Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre for å rense kroppen?


Tiit

Anbefalte innlegg

Noen som har en god anbefaling om hva jeg kan bruke for å rense kroppen for sånne avfallsprodukter som sikkert hoper seg opp både her og der? Noe som du har kjent virkningen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LoisLane

Dessverre - men kan du ikke høre i en helsekost-butikk?

Hva er egentlig disse greiene med å rense kroppen? En magesjau? Og hvilke avfallsprodukter er det egentlig man blir kvitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger jo ikke ta slike kurer og greier...

*Spis masse mer fiber

*Unngå(kutt ned på) sukker

*Unngå alkolhol

*Drikk masse vann og te

*Spis masse frukt(antioksidanter)

*Tren regelmessig

Slik burde vi egentlig ha det hele tiden!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med Bio Drain.

Vil du og dere som har anvendt denne fortelle hva man gjør og beskrive egen erfaring? Jeg har lyst å prøve, men vil gjerne vite litt på forhånd...hva renser den ut egentlig? og hvordan var formen etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også prøvd BioDrain, men i motstening til de to over her så merket ikke jeg noen virkning i det hele tatt. Men det kan jo være min skyld da, for jeg klarte ikke få i meg alt det vannet som jeg var anbefalt å drikke pr. dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Du bør gå på en helsekost og førhøre deg. Jeg jobber selv i en helsekost i Oslo - men kan selv så og si ingenting om ting som dette. Men, jeg kjenner flere som kan så og si uendelig med ting som dette - så råder deg å ta en tur innom en helsekost. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Noen som har en god anbefaling om hva jeg kan bruke for å rense kroppen for sånne avfallsprodukter som sikkert hoper seg opp både her og der? Noe som du har kjent virkningen av.

Om du har velfungerende nyrer og lever, vil de ta seg av det som trenger å renses ut.

Anonymous poster hash: 364f0...d08

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis rensende mat og unngå mat som forsøpler. Rawfood, grønn juice, plantebasertkost, godt med sunne oljer. Hvetegress i pulverform er veldig rensende og styrker immunforsvaret, elsker elsker elsker hvetegress (Kamut)

I tillegg anbefaler jeg varmt infrarød badstu regelmessig. Lymfesystemet er alpha omega for å skille godt ut avfallsstoffer, og for meg som er såpass inaktiv pga ME er IR sauna et must. Før klarte jeg ikke svette i badstu, så jeg måtte ha en del lymfedrenasje for å få fart på systemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spis rensende mat og unngå mat som forsøpler. Rawfood, grønn juice, plantebasertkost, godt med sunne oljer. Hvetegress i pulverform er veldig rensende og styrker immunforsvaret, elsker elsker elsker hvetegress (Kamut)

I tillegg anbefaler jeg varmt infrarød badstu regelmessig. Lymfesystemet er alpha omega for å skille godt ut avfallsstoffer, og for meg som er såpass inaktiv pga ME er IR sauna et must. Før klarte jeg ikke svette i badstu, så jeg måtte ha en del lymfedrenasje for å få fart på systemet :)

Hvordan får du lymfedrenasje? Og mener du her at du svetter ut avfallsstoffer via badstu eller fysisk aktivitet?

Anonymous poster hash: cb247...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis rensende mat og unngå mat som forsøpler. Rawfood, grønn juice, plantebasertkost, godt med sunne oljer. Hvetegress i pulverform er veldig rensende og styrker immunforsvaret, elsker elsker elsker hvetegress (Kamut)

I tillegg anbefaler jeg varmt infrarød badstu regelmessig. Lymfesystemet er alpha omega for å skille godt ut avfallsstoffer, og for meg som er såpass inaktiv pga ME er IR sauna et must. Før klarte jeg ikke svette i badstu, så jeg måtte ha en del lymfedrenasje for å få fart på systemet :)

Kroppen renser seg selv.

Hvis du har normalt fungerende lever og nyrer, så trenger du ingen rensekurer. Immunforsvaret ditt regulere seg selv så fremt du spiser normalt. Lymfesystemet drenerer kroppen effektivt hos normale mennesker. Det trenger ikke noen "drenasje." Det er ingen ting man normalt er eksponert for som hoper seg opp i kroppen, og det vet du 2shy.

Du får gjerne drive med øvelsene dine, men det har absolutt ingen ting med virkeligheten å gjøre.

Anonymous poster hash: 98b7a...a09

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du lymfedrenasje? Og mener du her at du svetter ut avfallsstoffer via badstu eller fysisk aktivitet? Anonymous poster hash: cb247...8fc

Det er bare tull. Kroppen kvitter seg med det den skal på egen hånd.

Anonymous poster hash: 98b7a...a09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan får du lymfedrenasje? Og mener du her at du svetter ut avfallsstoffer via badstu eller fysisk aktivitet?

Anonymous poster hash: cb247...8fc

Lymfedrenasje må du i salong for å få. Ja, kroppen renser seg selv, hvis ikke hadde vi dødd. Men hvis vi hele tiden hiver innpå med junk og er inaktive, så blir det opphopning av avfallsstoffer. Infrarød badstu er ikke det samme som vanlig badstu, IR badstu er langt mer effektivt og skånsomt. Fysisk aktivitet er også viktig for å skille ut avfallsstoffer (vi gjør dette når vi svetter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen renser seg selv.

Hvis du har normalt fungerende lever og nyrer, så trenger du ingen rensekurer. Immunforsvaret ditt regulere seg selv så fremt du spiser normalt. Lymfesystemet drenerer kroppen effektivt hos normale mennesker. Det trenger ikke noen "drenasje." Det er ingen ting man normalt er eksponert for som hoper seg opp i kroppen, og det vet du 2shy.

Du får gjerne drive med øvelsene dine, men det har absolutt ingen ting med virkeligheten å gjøre.

Anonymous poster hash: 98b7a...a09

Lymfesystemet er ikke like effektivt hos alle mennesker. Jeg hadde elendig blodsirkulasjon og frøys konstant, de berømte "is-fingrene" og alltid kald på føttene uansett hva jeg gjorde. Lymfebehandling gjorde susen. Anbefalt også av fysioterapeut, ikke noe hokus pokus det her. Slutt å vær så skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lymfedrenasje må du i salong for å få. Ja, kroppen renser seg selv, hvis ikke hadde vi dødd. Men hvis vi hele tiden hiver innpå med junk og er inaktive, så blir det opphopning av avfallsstoffer. Infrarød badstu er ikke det samme som vanlig badstu, IR badstu er langt mer effektivt og skånsomt. Fysisk aktivitet er også viktig for å skille ut avfallsstoffer (vi gjør dette når vi svetter).

Det hoper seg ikke opp noen avfallsstoffer selv om du spiser usunt (med mindre du SPISER tungmetaller, men da har du nok verre problemer).

Når du svetter, kvitter du deg med vann og salt. Det er ikke avfallsstoffer.

-Hva er det du mener hoper seg opp i kroppen? Vær konkret!

-Hva er det du mener kommer ut med svetten? Vær konkret!

Anonymous poster hash: 98b7a...a09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problemer med leveren din? Siden du trenger noe som kan rense kroppen? Anbefaler at du tar kontakt med legen din isåfall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...