Hva med å jobbe 100%? Og det at eks faktisk vil ha samvær med et barn som ikke er hans biologiske barn er faktisk beundringsverdig. Men barnet er DITT økonomiske ansvar. Ikke hans. Anonymkode: 42ca2...f50 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #20 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så jeg skal da sitte med 4000kr i måneden for å forsørge meg og barnet, når han har rundt 40 000 utbetalt med eneste utgift med en husleie på 5000 og en mobilregning på en 500 lapp? Anonymkode: acfc1...a06 Ok, så dette var bare en trolletråd... Anonymkode: 11eb8...a2c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå