ltfutt Skrevet 6. november 2024 #341 Del Skrevet 6. november 2024 Druid skrev (22 minutter siden): Det er så, men det er Amerikansk galskap. Det gir jeg mye en god dag i 🙂 . Man ligger i sengen man reder. Vi slipper da ikke unna galskapen, særlig når det kommer til sikkerhet og handel. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rick Skrevet 6. november 2024 #342 Del Skrevet 6. november 2024 Rick skrev (På 13.10.2024 den 0.04): Valget er allerede avgjort. Det er bakmenn som bestemmer valget i USA, og de ha bestemt at Trump skal vinne. Som Stalin sa: "Det spiller ingen rolle hva folk stemmer. Det som spiller en rolle, er hvem som teller stemmene." Og stemmetellerne har bestemt at det er Trump som skal vinne. Så det er over. Som jeg spådde, så har Trump vunnet valget. Det var det jeg ønsket skulle skje, fordi jeg satset en enorm sum penger. Noe som er fint. Men jeg visste hvem jeg skulle satse på fordi jeg visste at valget var rigget. Til og med CNN innrømmer at det er over nå. Jeg ser på det. Dette er definitivt en stor lønningsdag for meg. Jeg vedder stort etter «attentatforsøket». Krypto bør også gå kraftig etter denne seieren, noe som er bra, for jeg har satset hardt på krypto. Bitcoin har allerede en ny ATH. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 6. november 2024 #343 Del Skrevet 6. november 2024 Rick skrev (5 minutter siden): Så det er over. Som jeg spådde, så har Trump vunnet valget. Det var det jeg ønsket skulle skje, fordi jeg satset en enorm sum penger. Noe som er fint. Men jeg visste hvem jeg skulle satse på fordi jeg visste at valget var rigget. På samme måten som valget var "rigget" for 4 år siden? Ikke synk ned på dét nivået da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 6. november 2024 #344 Del Skrevet 6. november 2024 LeveMannen skrev (42 minutter siden): Du er klar over at Ukraina har forbudt en haug med medieselskap og har avlyst å holde valg så Zelenskyj i praksis er en diktator? Han har også rensket ut en hel haug med offentlige tjenestemenn og politikere han ikke liker. Se for deg at du er Zelenskyj, hva er viktigere, og hindre at landet faller? Eller bruke unødvendige ressurser samt tid på og holde ett valg? Du vet at det er noe som heter unntakslover? Vi har slike lover også her i landet i tilfelle krig, som bla gir kongen utvidede fullmakter. Jeg synes ikke det er noe rart i at man forbyr prorussiske partier som har som eneste formål og så splid og skape konflikt for og komme seirende ut av det, synes du det er merkelig? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 6. november 2024 #345 Del Skrevet 6. november 2024 Rick skrev (11 minutter siden): Så det er over. Som jeg spådde, så har Trump vunnet valget. Det var det jeg ønsket skulle skje, fordi jeg satset en enorm sum penger. Noe som er fint. Men jeg visste hvem jeg skulle satse på fordi jeg visste at valget var rigget. Til og med CNN innrømmer at det er over nå. Jeg ser på det. Dette er definitivt en stor lønningsdag for meg. Jeg vedder stort etter «attentatforsøket». Krypto bør også gå kraftig etter denne seieren, noe som er bra, for jeg har satset hardt på krypto. Bitcoin har allerede en ny ATH. Ok. Bra for deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
homber Skrevet 6. november 2024 #346 Del Skrevet 6. november 2024 Det er en gledens dag! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1002 Skrevet 6. november 2024 #347 Del Skrevet 6. november 2024 Melkebarten skrev (4 minutter siden): Se for deg at du er Zelenskyj, hva er viktigere, og hindre at landet faller? Eller bruke unødvendige ressurser samt tid på og holde ett valg? Du vet at det er noe som heter unntakslover? Vi har slike lover også her i landet i tilfelle krig, som bla gir kongen utvidede fullmakter. Jeg synes ikke det er noe rart i at man forbyr prorussiske partier som har som eneste formål og så splid og skape konflikt for og komme seirende ut av det, synes du det er merkelig? Enig, la oss forby all opposisjon her i landet også. For å "redde" demokratiet. Og 1 tv-kanal. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 6. november 2024 #348 Del Skrevet 6. november 2024 Anonym1002 skrev (5 minutter siden): Enig, la oss forby all opposisjon her i landet også. For å "redde" demokratiet. Og 1 tv-kanal. Er vi i midten av en krig? Var det politisk valg av norsk eksilregjering under okkupasjonen? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OconMissy Skrevet 6. november 2024 #349 Del Skrevet 6. november 2024 Det hjalp visst ikke Harris at hele lista til Puff «endorsed” ho 😅 Ironisk at omtrent hele røkla stod opp å snakket for Harris, alt fra Oprah til Leonardo Di Caprio. Neste gang håper jeg de forstår at de like gjerne kan lukke munnen og holde seg hjemme. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 6. november 2024 #350 Del Skrevet 6. november 2024 Anonym1002 skrev (12 minutter siden): Enig, la oss forby all opposisjon her i landet også. For å "redde" demokratiet. Og 1 tv-kanal. Det gjør vi i krig. Noe vi gjorde under krigen også. Da hadde vi ikke valg, men og ta med det er vel ikke så viktig er det? Under krigen så var det også straffbart og være NS medlem sånn til informasjon, men det var el støtende det også, eller tenker du at det var greit at det var straffbart? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 6. november 2024 #351 Del Skrevet 6. november 2024 OconMissy skrev (7 minutter siden): Det hjalp visst ikke Harris at hele lista til Puff «endorsed” ho 😅 Ironisk at omtrent hele røkla stod opp å snakket for Harris, alt fra Oprah til Leonardo Di Caprio. Neste gang håper jeg de forstår at de like gjerne kan lukke munnen og holde seg hjemme. Hvorfor det? Hvorfor skal folk som har meninger ikke kunne uttrykke dem? Skulle Elon Musk også få munnkurv? Eller Trump? Han er jo først og fremst kjendis, det er jo ikke mye politikk med han. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OconMissy Skrevet 6. november 2024 #352 Del Skrevet 6. november 2024 Druid skrev (4 minutter siden): Hvorfor det? Hvorfor skal folk som har meninger ikke kunne uttrykke dem? Skulle Elon Musk også få munnkurv? Eller Trump? Han er jo først og fremst kjendis, det er jo ikke mye politikk med han. Elon er ikke kjent for å synge eller spille skuespill.. så det er rimelig annerledes faktisk. Folk må selvfølgelig få si sitt, men det blir for dumt når hele Hollywood kommer ut å støtter en og samme kandidat. Hvorfor skulle folk la seg overbevise av dem? De er ikke i nærheten av å forstå den gjennomsnittlige amerikaner. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 6. november 2024 #353 Del Skrevet 6. november 2024 (endret) OconMissy skrev (55 minutter siden): Det hjalp visst ikke Harris at hele lista til Puff «endorsed” ho 😅 Ironisk at omtrent hele røkla stod opp å snakket for Harris, alt fra Oprah til Leonardo Di Caprio. Neste gang håper jeg de forstår at de like gjerne kan lukke munnen og holde seg hjemme. At kjendisene som henger med pedofile kriminielle ikke forstår at de bør holde munnen sier litt om hvor avkoblet de er fra den virkelige verden. Det virker som at de tror at folk fortsatt idoliserer dem som på 90-tallet, mens det aldri har vært mer avsmak mot Hollywood og alt som foregår der. Endret 6. november 2024 av iliah 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 6. november 2024 #354 Del Skrevet 6. november 2024 OconMissy skrev (6 minutter siden): Elon er ikke kjent for å synge eller spille skuespill.. så det er rimelig annerledes faktisk. Folk må selvfølgelig få si sitt, men det blir for dumt når hele Hollywood kommer ut å støtter en og samme kandidat. Hvorfor skulle folk la seg overbevise av dem? De er ikke i nærheten av å forstå den gjennomsnittlige amerikaner. Hvorfor er det Elon gjør annerledes, han er jo tross alt "kjendis". Er også en fyr som har ganske motstridende interesser da hans bedrifter mottar ganske mye subsidier fra den amerikanske staten. Er dette helt uproblematisk? Og hvordan forstår verdens rikeste mann, som egentlig kommer fra Sør Afrika og har ti barn med tre forskjellige kvinner forståelse for den gjennomsnittilige amerikaneren? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 6. november 2024 #355 Del Skrevet 6. november 2024 jabx skrev (20 timer siden): Biden er ikke senil, men han er gammel og svekket. Men han har oppnådd mye, i motsetning til ubrukelige Trump. Trump er også svekket, og særlig mentalt. Han viser åpenbare tegn på nettopp demens. Merkelig nok hører man ingenting om dette fra Trumpistene. Visepresidentens oppgaver er ekstremt begrensede. De skal i praksis utføre presidentens ordre. Harris hadde ikke noe ansvar for selve grensen. Hun hadde en rundreise der hun snakket med ulike ledere for å finne ut av de bakenforliggende årsakene til migrasjonsstrømmen. Som vanlig ser vi altså at dere Trump-tilhengere farer med bevisst falsk informasjon. Harris er en god leder. Presidentkampanjen hennes har vært av ypperste klasse, og valget av Walz som visepresidentkandidat var utrolig bra gjort. Jeg hadde aldri trodd hun skulle gjøre det. Jeg var veldig skeptisk da Harris ble utropt til demokratenes kandidat, men hun har gjort kritikerne til skamme. Det vi ser er en ekte leder som evner å samle folk fra ulike politiske retninger, og som har en klar og positiv plan for landet. Mens Trump bare tenker på seg selv og kun er opptatt av hevngjerrighet, er Harris opptatt av å gjøre jobben som president. Det er pussig dette her, på den ene siden påstår Trumpsterne at Harris ikke har levert noen plan for sin politikk, og på den annen side påstår de samme at politikken hennes er "kommunisme". LOL. Dere klarer ikke engang å komme med angrep uten å motsi dere selv. Faktum er at Harris har lagt frem mange konkrete forslag for sin presidentperiode. Enten har du ikke fulgt med og ikke fått det med deg, eller så farer du bevisst med usanne påstander igjen. Jeg vet ikke hva som er verst. Vel, først og fremst søker de ikke å undergrave demokratiet. Men ut over det så har Harris som sagt en rekke ting hun sier hun ønsker å få til som president. Du kan få i hjemmelekse til neste gang å finne noen eksempler. Klarer du det? Kanskje du lærer noe du også. Og hva er Trumps plan? Det er vel bare "et konsept av en plan" han har så langt. Det er liksom en dagsjobb å svare deg, og jeg har allerede en jobb.. Jeg er ikke Trump- tilhenger. Jeg er heller ikke Harris- fan. Jeg er norsk og følger amerikansk politikk. Min kommentar var hvordan jeg oppfattet valgkampen og Harris Det virker mht resultatet at jeg ikke er alene i min oppfatning. Jeg jubler ikke i dag. Samtidig er det ikke et overraskende resultat. Demokratene har skuffet med håndtering av valget men også styringen av landet og partiet internt. .. og nå sitter vi her med Trump. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeveMannen Skrevet 6. november 2024 #356 Del Skrevet 6. november 2024 Druid skrev (1 time siden): Det er ingen naturlov, det er en geopolitisk konsekvens, på lik linje med at aksepten for annekteringen av Sudetenland var grunnlaget for 2. verdenskrig. Det var en brikke på bordet som fortalte alle spillere rundt bordet hva som var reglene videre. Nei det er det ikke. USA er like motvillig til å bruke atomvåpen som Russland har vært. Begge vet godt at det betyr undergangen for de begge uansett hvem som trykker på knappen først. Så det blir ingen 3 verdenskrig siden ingen ønsker å starte en full atomkrig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 6. november 2024 #357 Del Skrevet 6. november 2024 LeveMannen skrev (20 minutter siden): Begge vet godt at det betyr undergangen for de begge uansett hvem som trykker på knappen først. Når man ser hvordan verden utvikler seg, kanskje like greit? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Denstorebjørnen Skrevet 6. november 2024 #358 Del Skrevet 6. november 2024 Jeg skjønner at Støre, Barth Eide osv "må" uttale seg diplomatisk og forsiktig om hva de tenker om valgseieren. Allikevel blir jeg forbannet. Det er en kriminell tyrann og bølle vi må forholde oss til nå, enda en gang, og det vil få enorme ringvirkninger for resten av verden. Faen ta dette. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 6. november 2024 #359 Del Skrevet 6. november 2024 iliah skrev (30 minutter siden): At kjendisene som henger med pedofile kriminielle ikke forstår at de bør holde munnen sier litt om hvor avkuttet de er fra den virkelige verden. Det virker som at de tror at folk fortsatt idoliserer dem som på 90-tallet, mens det aldri har vært mer avsmak mot Hollywood og alt som foregår der. Ja, det er vel mye bedre med en president som har hengt med pedofile kriminelle. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 6. november 2024 #360 Del Skrevet 6. november 2024 Nå kommer i det minste klientlista til Epstein ut, noe som trolig forklarer hvorfor samtlige Hollywoodkjendiser ikke turte å støtte Trump. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå